Das lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef Aresdreams het volgende:
Hier net een berg geld overgeschreven naar diegene die de schade voor het busje aangeschreven krijgt...
Nee, grolsch is niet te zuipen. En de supermarkt is idd nog wel even open, maar ik ben te lui om daar heen te gaan. Komt wel bij de volgende boodschappenronde.quote:
Wat nuquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:55 schreef Aresdreams het volgende:
Hier net een berg geld overgeschreven naar diegene die de schade voor het busje aangeschreven krijgt...
Weet ik maar het is denk ik wel 10 jaar geleden dat ik op flatwounds heb gespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:01 schreef TeleluvR het volgende:
Jazzsnaren zijn leuk man!
Gewoon een keer doen dan weet je hoe dat is en of je er iets aan hebtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:26 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil eigelijk ook wel flatwounds op mn Ibanez zetten.
Wel wennen hequote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:12 schreef -Menn0- het volgende:
Heb wel eens op flatwounds gespeeld, speelde heerlijk
Als je .012 setjes gewend bent is de g snaar bijna altijd omwikkeld. Ik had laatst een setje waarbij de g snaar niet omwikkeld was, dat speelde helemaal niet lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:22 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel wennen he![]()
Wat ik het vreemdste vond is de 3-de omwikkelde snaar.
Ik zat steeds verkeerd met mijn akkoorden omdat je vingers een d voelen maar het is een g snaar![]()
Dus ga je verfouteren en dan speel je een gruwelijk vals akkoord
Sjeu 0.012 das geen gitaarspelen dat is krachttrainingquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:40 schreef Cynic het volgende:
[..]
Als je .012 setjes gewend bent is de g snaar bijna altijd omwikkeld. Ik had laatst een setje waarbij de g snaar niet omwikkeld was, dat speelde helemaal niet lekker eigenlijk.
Ik ben onlangs naar .013 geswitchedquote:Op woensdag 22 juli 2009 07:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Sjeu 0.012 das geen gitaarspelen dat is krachttraining
Wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |