SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:37 schreef bas-beest het volgende:
Tja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Invulflits.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:36 schreef Zipportal het volgende:
Flitskasten die flitsen terwijl het klaar overdag is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:43 schreef DaanA het volgende:
Richtgetal 50 bij 100 ISO, instelling op 800 ISO, dus richtgetal wordt 141, diafragma van 2.8, afstand 80 meter, kun je met je flits precies de invulflits geven die je nodig hebt om die lelijke schaduw op het gezicht van de popster een beetje uit te lichten.
Ik zet 'm gewoon uit. Hoge ISO en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:44 schreef Ritmo het volgende:![]()
Herkenbaar. Van die mensen die de flits aanzetten ipv 'automatisch' of gewoon uit.
Daar heb ik nu nooit last van...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:02 schreef pumpkineater het volgende:
Of als je in het donker inhaalt en opeens een flits, denk je kankerzooi dat kost weer! Maar bij nadere inspectie zijn het een stel mongolen die in de auto foto's zitten te maken met flits!
Dit dus, al kan de ISO nog wel ietjes hoger, maar dat is mijn smaak qua foto'squote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:43 schreef DaanA het volgende:
Richtgetal 50 bij 100 ISO, instelling op 800 ISO, dus richtgetal wordt 141, diafragma van 2.8, afstand 80 meter, kun je met je flits precies de invulflits geven die je nodig hebt om die lelijke schaduw op het gezicht van de popster een beetje uit te lichten.
Helaas mag een spiegelreflex vaak niet mee naar binnen bij concerten ed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dit dus, al kan de ISO nog wel ietjes hoger, maar dat is mijn smaak qua foto's
ze kunnen er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nog erger:
MEIDEN DIE FLITSEN ALS ZE EEN SELFSHOT MAKEN VIA EEN SPIEGEL
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas mag een spiegelreflex vaak niet mee naar binnen bij concerten ed.
Als je hem toch al op een statief zet (neem aan dat dat is wat je bedoelt?) dan is die spiegel meteen ook een beetje overbodig, niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ze kunnen er niet mee omgaan![]()
flits kan wel, maar dan moet de camera schuin naar de spiegel staan(met timer) dan wordt t te technisch en lukt t ze niet
Dát zou een eigen topic waard zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:43 schreef Rekkie het volgende:
Door je spoiler is het toch een 'verkapt' topic geworden
Wel als het een portret betreft.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:06 schreef Intrepidity het volgende:
Tijdens de zomervakantie ook hordes mensen gezien die flitsen tegen een zonsondergang inERG nuttig
Dat is dom inderdaad.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee. Het betrof daadwerkelijk een foto van niets meer dan de zonsondergang.
denk manier van het blondje uiteraardquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:03 schreef DaanA het volgende:
[..]
Als je hem toch al op een statief zet (neem aan dat dat is wat je bedoelt?) dan is die spiegel meteen ook een beetje overbodig, niet?
Dat is echt triest inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef PatatFriet het volgende:
Sowieso mensen die met een compactcameraatje foto's gaan maken bij concerten of sportwedstrijden
Een zee van achterhoofden en in de verte een podium met piepkleine poppetjes erop
Idd, want stel je voor dat jij betere en mooiere foto's hebt gemaakt dan de dure popfotograaf.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:
Spiegelreflex mag overigens vaak niet mee omdat die foto's te mooi zouden kunnen worden en gebruikt zouden kunnen worden voor commerciele doeleinden. Tenminste, dat is wat ik begrepen heb.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, want stel je voor dat jij betere en mooiere foto's hebt gemaakt dan de dure popfotograaf.
Het is niet mijn idee he... Maar het mag dus (bij grote artiesten in ieder geval) niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad,
En dat dan vanuit het publiek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |