quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Achteruit rijden is tenslotte hartstikke eng.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TCDD het volgende:
Je hebt oogcontact gemaakt anders beginnen ze niet zomaar spontaan! Dat kan toch helegaar niet!
Ik geloof dat dat niet eens kan op m'n telefoon, gelukkig. TS is heel relaxed en luistert geen verkapte neger-herrie. Doch een albumpje lounge op de vroege ochtend gaat er best inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:38 schreef Treinkopper het volgende:
Met een koptelefoon op/oordoppen in hoef je toch niet naar dat mens te luisteren?
Of zat je pauper-style muziek te luisteren door de speakertjes van je telefoon?
Leg die ongeschreven regel even aan dat bejaarde mens uit a.u.b. Blijkbaar was ze zelf niet bekend met het concept.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:56 schreef TCDD het volgende:
Je hebt oogcontact gemaakt anders beginnen ze niet zomaar spontaan! Dat kan toch helegaar niet!
Als je bedoelt dat de jeugd van tegenwoordig graag nuttigere dingen wil doen met hun leven dan luisteren welke zuster er nou weer een plantje heeft laten flikkeren: ja klopt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:43 schreef Seneca het volgende:
De jeugd van tegenwoordig is echt allemaal contactgestoord he?
Die ouwe graftakken zijn vaak slechthorend en praten daardoor zo hard dat ze drie treinstellen verderop nog zijn te horen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Je had toch muziek op je oren? Dan hoor je dat bejaarde gewauwel toch helemaal niet?
Daar gaat het niet om. Had ze gevraagd waar station X was, prima. Had ze gevraagd hoe laat het was, geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is een willekeurig verhaal doen bij mensen die duidelijk niet gestoord willen worden. Of begin jij ook tegen willekeurige mensen op straat te vertellen dat je goudvis gisteren overleden is?quote:
Nuttig? Je was muziek aan het luisteren, sukkel. In de trein.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de jeugd van tegenwoordig graag nuttigere dingen wil doen met hun leven dan luisteren welke zuster er nou weer een plantje heeft laten flikkeren: ja klopt.
TS draagt bij aan de maatschappij door absoluut niks te doen. Dankjewel!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nuttig? Je was muziek aan het luisteren, sukkel. In de trein.
Wat ontspannend is, wat de productiviteit verhoogt de rest van de dag. Nuttig ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nuttig? Je was muziek aan het luisteren, sukkel. In de trein.
Sorry hoor ik zie het verband niet. Wat heeft jouw treurige baan te maken met de dagbesteding van die oude vrouw?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:28 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zit nog even relaxed muziek te luisteren voordat ik weer 8 uur werk zodat JIJ op je luie gat kan blijven zitten en uitjes naar de keukenhof kan blijven maken
Ja, heel bad-ass gaan zitten (1 voet op uitsteeksel onder het tafeltje en armen over elkaar) en een chagrijnige "ik-ben-een-moeilijk-in-de-omgang-persoon"-kop trekken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:48 schreef Semnai het volgende:
Terechte klacht![]()
Vaak genoeg zelf last van, heul boos kijken helpt soms wel dan houden ze meestal hun mond wel
Erg voor je.. RIP.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Had ze gevraagd waar station X was, prima. Had ze gevraagd hoe laat het was, geen probleem. Waar ik wel een probleem mee heb is een willekeurig verhaal doen bij mensen die duidelijk niet gestoord willen worden. Of begin jij ook tegen willekeurige mensen op straat te vertellen dat je goudvis gisteren overleden is?
Juistquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja, heel bad-ass gaan zitten (1 voet op uitsteeksel onder het tafeltje en armen over elkaar) en een chagrijnige "ik-ben-een-moeilijk-in-de-omgang-persoon"-kop trekken.
Iets met belastingen en AOW, ofzo..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:52 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Sorry hoor ik zie het verband niet. Wat heeft jouw treurige baan te maken met de dagbesteding van die oude vrouw?
Ow god, ik was er al bang voorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Iets met belastingen en AOW, ofzo..
TS beult 8 uur per dag zodat bejaarde een vrij leven kan leiden, TS verdient dus respectquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:15 schreef vahmpcat het volgende:
TS vind het dan weer wel top om een topic te kunnen openen op fok om daarmee zijn eigen oh-zo-zinvolle leventje te onderstrepen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:15 schreef vahmpcat het volgende:
TS vind het dan weer wel top om een topic te kunnen openen op fok om daarmee zijn eigen oh-zo-zinvolle leventje te onderstrepen.
Geef maar toe, je hebt haar gelokt zodat je kon posten.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wat ontspannend is, wat de productiviteit verhoogt de rest van de dag. Nuttig ja.
En wie deed dat voordat zijn ouders en hij dat deden? Juist.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:18 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
TS beult 8 uur per dag zodat bejaarde een vrij leven kan leiden, TS verdient dus respect
Point madequote:
ik ben het met deze christen eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:12 schreef koningdavid het volgende:
TS is een respectloze aso.
Gewoon ook het gesprek afkappen en naar muziek gaan luisteren.
*kuch*yvonne*kuch*quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Oude graftakken op fok! is veel ergerlijker
Inderdaad, het is hun goed recht. En ook hun goed recht om dan ergens op te gaan zitten als dat in de weg ligt. Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden. Anders koop je maar lekker 2 kaartjes of een kaartje eerste klas als je dit niet genoeg vindquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:36 schreef SeanFerdi het volgende:
blijkbaar vinden ze dat het hun goed recht is om zich daar te zetelen, en dat is het ook, maar tik me dan even aan, en ga niet m'n laptop vermorzelen met die vadsige reet!![]()
subklacht: ik wil steeds "doe eens niet zo asociaal!" roepen, maar ben dan nog te verbaasd en net uit m'n slaap dat ik het niet doe. [ afbeelding ]
Waar kun je bij de kaartjesautomaat een plek kiezen danquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Inderdaad, het is hun goed recht. En ook hun goed recht om dan ergens op te gaan zitten als dat in de weg ligt. Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden. Anders koop je maar lekker 2 kaartjes of een kaartje eerste klas als je dit niet genoeg vind
En met een geplette bam kom je er dan nog goed vanaf, in feite ligt je tas dan op de plaats van een ander waar die voor betaald heeft. Je zet toch ook je auto niet op iemand anders zijn inrit?
Je hebt het recht zodra je trein in stapt met een geldig vervoersbewijs om een lege plek naar je eigen keuze te bezitten. Of deze nou naast jou is of niet, leeg (als in geen menselijke bezetter) = recht op die plek die je dan uitkiest. Dat jou tas er dan ligt tja, dat is jou verantwoordelijkheid want die ligt buiten jou plek die jij hebt uitgezocht, had je je spullen maar bij moeten houden op de plek waar jij op dat moment voor betaald hebt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:24 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar kun je bij de kaartjesautomaat een plek kiezen dan
dus ik moet de gehele reis ongemakkelijk zitten met laptop op schoot, omdat er misschien mogelijkerwijs wel eens iemand zou kunnen gaan zitten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:22 schreef vahmpcat het volgende:
...
Jij legt je tas daar neer terwijl je zat ruimte hebt om dit of op schoot/tussen benen/in rek ofzo te houden.
maar zodra hij daar toch staat, rij jij d'r zonder wroeging een deuk in, en maak je het nog even af met een sleutel over de lak, "had die 'm er maar niet neer moeten zetten..."?quote:Je zet toch ook je auto niet op iemand anders zijn inrit?
whehehe!!!quote:
Jij neemt, op eigen risico je laptop mee, daar is dat vrouwtje niet verantwoordelijk voor. En als je de algemene voorwaarden leest voor je trein in zou gaan tref je aan dat je hier ook zelf verantwoordelijk voor bent. Plus je hebt prima buiten de deur verzekeringen mocht er iets met je geliefde laptop gebeuren trouwens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
dus ik moet de gehele reis ongemakkelijk zitten met laptop op schoot, omdat er misschien mogelijkerwijs wel eens iemand zou kunnen gaan zitten?
of hem in het rek leggen, met de kans dat terwijl ik lig te slapen, m'n laptop van een paar duizend euro, door tuig wordt meegenomen?
[..]
maar zodra hij daar toch staat, rij jij d'r zonder wroeging een deuk in, en maak je het nog even af met een sleutel over de lak, "had die 'm er maar niet neer moeten zetten..."?
wat is nou de moeite om even te vragen of de tas aan de kant kan? zijn we nou allemaal zo autistisch geworden in nederland?
en allebei de situaties zouden voorkomen kunnen worden door simpel iets te vragen, alleen even die grote scheur van je open te trekken ... maar nee, daar voelt men zich te goed voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:45 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Jij neemt, op eigen risico je laptop mee, daar is dat vrouwtje niet verantwoordelijk voor. En als je de algemene voorwaarden leest voor je trein in zou gaan tref je aan dat je hier ook zelf verantwoordelijk voor bent. Plus je hebt prima buiten de deur verzekeringen mocht er iets met je geliefde laptop gebeuren trouwens.
En neen als er iemand op jou inrit staat bel je de politie en krijgt diegene een aanzienlijk hoge boete en/of word je auto weggesleept. En jou boete is alleen maar een geplette boterham omdat je geen genoegen neemt met de ruimte waarvoor je betaalt ipv dat ze je een boete geven en/of je laptoptas, met inhoud innemen.
Als je dan nog vind te weinig ruimte te hebben, koop een eerste klas kaartje en als je dit niet kan accepteren verzin dan een ander vervoermiddel om mee naar je werk te gaan.
Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij. Net als dat jij je te goed voelt om even uit jezelf je tas weg te halen voor dat ze gaat zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:50 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
en allebei de situaties zouden voorkomen kunnen worden door simpel iets te vragen, alleen even die grote scheur van je open te trekken ... maar nee, daar voelt men zich te goed voor.
heb maar veel plezier in je bureaucratische heilstaat, waar je niet van de lege stoel naast je gebruik mag maken, en waar boetes worden uitgedeeld voor je de kans hebt het op te lossen.
ik kan niet ruiken dat ze er aan komt, en daar wil zitten, als ik m'n ogen dicht heb, en half slaap. als ze me even aantikt, of vraagt of ze daar mag zitten, dan zet ik zo die laptop op schoot.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij.
Net als dat jij je te goed voelt om even uit jezelf je tas weg te halen voor dat ze gaat zitten![]()
...
ga jij ook maar fietsen jatten, omdat jouw fiets ook wel eens gejat is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:54 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Mevrouw in kwestie weet waarschijnlijk dat vragen weinig tot geen nut meer heeft in deze maatschappij.
De trein is een vervoermiddel om van A naar B te komen en geen bed of hotel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:58 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik kan niet ruiken dat ze er aan komt, en daar wil zitten, als ik m'n ogen dicht heb, en half slaap. als ze me even aantikt, of vraagt of ze daar mag zitten, dan zet ik zo die laptop op schoot.
maar gaat ze onaangekondigd met d'r vetkwabben bovenop m'n laptop zitten, dan wordt ik pissig ja.
Misschien had de betreffende user wel netjes een extra kaartje voor die stoel gekocht..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:27 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Je hebt het recht zodra je trein in stapt met een geldig vervoersbewijs om een lege plek naar je eigen keuze te bezitten. Of deze nou naast jou is of niet, leeg (als in geen menselijke bezetter) = recht op die plek die je dan uitkiest. Dat jou tas er dan ligt tja, dat is jou verantwoordelijkheid want die ligt buiten jou plek die jij hebt uitgezocht, had je je spullen maar bij moeten houden op de plek waar jij op dat moment voor betaald hebt.
Dan had hij dit en moeten vermelden in het topic en aan de betreffende mevrouw (op tijd)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:33 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Misschien had de betreffende user wel netjes een extra kaartje voor die stoel gekocht..
de grafzerk uithangen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:42 schreef Xebber het volgende:
Wat doet een 75 jarige om 8.47 uur in de trein?
Waarschijnlijk was ze blij een dagje naar haar dochter en/of andere familie te kunnen of naar een vriend.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:10 schreef Laviathan het volgende:
[..]
de grafzerk uithangen...
en vooral jongeren vervelen =)
sorry, maar 's morgens rond die tijd lig ik nog in m'n bed x)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:12 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze blij een dagje naar haar dochter en/of andere familie te kunnen of naar een vriend.
Oud betekend niet dat je niet meer sociaal mag wezen. En liever in de trein dan op de weg met die leeftijd!
En jongeren vervelen, jij mag niets zeggen met je WoW avatar, dat doe jij daar ook hele avond/dag Bloodelf female.![]()
Jij zit rond die tijd in een raid of ganked iemand. En kan dat dametje gewoon zitten in de trein waar ze wil.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Laviathan het volgende:
[..]
sorry, maar 's morgens rond die tijd lig ik nog in m'n bed x)
maar je hebt wel gelijk over het feit dat ze beter in de trein kan zitten dan in de auto =)
Iehl.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:26 schreef bleiblei het volgende:
ach niet zeuren. hier zit nu naast mij (godzijdank wel aan de andere kant van het pad.) een gladde mocro met zijn bloes open en hand in zijn broek.
Met name mensen die in OUD postenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef griekjeee het volgende:
Oude graftakken op fok! is veel ergerlijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |