abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 06:44:23 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71417679
mijn bestelling van H&M is ook binnen... leuk spul hoor!
heb het berepak niet besteld, omdat ik die dus in beige al heb liggen in maat 56..
maar ik sluit niet uit, dat ik morgen, als ik in de H&M ben, niet alsnog het pak koop...
want hij is lieeffffff....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 29 juli 2009 @ 07:07:45 #152
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71417729
Mijn berenpakje is ook binnen en ik ben zó verliefd, het is echt té schattig! Ik moet vast huilen, later als beeblief eruit gegroeid is en ik het op moet bergen

Dat stáártje!

Ow, en BJ, in beige is 'ie vast ook super, vind dat je wel gewoon mee moet posten in het berenpakjestopic strakkies als het zo ver is
3!
pi_71424777
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog een tip:
Lief heeft opruiming
Deze vind ik heeeel leuk en stoer! En ook nog eens in kleine maatjes! (die zijn er altijd pas vanaf 92 ofzo)
Wel beetje duur alsnog, 10 euro v een zwembroekje..

Ik heb altijd gezegd dat als ik een kereltje zou krijgen, hij alleen maar van die wijde zwemshorts aan krijgt, en geen badstof of ballenknijpbroekjes.

Oooh berenpakken, Incantrix ik wil oohooook knuffelen met mn berenpak!
ws deze week nog..
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71425475
Ik ben trouwens nog op zoek naar (nep)lederen baby bretels, iemand enig idee in welke gewone (online komen er dan weer verzendkosten enzo bij) winkel ik die kopen kan?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71426226
Dat berenpak klinkt leuk. Jammer dat die alleen in kleine maatjes is.
pi_71455776
Het berenpak kwam hier net ook binnen
Hoe je de handjes in die flapjes kan doen en leuk schuin ritsje erin, en dat mutsje en staartje
Volgens mij echt een supergoede aankoop, ga ik denk ik heel veel gebruiken. Ik zie het al voor me, een klein kereltje in maxi cosi in dit pak
pi_71458945
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:50 schreef Poppejans het volgende:
Het berenpak kwam hier net ook binnen
Hoe je de handjes in die flapjes kan doen en leuk schuin ritsje erin, en dat mutsje en staartje
Volgens mij echt een supergoede aankoop, ga ik denk ik heel veel gebruiken. Ik zie het al voor me, een klein kereltje in maxi cosi in dit pak
HIj is echt tof hah? En die eekhoorntjes aan de binnenkant vind ik ook leuk!

Ik heb ook de schoentjes binnen waarvan Ssserpente laatst voor mij hier een linkje had gezet...zijn ook errug leuk, al zeg ik het zelf. Ze staan op de site voor 10,15¤ maar uiteindelijk betaalde ik er maar 8¤nogwat voor (plus nog verzendkosten natuurlijk)

Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:53:49 #158
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71472326
Oh poppejans! Heb je wel dat teckelpijamaatje gezien bij de H&M? Ik heb er 1 gekocht vandaag
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71474148
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh poppejans! Heb je wel dat teckelpijamaatje gezien bij de H&M? Ik heb er 1 gekocht vandaag
Oh gaaf dat jij die ook hebt, ik heb hem ook!!! Die moest ik hebben uiteraard. En ook dat pakketje van 3 rompers met teckels erop
Zetten we over een paar maanden wel onze zoons op de foto in zelfde pakje he?
pi_71475035
Deze zijn ook wel leuk! en teckelig
pi_71483668
Vonden jullie het berenpakje ( en nog eens ) ook zo groot lijken?
pi_71483775
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 10:45 schreef Sorbootje het volgende:
Vonden jullie het berenpakje ( en nog eens ) ook zo groot lijken?
Oh ik juist niet zo! Maar het is ook niet voor niets een warm pak he, dat mag best ruim zitten. En ik denk dat als je er een pasgeboren baby in ziet, dat het inderdaad wel een groot pak is hahaha
pi_71484416
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar (nep)lederen baby bretels, iemand enig idee in welke gewone (online komen er dan weer verzendkosten enzo bij) winkel ik die kopen kan?
Ik kocht die van Fons bij de Veritas. Gewoon de kleinste bij de kinderen en dan op het kleinste zetten.
pi_71484958
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:43 schreef het-is-mij het volgende:
Vandaag dus voor het eerst maar eens wat kleertjes gekocht maar ehm........
Hoeveel in maat 56 en hoeveel in maat 62 hebben jullie voor aan het begin?
Nog ff in de herhaling, iemand die me enige indicatie/richtlijn kan geven?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:45:13 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71485333
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:33 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Nog ff in de herhaling, iemand die me enige indicatie/richtlijn kan geven?
nou ik zal eens reageren

ik had begrepen dat de maten redelijk overeen komen met de baby in cm's...
dus maat 56 is voor de meeste pasgeboren een prima maat...
ik heb dan ook het meeste tnt aangeschaft in die maat en heb een paar dingetjes in maat 62 gekocht...
maar ik ben dus een aanstaande mamma, zonder babyervaring
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71485877
Ja heb nu 3 broekjes in 56 met bijpassende truitjes en 2 in 62/68 en verder nog niets eigenlijk omdat ik nog niet echt heel veel neutrale kleertjes naar mijn zin kon vinden en we niet weten wat het word dus wil niet mega veel gaan kopen want dat doen ik t.z.t. liever gericht.
pi_71486159
Tja, 50 zat in het allerbegin het beste, en 56 ook wel, maar was wat groot. Kobus was 3570 gr en rond de 54 cm denk ik, hij was heel lang.
Nu, bijna 8 weken oud begint hij 62 te dragen. 50 past echt niet meer en sommige 56 nog net.

Maar Graeme van Tessie bv droeg al sneller 62, dus eigenlijk is het moeilijk te zeggen.
Het hangt veel van je kindje af. En hoeveel variatie je wil en hoe vaak je wil wassen...
Een stuk of 4 rompertjes in 50/56 is wel minimaal, denk ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:16:01 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71486314
het is mij, ik denk dat je om te starten zeg maar wel aardig goed zit hoor met die 3 en die 2 pakjes.
hier hebben we wel meer, maar komt natuurlijk vanwege de eerste, en vanwege kleertjes van neefje.

en kleertjes zijn ook zo bijgekocht hoor
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71486573
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 11:14 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik kocht die van Fons bij de Veritas. Gewoon de kleinste bij de kinderen en dan op het kleinste zetten.
Een sokken e.d winkel als ik erop google? Bedankt v de tip, ik zal hier eens bij een ondergoed/sokken zaak gaan kijken! Oeh ik kan me trouwens volgens mij nog wel een bolle baby Fons voor de geest halen met bretels en hij had volgens mij ook een heel leuk schapenpak

Hetismij: Sommige baby's passen niet in mt 50. Ik heb echt heel erg veel in 50/56. Nu inmiddels wel iets van 12/15 setjes ofzo.
Van 62/68 ook al wel aardig wat, maar een mt 62 zal denk ik bij iedere baby nog wel eventjes duren voordat ze dat passen.
En vooral een voorraad rompertjes 50/56 zijn handig denk ik, daarvan gebruik je er soms misschien wel 2/3 op een dag
pi_71486915
Bij Kyllian had ik helemaal niets in maat 50, aangezien ze (gyn, vk, extra groeiecho) steeds hebben gezegd dat het een groot kind zou worden. Bij geboorte bleek hij 3 kilo te zijn en was alles veel te groot. Met spoed nog iets in maat 50 bijgekocht en 2 pakjes gekregen. Hebben de eerste weken dus maar 3 pakjes gehad, vond ik net iets te krapjes.
Nu ligt zn broertje iets achter op de groei, dus ik geloof dat dit ook geen grote baby zal zijn. Wil iig 3 pakjes in maat 50 hebben. Verder iets meer in maat 56 (5-6 ofzo?) en nog iets meer in maat 62 en 68.
pi_71487097
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:26 schreef Poppejans het volgende:
En vooral een voorraad rompertjes 50/56 zijn handig denk ik, daarvan gebruik je er soms misschien wel 2/3 op een dag
Echt waar? Kobus hield/houdt niet van verkleden en die droeg/draagt gerust 1 of 2 dagen hetzelfde rompertje. Als hij niet spuugt of door zijn luier heen poept of over zichzelf heen plast tijdens het verschonen tenminste. Maar verder worden ze niet echt vies hoor. Vooral niet de eerste maand.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71487606
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:48 schreef oeke het volgende:

[..]

Echt waar? Kobus hield/houdt niet van verkleden en die droeg/draagt gerust 1 of 2 dagen hetzelfde rompertje. Als hij niet spuugt of door zijn luier heen poept of over zichzelf heen plast tijdens het verschonen tenminste. Maar verder worden ze niet echt vies hoor. Vooral niet de eerste maand.
Oh, nouja dan hoef ik misschien wat minder vaak de wasmachine aan te zetten omdat ik er veel van heb
pi_71489625
Thxvoor de antwoorden.
Zorg dat ik nog paar 56 erbij haal en iets 62 maar kindje is iig lang dus als het 50 moet zijn dan moet manlief of oma maar ff naar de winkel, moet toch in zkh bevallen en daar ff blijven dus stad is er dichtbij.
Maar kwam er van de week ineens zo over aan het twijfelen en is ook zo onvoorstelbaar, de 56 wat ik er heb hangen, dat daar ons kindje over een week of 12 (ruim genomen) in ligt
pi_71524848
Mika heeft 4 weken maat 50 aangehad, hij was 8,5 pond. Ik vind het zelf niet zo leuk om kleertjes aan te doen met opgestroopte mouwen en pijpen bij pasgeboren baby's.( wat is dat berenpak leuk!! ze hebben hem ooit gehad in tijgervariant, ik ben geen dierenprint fan maar die vond ik wel heel leuk) Mika heeft nu altijd een broekmaat groter aan omdat het anders zo strak zit bij zijn buikje en omdat ik het leuk vind als z'n broek wat lager hangt,nu sla ik de pijpen wel om.
Ik ben bezig met zijn winterkleding:
[img][img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
pi_71602799
oeh die quiksilver trui vind ik wel stoer voor een jongen!

ik heb mijn bestelling van Dpam binnen!! 4 dagen na de betaling is het gewoon binnen sneller dan de H&M

LB onwijs bedankt voor de tip, de link van Dpam die je hier postte ik ben zo blij met de kleertjes!

winterjasje en wantjes

jurkje, grijs viltachtig spul met roze streep.

En deze voor mezelf omdat ie maar 1 euro was

yaaaaay
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')