Hoe ben je eraan gekomen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:51 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb ook zo'n blijvende piep in mijn oor. Toen ik hem kreeg er veel last van gehad, vooral snachts. Maar ik ben er inmiddels aan gewend, alleen als ik erop ga letten hoor ik hem nog.
ik dacht eerst ook: hier wen ik nooit aan... Maar heb er inmiddels eigenlijk geen last meer van.
Volgens mij begrijp jij het niet zo goed. Hij had bijna altijd bescherming in en dat ging bijna altijd goed. Hoe kon hij weten dat de bass van Metallica dodelijk was voor zijn oren, zelfs met oordopjes in? Hoe kon hij weten dat er vuurwerk naast hem zou gaan ontploffen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb het gehele verhaal gelezen en snap bovenstaande zin niet zo goed. Reeds een aantal maal een geluidstrauma opgelopen en maar door blijven gaan met het bezoeken van fuifjes en concerten terwijl ie van te voren eigenlijk wél wist dat ie daar iets zeer vervelends kon oplopen. Dat is net zoiets als continu maagzuur krijgen na het eten van vette happen en toch wekelijks lekker bij de plaatselijke frietkot je eten gaan halen tot je een maagzweer hebt.
Vind ik ook hoor, het is echt niet normaal als je in de oren van je conversatiepartner moet schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. Dan staat het gewoon te hard.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:07 schreef isogram het volgende:
Erg triest verhaal. En het zegt ook wel iets over het bizar harde volume dat muziekconcerten bij vlagen hebben.
heb zelf ook meegemaakt dat er precies OP mijn oor een austronaut is geknald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:36 schreef Synthesist het volgende:
ik heb ook een eeuwige pieptoon, bij mij kwam het doordat iemand een astronaut naar me toe gooide.
leuk is anders, maar ik zal het vast niet zo erg hebben als de jongen van t verhaal. Je kan er mee leven, als je er niet op let is het er niet.
Beetje vreemde reactie. Zijn zelfmoord was haast noodgedwongen, vanwege zijn oorsuizen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:07 schreef Clairvaux het volgende:
De vraag waarom heeft ie iig niet onbeantwoord gelaten.
Het blijft een merkwaardig fenomeen, zelfmoord.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:11 schreef birrrd het volgende:
[..]
Beetje vreemde reactie. Zijn zelfmoord was haast noodgedwongen, vanwege zijn oorsuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |