Alcoholist.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef Crack_ het volgende:
kut café, die glazen joh!
Echt zo klein, daar kun je toch niet uit drinken
Mensen die kroeghangen uitgaan noemenquote:
Idd. Niets eens een dopinggeval nog zodat je weer lekker kan kankeren hoe de wielersport verkloot is, en hoe dom sporters kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:16 schreef koningdavid het volgende:
TS heeft wel ongeljik trouwens. De Tour is totaal niet spannend.
Spannender dan alle andere gespreksonderwerpen die ik in dat kroegje heb overwogenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:16 schreef koningdavid het volgende:
TS heeft wel ongeljik trouwens. De Tour is totaal niet spannend.
Ik was voor de flippoverzameling gegaan. Chicks diggen dat.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Spannender dan alle andere gespreksonderwerpen die ik in dat kroegje heb overwogen(Te weten: het weer, mijn oude flippoverzameling en het wel of niet strijken van overhemden)
Of de te luide muziek.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:08 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Spannender dan alle andere gespreksonderwerpen die ik in dat kroegje heb overwogen(Te weten: het weer, mijn oude flippoverzameling en het wel of niet strijken van overhemden)
Was bijna voor overhemden gegaan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik was voor de flippoverzameling gegaan. Chicks diggen dat.
't Café hier om te hoek is veel te divers om in één cliche te vatten.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:39 schreef neen het volgende:
Over welke C of D kroeg hebben we het in dit geval?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |