quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:48 schreef Peter-Andre het volgende:
Vegetarische meisjes zijn doorgaans wel chicks.
Dat helemaal inderdaad..... En dan vreemd opkijken dat hun katten zoveel braken.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
Vegetariėr zijn en kat houden is inderdaad tegenstrijdig maar erger zijn vegetariėrs die hun kat vegetarisch willen voeden en denken dat dat kan.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:48 schreef Peter-Andre het volgende:
Vegetarische meisjes zijn doorgaans wel chicks.
Dus helemaal niet eten bedoel je dus....ik weet niet of je daar veel mensen voor kunt porren (behalve een hongerstaker hier en daar).quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:27 schreef NikkelCobalt het volgende:
Vegetariėrs zijn sowieso hypocriet. Planten zijn net zo goed organismes en eieren eet men doorgaans ook lekker op. Ik bedoel, doe het goed of doe het niet.
Water en steen (rijk aan mineralen) kan je gewoon eten/drinken. Er zijn ook andere voedzame stoffen. Fecaliėn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dus helemaal niet eten bedoel je dus....ik weet niet of je daar veel mensen voor kunt porren (behalve een hongerstaker hier en daar).
Daarom eet ik ook regelmatig een stukkie vlees.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:51 schreef trovey het volgende:
Water OK, steen...zware twijfel of je dat verwerkt en ontlasting eten is weer een heel ander onderwerp.
Oke. Dacht ff checken voor ik hier iemand gigantisch beledig. Feit blijft natuurlijk wel dat het ongezond en hypocriet is.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:08 schreef trovey het volgende:
Nee. alhoewel ik geen grote hoeveelheden vlees eet en ook wel eens een dagje oversla. Gewoon geen zin om uitgebreid te koken dus dan maar een soepje en een boterhammetje met ei (of zoiets).
Ja dat is in feite je reinste dierenmishandeling, om nog even ontopic te reageren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:17 schreef trovey het volgende:
Helaas heb ik het resultaat van zo'n vegetarisch gevoerde kat eens mogen aanschouwen....arm beestje.
Ongezond is iets om over te discussieren met een vegetariėr. De vegetariėrs die ik ken weten toch wel zoveel over voedsel dat ze alle voedingstoffen wel binnenkrijgen. Vaak nemen ze eieren van loskopende kippen, biologische melk en vegetarische kaas . Veganisten is een ander verhaal, daar moet je echt heel goed oppassen wat je eet om geen tekorten te krijgen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:16 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Oke. Dacht ff checken voor ik hier iemand gigantisch beledig. Feit blijft natuurlijk wel dat het ongezond en hypocriet is.
Ik respecteer de keuze ook wel in principe.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:12 schreef psychofishy het volgende:
Mijn vrouw is ook vegetarisch. Wij hebben 3 katten en een hond, die allemaal gewoon vlees eten.
Het vegetarisch zijn is voornamelijk een keuze voor jezelf, niet voor mensen/dieren om je heen... Ik snap het wel.. Al zou ik zelf vlees niet makkelijk opgeven
Nouja, dat (het gezond punt) was de uitkomst van een recentelijk onderzoek. Waarschijnlijk dan een van de zovele die elkaar tegenstrijden. Maar ik ga er even vanuit dat het onderzoek goed gedaan isquote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ongezond is iets om over te discussieren met een vegetariėr. De vegetariėrs die ik ken weten toch wel zoveel over voedsel dat ze alle voedingstoffen wel binnenkrijgen. Vaak nemen ze eieren van loskopende kippen, biologische melk en vegetarische kaas . Veganisten is een ander verhaal, daar moet je echt heel goed oppassen wat je eet om geen tekorten te krijgen.
Een kat z'n natuurlijke voedingsstoffen onthouden kan je inderdaad zien als zware dierenmishandeling, zie het als een zeer trage hongerdood. En dan zeker vol walging gaan huilen als het beest een keer het heft in eigen hand neemt en wat vogels de nek omdraaitquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
Vegetariėr zijn en kat houden is inderdaad tegenstrijdig maar erger zijn vegetariėrs die hun kat vegetarisch willen voeden en denken dat dat kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |