Trusten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga slapen!
Harajuku, slaap lekkerJe bent vast heel aardig, en dat mag je wel laten merken hoor!
Lamon, slaap zacht!
Twylight, lief zijn en slaap lekker!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga slapen!
Harajuku, slaap lekkerJe bent vast heel aardig, en dat mag je wel laten merken hoor!
Lamon, slaap zacht!
Twylight, lief zijn en slaap lekker!
Ik neem aan dat die voor jouw domme fout zijn?quote:
He will be our next target!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die voor jouw domme fout zijn?
Maarja de vraag is of je midden in de nacht op internet serieus opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:55 schreef Lamon het volgende:
Hmm, als een 17-jarig meisje zich volwassener gedraagt, dan jullie zou ik me eens goed achter de oren krabbelen.
Maar goed, another night, another Lamon-bash topic, het went...
Jij begint, jij blijft er offtopic dingen bijhalen, jij begint zelf stééds over de doelen waar jij geld aan geeft maar doet er niet populair meequote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:55 schreef Lamon het volgende:
Hmm, als en 17-jarig meisje zich volwassener gedraagt, dan jullie zou ik me eens goed achter de oren krabbelen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:55 schreef Lamon het volgende:
Hmm, als een 17-jarig meisje zich volwassener gedraagt, dan jullie zou ik me eens goed achter de oren krabbelen.
Ik ben bijna altijd serieus, als ik stellig word, dat is ook waarom ik al jaren miscommunicatie heb met users hier.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maarja de vraag is of je midden in de nacht op internet serieus op
betuigingen in wil gaan of gewoon niet.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 04:00 schreef TwyLight het volgende:
Over mijn buurvrouw gesproken! die is vorige week naar Amerika verhuisd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |