Waarom denk je dat ik vegetariër ben ..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Met zo'n instelling gebeurd er ook niks op de wereld nee.
Als je dingen wil veranderen begin dan bij jezelf, ook kleine beetjes helpen
Van haar verwacht ik toch al weinigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Met zo'n instelling gebeurd er ook niks op de wereld nee.
Als je dingen wil veranderen begin dan bij jezelf, ook kleine beetjes helpen
Ik heb dertig euro gestord op jullie dierensite, omdat ik blij verrast was dat Qwea nog ergens om gaf, en heb mijn best gedaan om tot de 8000 te komen in Kiva vanaf dat J.P. het topic postte en hoef er noch een kleurtje, noch een tag voor, omdat het me niet om populair zijn gaat maar om de doelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mijn med leest weet je dat ik zelf ben gegaan. Tag, ava en sig zijn reclame om meer geld voor de dieren binnen te halen.
Nu jij weer.
Je wilt populair zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vegetariër ben ..
Ja zo kun je het ook opvattenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan kun je ze maar beter laten creperen ja.
Dat spijt me, Twytje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]We hebben nog wel patat en frikandellen hoor
Die ik direct na het lezen van jouw post uit woede ga bakken
Daarom heb ik overal staan dat ik van dieren hou en vegetariër ben?quote:
Het is maar hoe je er zelf mee om gaat, heeft je moeder je niet geleerd vroeger dat als je gepest werd je je er niks van aan moest trekken en gewoon door moest gaan met je leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dertig euro gestord op jullie dierensite, omdat ik blij verrast wat dat Qwea nog ergens om gaf, en heb mijn best gedaan om tot de 8000 te komen in Kiva vanaf dat J.P. het topic postte en hoef er noch een kleurtje, noch een tag voor, omdat het me niet om populair zijn gaat maar om de doelen.
Als je dan toch serieus wilt worden.
En dat neemt nog steeds niet weg waarom ik en Crack_ elkaar aardig kunnen vinden zonder dat er pedoberen gepost moeten worden.
Ik ben vrijwilliger bij het dierenasiel, maar verwacht van mij niks hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Van haar verwacht ik toch al weinig
En reageer nu even op mijn post?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb dertig euro gestord op jullie dierensite, omdat ik blij verrast wat dat Qwea nog ergens om gaf, en heb mijn best gedaan om tot de 8000 te komen in Kiva vanaf dat J.P. het topic postte en hoef er noch een kleurtje, noch een tag voor, omdat het me niet om populair zijn gaat maar om de doelen.
Als je dan toch serieus wilt worden.
En dat neemt nog steeds niet weg waarom ik en Crack_ elkaar aardig kunnen vinden zonder dat er pedoberen gepost moeten worden.
Ik heb anders ook van mijn mama geleerd dat ik niet zulke opmerkingen hoef te maken ;oquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf mee om gaat, heeft je moeder je niet geleerd vroeger dat als je gepest werd je je er niks van aan moest trekken en gewoon door moest gaan met je leven.
In plaats van er op in gaan.
Even een wijze les van iemand die 20 jaar jonger is dan jou.
Dan moet je toch doorhebben dat deze instellingen er zeker wel bij gebaat zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilliger bij het dierenasiel, maar verwacht van mij niks hoor!
Ja indd, voor zo'n korte tijd dat het bijna geen ene flikker uit maaktquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je toch doorhebben dat deze instellingen er zeker wel bij gebaat zijn.
Ik probeer Hara gewoon even te vertellen dat ze wel iets minder irritant mag doen. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zo doet, want ik heb haar verder niets gedaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het is maar hoe je er zelf mee om gaat, heeft je moeder je niet geleerd vroeger dat als je gepest werd je je er niks van aan moest trekken en gewoon door moest gaan met je leven.
In plaats van er op in gaan.
Even een wijze les van iemand die 20 jaar jonger is dan jou.
Waarvan denk je dat de wereld beter wordt:quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd, voor zo'n korte tijd dat het bijna geen ene flikker uit maakt
Want ergens anders zitten dieren nog erger in nood, en broodfokkers zullen ook gewoooon doorgaan, en niemand die ze ook maar kán tegenhouden
Vorig jaar heeft Zwolle van ons een vrieskist gekregen en door ons krijgen zij nu nog steeds, een jaar later, gratis vlees van Carnibest.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja indd, voor zo'n korte tijd dat het bijna geen ene flikker uit maakt
Want ergens anders zitten dieren nog erger in nood, en broodfokkers zullen ook gewoooon doorgaan, en niemand die ze ook maar kán tegenhouden
En ik weet zeker, dat als ze wist dat wij ons ook inzetten voor dieren ze meteen aardig was geweest, en daarom vind ik het stom dat je éérst iemand eigenlijk gaat afzeiken terwijl je ze nog geen eens kent, niet echt heel eerlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik probeer Hara gewoon even te vertellen dat ze wel iets minder irritant mag doen. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zo doet, want ik heb haar verder niets gedaan.
Welja, blijf de feiten maar gewoon negeren en kom steeds met dingen die er geen flikker mee van doen hebben. Begin dan ook geen discussie.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik probeer Hara gewoon even te vertellen dat ze wel iets minder irritant mag doen. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zo doet, want ik heb haar verder niets gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |