abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71170958
Dinsdag 21 juli 2009, omstreeks 8:47: Ik zit lekker in de trein, die op dat moment binnenrolt te station Zwolle. In mijn oren schalt prettige muziek. Naast mij komt een vadsig 75-jarig mormel zitten. Niet tegenover mij, waar ook plaats was, maar naast mij. Achteruit rijden is tenslotte hartstikke eng.

Een paar minuten later begint het spontaan tegen me aan te praten over o.a. kleinkinderen, een verzorgingstehuis en andere totaal irrelevante informatie. Als ik zeg dat ik voor mijn werkdag nog even een kwartiertje naar muziek wil luisteren en dat ik derhalve het gesprek beëindig begint het te blaten dat ik onbeleefd ben, en word er nog een verwijt over 'de jeugd van tegenwoordig' (of iets in die trant) naar me toe geworpen.

Pardon? Ik zit nog even relaxed muziek te luisteren voordat ik weer 8 uur werk zodat JIJ op je luie gat kan blijven zitten en uitjes naar de keukenhof kan blijven maken, en vervolgens stoor JIJ me in die 15 minuten rust om me op te zadelen met totaal onnodige informatie die zelfs de zuster in het verzorgingstehuis nog niet aan zou kunnen horen. en dan ben IK onbeleefd als ik gewoon lekker verder ga met m'n eigen ding?

Hoofdklacht: Onbeleefde ouderen die spontaan tegen je aan beginnen te lullen
Generalisatie: Ouderen
pi_71170977
Wacht maar tot je zelf oud bent, vlerk!
Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
pi_71170997
Allemaal laten inslapen na hun 70e.
pi_71171064
Asociale jongeren.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:35:52 #5
258028 3nhsCnds
zeg maar erwin :)
pi_71171092
eens.
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...
pi_71171140
Met een koptelefoon op/oordoppen in hoef je toch niet naar dat mens te luisteren?

Of zat je pauper-style muziek te luisteren door de speakertjes van je telefoon?
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_71171233
De jeugd van tegenwoordig is echt allemaal contactgestoord he?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_71171290
ik regaeer bijjna nooit als mensen tegen mij praten en heb muziek op... elke ochtend in mijn bus zitten ook van die kerels die niet helemaal goed bij zijn hoofd zijn en tegen elk meisje gaan praten..

ik heb altijd muziek op en als ze naar mij toe komen hoor ik ze gewoon niet
eerste paar keren wel met ze gepraat maar ze zijn heel erg irritant dus doe ik niet meer
ROAR!!!!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:49:32 #9
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_71171357
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Achteruit rijden is tenslotte hartstikke eng.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_71171420
TS = Autist
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:55:17 #11
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71171511
Haat niet zo op oudere mensen, kankerjong.
><(({°>
pi_71171552
Je hebt oogcontact gemaakt anders beginnen ze niet zomaar spontaan! Dat kan toch helegaar niet!
pi_71171565
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TCDD het volgende:
Je hebt oogcontact gemaakt anders beginnen ze niet zomaar spontaan! Dat kan toch helegaar niet!
Dat dus.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:59:39 #14
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_71171618
TS is een lutser. Je moet ook gewoon je tas naast je neer zetten zodat niemand naast je kan zitten; zolang er tegenover je nog plaats is tenminste, want anders ben je asociaal. Je weet toch!!!!!1!!!!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_71171701
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:38 schreef Treinkopper het volgende:
Met een koptelefoon op/oordoppen in hoef je toch niet naar dat mens te luisteren?

Of zat je pauper-style muziek te luisteren door de speakertjes van je telefoon?
Ik geloof dat dat niet eens kan op m'n telefoon, gelukkig. TS is heel relaxed en luistert geen verkapte neger-herrie. Doch een albumpje lounge op de vroege ochtend gaat er best in Maar dan wel met goed afgeschermde oordoppen zodat de medereizigers er geen last van hebben, zo sociaal ben ik dan weer wel.
pi_71171715
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TCDD het volgende:
Leg die ongeschreven regel even aan dat bejaarde mens uit a.u.b. Blijkbaar was ze zelf niet bekend met het concept.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:05:18 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71171765
Je had toch muziek op je oren? Dan hoor je dat bejaarde gewauwel toch helemaal niet?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71171852
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef Seneca het volgende:
De jeugd van tegenwoordig is echt allemaal contactgestoord he?
Als je bedoelt dat de jeugd van tegenwoordig graag nuttigere dingen wil doen met hun leven dan luisteren welke zuster er nou weer een plantje heeft laten flikkeren: ja klopt.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:10:59 #19
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_71171898
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Je had toch muziek op je oren? Dan hoor je dat bejaarde gewauwel toch helemaal niet?
Die ouwe graftakken zijn vaak slechthorend en praten daardoor zo hard dat ze drie treinstellen verderop nog zijn te horen!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_71171978
Oh, wat haat ik dat. En ze zijn ook allemaal zo sloooom.
pi_71172177
"Oh help ze praten met mij"
pi_71172316
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
"Oh help ze praten met mij"
Daar gaat het niet om. Had ze gevraagd waar station X was, prima. Had ze gevraagd hoe laat het was, geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is een willekeurig verhaal doen bij mensen die duidelijk niet gestoord willen worden. Of begin jij ook tegen willekeurige mensen op straat te vertellen dat je goudvis gisteren overleden is?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:35:10 #23
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71172487
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:09 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Als je bedoelt dat de jeugd van tegenwoordig graag nuttigere dingen wil doen met hun leven dan luisteren welke zuster er nou weer een plantje heeft laten flikkeren: ja klopt.
Nuttig? Je was muziek aan het luisteren, sukkel. In de trein.
><(({°>
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:36:14 #24
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_71172512
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

TS draagt bij aan de maatschappij door absoluut niks te doen. Dankjewel!
pi_71172564
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Wat ontspannend is, wat de productiviteit verhoogt de rest van de dag. Nuttig ja.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:40:41 #26
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_71172639
Sla dat wijf de kist in.

Zoiets:
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:48:21 #27
129012 Semnai
Crazy Catlady
pi_71172812
Terechte klacht

Vaak genoeg zelf last van, heul boos kijken helpt soms wel dan houden ze meestal hun mond wel
¨Je moet niet alles geloven wat je denkt.¨
pi_71172913
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zit nog even relaxed muziek te luisteren voordat ik weer 8 uur werk zodat JIJ op je luie gat kan blijven zitten en uitjes naar de keukenhof kan blijven maken
Sorry hoor ik zie het verband niet. Wat heeft jouw treurige baan te maken met de dagbesteding van die oude vrouw?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:54:04 #30
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_71172944
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef Semnai het volgende:
Terechte klacht

Vaak genoeg zelf last van, heul boos kijken helpt soms wel dan houden ze meestal hun mond wel
Ja, heel bad-ass gaan zitten (1 voet op uitsteeksel onder het tafeltje en armen over elkaar) en een chagrijnige "ik-ben-een-moeilijk-in-de-omgang-persoon"-kop trekken.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:54:22 #31
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71172953
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:27 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Had ze gevraagd waar station X was, prima. Had ze gevraagd hoe laat het was, geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is een willekeurig verhaal doen bij mensen die duidelijk niet gestoord willen worden. Of begin jij ook tegen willekeurige mensen op straat te vertellen dat je goudvis gisteren overleden is?
Erg voor je.. RIP.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:56:27 #32
129012 Semnai
Crazy Catlady
pi_71172998
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Saaaaab het volgende:

[..]

Ja, heel bad-ass gaan zitten (1 voet op uitsteeksel onder het tafeltje en armen over elkaar) en een chagrijnige "ik-ben-een-moeilijk-in-de-omgang-persoon"-kop trekken.
Juist
¨Je moet niet alles geloven wat je denkt.¨
pi_71173152
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:52 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Sorry hoor ik zie het verband niet. Wat heeft jouw treurige baan te maken met de dagbesteding van die oude vrouw?
Iets met belastingen en AOW, ofzo..
pi_71173256
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Iets met belastingen en AOW, ofzo..
Ow god, ik was er al bang voor
pi_71173359
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:07 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Ow god, ik was er al bang voor
Ach, dit was toch al een topic vol cliché's Deze kan er ook nog wel bij
pi_71173375
TS is een respectloze aso.

Gewoon ook het gesprek afkappen en naar muziek gaan luisteren.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71173480
TS vind het dan weer wel top om een topic te kunnen openen op fok om daarmee zijn eigen oh-zo-zinvolle leventje te onderstrepen.

Geef maar toe, je hebt haar gelokt zodat je kon posten.
pi_71173569
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:15 schreef vahmpcat het volgende:
TS vind het dan weer wel top om een topic te kunnen openen op fok om daarmee zijn eigen oh-zo-zinvolle leventje te onderstrepen.
TS beult 8 uur per dag zodat bejaarde een vrij leven kan leiden, TS verdient dus respect
pi_71173591
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:15 schreef vahmpcat het volgende:

Geef maar toe, je hebt haar gelokt zodat je kon posten.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:38:56 #41
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_71174176
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wat ontspannend is, wat de productiviteit verhoogt de rest van de dag. Nuttig ja.
.

En ondertussen al 2 uur lang op fok zitten .
><(({°>
pi_71174240
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:18 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

TS beult 8 uur per dag zodat bejaarde een vrij leven kan leiden, TS verdient dus respect
En wie deed dat voordat zijn ouders en hij dat deden? Juist.
Ze is blij dat ze nog naar buiten kan en blijkbaar wekte TS een vriendelijke indruk en had ze hoop dat de jeugd niet helemaal verpaupert is. Blijkbaar is TS dan te aso om zo'n vrouwtje dan beetje respect terug te geven. Dan zet ie maar zijn muziek op zodra hij trein uitstapt richting werk als ie echt dood gaat zonder
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Point made

En TS zit lang genoeg per dag op fok, dan kan hij vast ook wel muziek opzetten buiten een trein.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:44:30 #43
196697 Heathen.
Its No Game
pi_71174342
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef koningdavid het volgende:
TS is een respectloze aso.

Gewoon ook het gesprek afkappen en naar muziek gaan luisteren.
ik ben het met deze christen eens.
pi_71178146
gelukkig slaap ik meestal half in de trein (dat ik steeds wegdommel, maar wel m'n ogen dichthoud), dus van gesprekken heb ik nooit zo'n last. en ik ga meestal lekker uitgebreid zitten, met m'n laptoptas half over de stoel naast me, en m'n benen wijd uit, maar ik ga wel aan de kant zodra ik merk dat er iemand wil zitten, zodat alleen assertieve mensen erbij durven komen zitten, zo weer je de meeste lelijke mensen gelukkig al af.

alleen die bijna bejaarde 'vlotte' 50+ wijven (op de één of andere manier zijn dat de enige die het doen), die willen nogal eens als ik niet direct merk dat er iemand wil zitten, dan gewoon hun dikke reet op de stoel naast me neergooien, waar dus m'n laptoptas nog half op staat. (waardoor m'n bammetjes plat geraken )

blijkbaar vinden ze dat het hun goed recht is om zich daar te zetelen, en dat is het ook, maar tik me dan even aan, en ga niet m'n laptop vermorzelen met die vadsige reet!

subklacht: ik wil steeds "doe eens niet zo asociaal!" roepen, maar ben dan nog te verbaasd en net uit m'n slaap dat ik het niet doe.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
  dinsdag 21 juli 2009 @ 13:38:28 #45
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_71178208
Oude graftakken op fok! is veel ergerlijker
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_71178260
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
*kuch*yvonne*kuch*
pi_71181334
Eens met klacht, gelukkig zijn ze altijd bang voor mij hahah!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71181800
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:36 schreef SeanFerdi het volgende:
blijkbaar vinden ze dat het hun goed recht is om zich daar te zetelen, en dat is het ook, maar tik me dan even aan, en ga niet m'n laptop vermorzelen met die vadsige reet!

subklacht: ik wil steeds "doe eens niet zo asociaal!" roepen, maar ben dan nog te verbaasd en net uit m'n slaap dat ik het niet doe. [ afbeelding ]
Inderdaad, het is hun goed recht. En ook hun goed recht om dan ergens op te gaan zitten als dat in de weg ligt. Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden. Anders koop je maar lekker 2 kaartjes of een kaartje eerste klas als je dit niet genoeg vind

En met een geplette bam kom je er dan nog goed vanaf, in feite ligt je tas dan op de plaats van een ander waar die voor betaald heeft. Je zet toch ook je auto niet op iemand anders zijn inrit?
pi_71181834
wat een terechte klacht, zoooo fucking vervelend dat soort oudjes
Op maandag 27 juli 2009 13:48 schreef Boeman het volgende:
:')
Potentieel goed topic powerlite
pi_71181889
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Inderdaad, het is hun goed recht. En ook hun goed recht om dan ergens op te gaan zitten als dat in de weg ligt. Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden. Anders koop je maar lekker 2 kaartjes of een kaartje eerste klas als je dit niet genoeg vind

En met een geplette bam kom je er dan nog goed vanaf, in feite ligt je tas dan op de plaats van een ander waar die voor betaald heeft. Je zet toch ook je auto niet op iemand anders zijn inrit?
Waar kun je bij de kaartjesautomaat een plek kiezen dan
pi_71181988
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Waar kun je bij de kaartjesautomaat een plek kiezen dan
Je hebt het recht zodra je trein in stapt met een geldig vervoersbewijs om een lege plek naar je eigen keuze te bezitten. Of deze nou naast jou is of niet, leeg (als in geen menselijke bezetter) = recht op die plek die je dan uitkiest. Dat jou tas er dan ligt tja, dat is jou verantwoordelijkheid want die ligt buiten jou plek die jij hebt uitgezocht, had je je spullen maar bij moeten houden op de plek waar jij op dat moment voor betaald hebt.
pi_71182307
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef vahmpcat het volgende:
...
Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden.
dus ik moet de gehele reis ongemakkelijk zitten met laptop op schoot, omdat er misschien mogelijkerwijs wel eens iemand zou kunnen gaan zitten?

of hem in het rek leggen, met de kans dat terwijl ik lig te slapen, m'n laptop van een paar duizend euro, door tuig wordt meegenomen?
quote:
Je zet toch ook je auto niet op iemand anders zijn inrit?
maar zodra hij daar toch staat, rij jij d'r zonder wroeging een deuk in, en maak je het nog even af met een sleutel over de lak, "had die 'm er maar niet neer moeten zetten..."?

wat is nou de moeite om even te vragen of de tas aan de kant kan? zijn we nou allemaal zo autistisch geworden in nederland?
pi_71182354
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef JDI het volgende:

sorry
whehehe!!!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 15:42:54 #55
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_71182551
Wat doet een 75 jarige om 8.47 uur in de trein?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_71182632
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

dus ik moet de gehele reis ongemakkelijk zitten met laptop op schoot, omdat er misschien mogelijkerwijs wel eens iemand zou kunnen gaan zitten?

of hem in het rek leggen, met de kans dat terwijl ik lig te slapen, m'n laptop van een paar duizend euro, door tuig wordt meegenomen?
[..]

maar zodra hij daar toch staat, rij jij d'r zonder wroeging een deuk in, en maak je het nog even af met een sleutel over de lak, "had die 'm er maar niet neer moeten zetten..."?

wat is nou de moeite om even te vragen of de tas aan de kant kan? zijn we nou allemaal zo autistisch geworden in nederland?
Jij neemt, op eigen risico je laptop mee, daar is dat vrouwtje niet verantwoordelijk voor. En als je de algemene voorwaarden leest voor je trein in zou gaan tref je aan dat je hier ook zelf verantwoordelijk voor bent. Plus je hebt prima buiten de deur verzekeringen mocht er iets met je geliefde laptop gebeuren trouwens.

En neen als er iemand op jou inrit staat bel je de politie en krijgt diegene een aanzienlijk hoge boete en/of word je auto weggesleept. En jou boete is alleen maar een geplette boterham omdat je geen genoegen neemt met de ruimte waarvoor je betaalt ipv dat ze je een boete geven en/of je laptoptas, met inhoud innemen.

Als je dan nog vind te weinig ruimte te hebben, koop een eerste klas kaartje en als je dit niet kan accepteren verzin dan een ander vervoermiddel om mee naar je werk te gaan.
pi_71182797
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Jij neemt, op eigen risico je laptop mee, daar is dat vrouwtje niet verantwoordelijk voor. En als je de algemene voorwaarden leest voor je trein in zou gaan tref je aan dat je hier ook zelf verantwoordelijk voor bent. Plus je hebt prima buiten de deur verzekeringen mocht er iets met je geliefde laptop gebeuren trouwens.

En neen als er iemand op jou inrit staat bel je de politie en krijgt diegene een aanzienlijk hoge boete en/of word je auto weggesleept. En jou boete is alleen maar een geplette boterham omdat je geen genoegen neemt met de ruimte waarvoor je betaalt ipv dat ze je een boete geven en/of je laptoptas, met inhoud innemen.

Als je dan nog vind te weinig ruimte te hebben, koop een eerste klas kaartje en als je dit niet kan accepteren verzin dan een ander vervoermiddel om mee naar je werk te gaan.
en allebei de situaties zouden voorkomen kunnen worden door simpel iets te vragen, alleen even die grote scheur van je open te trekken ... maar nee, daar voelt men zich te goed voor.

heb maar veel plezier in je bureaucratische heilstaat, waar je niet van de lege stoel naast je gebruik mag maken, en waar boetes worden uitgedeeld voor je de kans hebt het op te lossen.
pi_71182917
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

en allebei de situaties zouden voorkomen kunnen worden door simpel iets te vragen, alleen even die grote scheur van je open te trekken ... maar nee, daar voelt men zich te goed voor.

heb maar veel plezier in je bureaucratische heilstaat, waar je niet van de lege stoel naast je gebruik mag maken, en waar boetes worden uitgedeeld voor je de kans hebt het op te lossen.
Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij. Net als dat jij je te goed voelt om even uit jezelf je tas weg te halen voor dat ze gaat zitten
Mits je dat laatste netjes had gedaan waren je bammetjes nog ongeplet en had dat onheil niet hoeven gebeuren.
pi_71183079
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij.
Net als dat jij je te goed voelt om even uit jezelf je tas weg te halen voor dat ze gaat zitten
...
ik kan niet ruiken dat ze er aan komt, en daar wil zitten, als ik m'n ogen dicht heb, en half slaap. als ze me even aantikt, of vraagt of ze daar mag zitten, dan zet ik zo die laptop op schoot.

maar gaat ze onaangekondigd met d'r vetkwabben bovenop m'n laptop zitten, dan wordt ik pissig ja.
pi_71183115
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij.
ga jij ook maar fietsen jatten, omdat jouw fiets ook wel eens gejat is?
pi_71183724
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

ik kan niet ruiken dat ze er aan komt, en daar wil zitten, als ik m'n ogen dicht heb, en half slaap. als ze me even aantikt, of vraagt of ze daar mag zitten, dan zet ik zo die laptop op schoot.

maar gaat ze onaangekondigd met d'r vetkwabben bovenop m'n laptop zitten, dan wordt ik pissig ja.
De trein is een vervoermiddel om van A naar B te komen en geen bed of hotel.

En dat veel mensen hun ogen dicht doen is gewoon een smoes vaak om mensen naast hun te weren, dat heeft die mevrouw waarschijnlijk vaker meegemaakt en neemt hier dan ook geen notie meer van. En als jij je ogen in een publieke plek ook netjes open houd dan kan je en op je laptop letten en aanzien komen dat die mevrouw daar wil zitten.

Als iemand mijn fiets jat jat ik er geen terug nee. Omdat ik toch hoop dat ik meer fatsoen heb dan die dief, en ik vind het ook niet meer terecht dat deze consequenties draagt van zijn/haar actie mitts daar mogelijkheid voor is.
Iemand die met zijn ogen expres dicht gaat zitten in de trein om mensen te weren, die lokken het zelf uit.
Actie-reactie.
pi_71184473
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Je hebt het recht zodra je trein in stapt met een geldig vervoersbewijs om een lege plek naar je eigen keuze te bezitten. Of deze nou naast jou is of niet, leeg (als in geen menselijke bezetter) = recht op die plek die je dan uitkiest. Dat jou tas er dan ligt tja, dat is jou verantwoordelijkheid want die ligt buiten jou plek die jij hebt uitgezocht, had je je spullen maar bij moeten houden op de plek waar jij op dat moment voor betaald hebt.
Misschien had de betreffende user wel netjes een extra kaartje voor die stoel gekocht..
pi_71184700
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 16:33 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Misschien had de betreffende user wel netjes een extra kaartje voor die stoel gekocht..
Dan had hij dit en moeten vermelden in het topic en aan de betreffende mevrouw (op tijd)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:03:01 #64
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71185753
Daarom heb ik ook altijd mijn oordopjes in, en zet ik de muziek juist wel zo hard dat de medereizigers er last van hebben.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:10:21 #65
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71186015
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 15:42 schreef Xebber het volgende:
Wat doet een 75 jarige om 8.47 uur in de trein?
de grafzerk uithangen...
en vooral jongeren vervelen =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_71186100
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Laviathan het volgende:

[..]

de grafzerk uithangen...
en vooral jongeren vervelen =)
Waarschijnlijk was ze blij een dagje naar haar dochter en/of andere familie te kunnen of naar een vriend.
Oud betekend niet dat je niet meer sociaal mag wezen. En liever in de trein dan op de weg met die leeftijd!

En jongeren vervelen, jij mag niets zeggen met je WoW avatar, dat doe jij daar ook hele avond/dag Bloodelf female.
Jij zit rond die tijd in een raid of ganked iemand. En kan dat dametje gewoon zitten in de trein waar ze wil.
pi_71186144

Gewoon iPod in. Als ze lullen schroef ik het volume wat omhoog. Nergens last van
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:21:40 #68
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71186420
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:12 schreef vahmpcat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk was ze blij een dagje naar haar dochter en/of andere familie te kunnen of naar een vriend.
Oud betekend niet dat je niet meer sociaal mag wezen. En liever in de trein dan op de weg met die leeftijd!

En jongeren vervelen, jij mag niets zeggen met je WoW avatar, dat doe jij daar ook hele avond/dag Bloodelf female.
Jij zit rond die tijd in een raid of ganked iemand. En kan dat dametje gewoon zitten in de trein waar ze wil.
sorry, maar 's morgens rond die tijd lig ik nog in m'n bed x)
maar je hebt wel gelijk over het feit dat ze beter in de trein kan zitten dan in de auto =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:26:52 #69
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_71186614
ach niet zeuren. hier zit nu naast mij (godzijdank wel aan de andere kant van het pad.) een gladde mocro met zijn bloes open en hand in zijn broek.
pi_71186854
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Laviathan het volgende:

[..]

sorry, maar 's morgens rond die tijd lig ik nog in m'n bed x)
maar je hebt wel gelijk over het feit dat ze beter in de trein kan zitten dan in de auto =)

Bejaarden in trein zouden moeten aangemoedigd worden alleen al om een auto te mijden.
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef bleiblei het volgende:
ach niet zeuren. hier zit nu naast mij (godzijdank wel aan de andere kant van het pad.) een gladde mocro met zijn bloes open en hand in zijn broek.
Iehl. Kijk dat is een terechte klacht.
Heeft ie ook muziek op een telefoon die door de coupe schalt of dat nog net niet?
pi_71187475
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Met name mensen die in OUD posten .
Cool story, Hansel.
pi_71187604
Was ze neukbaar?
Thirteen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: