Deze vind ik heeeel leuk en stoer! En ook nog eens in kleine maatjes! (die zijn er altijd pas vanaf 92 ofzo)quote:
HIj is echt tof hah?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Het berenpak kwam hier net ook binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe je de handjes in die flapjes kan doenen leuk schuin ritsje erin, en dat mutsje en staartje
![]()
Volgens mij echt een supergoede aankoop, ga ik denk ik heel veel gebruiken. Ik zie het al voor me, een klein kereltje in maxi cosi in dit pak![]()
![]()
Oh gaaf dat jij die ook hebt, ik heb hem ook!!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh poppejans! Heb je wel dat teckelpijamaatje gezien bij de H&M? Ik heb er 1 gekocht vandaag
Oh ik juist niet zo! Maar het is ook niet voor niets een warm pak he, dat mag best ruim zitten. En ik denk dat als je er een pasgeboren baby in ziet, dat het inderdaad wel een groot pak is hahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Vonden jullie het berenpakje (![]()
![]()
en nog eens
) ook zo groot lijken?
Ik kocht die van Fons bij de Veritas. Gewoon de kleinste bij de kinderen en dan op het kleinste zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar (nep)lederen baby bretels, iemand enig idee in welke gewone (online komen er dan weer verzendkosten enzo bij) winkel ik die kopen kan?
Nog ff in de herhaling, iemand die me enige indicatie/richtlijn kan geven?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:43 schreef het-is-mij het volgende:
Vandaag dus voor het eerst maar eens wat kleertjes gekocht maar ehm........
Hoeveel in maat 56 en hoeveel in maat 62 hebben jullie voor aan het begin?
nou ik zal eens reagerenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Nog ff in de herhaling, iemand die me enige indicatie/richtlijn kan geven?
Een sokken e.d winkel als ik erop google? Bedankt v de tip, ik zal hier eens bij een ondergoed/sokken zaak gaan kijken! Oeh ik kan me trouwens volgens mij nog wel een bolle baby Fons voor de geest halen met bretelsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:14 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kocht die van Fons bij de Veritas. Gewoon de kleinste bij de kinderen en dan op het kleinste zetten.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Poppejans het volgende:
En vooral een voorraad rompertjes 50/56 zijn handig denk ik, daarvan gebruik je er soms misschien wel 2/3 op een dag
Oh, nouja dan hoef ik misschien wat minder vaak de wasmachine aan te zetten omdat ik er veel van hebquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Echt waar? Kobus hield/houdt niet van verkleden en die droeg/draagt gerust 1 of 2 dagen hetzelfde rompertje. Als hij niet spuugt of door zijn luier heen poept of over zichzelf heen plast tijdens het verschonen tenminste. Maar verder worden ze niet echt vies hoor. Vooral niet de eerste maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |