quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:30 schreef nattermann het volgende:
FAMILY GUY BEGINT !!!!!!!!!!!1111111111111111111
Jij bent slimquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:34 schreef GGMM het volgende:
Klikte ik dit topic zomaar weg zonder 'wat een kankertopic' te zeggen. Gelukkig zit er een 'terug' functie op m'n browser.
Ik wou bijna over je moeder beginnen! gelukkig zit er een medeleven functie in mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:34 schreef GGMM het volgende:
Klikte ik dit topic zomaar weg zonder 'wat een kankertopic' te zeggen. Gelukkig zit er een 'terug' functie op m'n browser.
Gelukkig maar, ik had het echt vreselijk gevonden, als jij over mijn moeder zou begijnnen. Wat een opluchting is dit zeg.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik wou bijna over je moeder beginnen! gelukkig zit er een medeleven functie in mij.
Vandaar, mja zo ben ik he. gevoelsmensquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik had het echt vreselijk gevonden, als jij over mijn moeder zou begijnnen. Wat een opluchting is dit zeg.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Doe eens lief, dit is wel een topic met míjn naam!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:38 schreef Crack_ het volgende:
Doe eens lief, dit is wel een topic met míjn naam!
die koekjes in het midden in de bovenste rij zijn trouwens vet lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:27 schreef TwyLight het volgende:
PROBEER HET NIET!En jij ook niet QUIR!
Na deze lijn gaat dit topic verder over koekjes:
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |