!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:01 schreef Danbol het volgende:
Zwolle, Er is hier weinig te doen en als je door de stad heen fietst lijkt het wel of half zwolle op vakantie is
En ik ga zelf niet op vakantie omdat ik nog 17 ben en mijn ouders geen zin hebben om op vakantie te gaan (Vrienden van mij gaan ook allemaal met hun ouders weg op een enkeling na)
Het aantal hersencellen kan altijd nog gereduceerd worden.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
!
Je hoort nu juist met je vrienden helemaal los te gaan in Chersonissos!
.. R&Pquote:Op maandag 20 juli 2009 22:10 schreef Danbol het volgende:
[..]
Dat ook, Ik had voor de vakantie overal gesolliciteerd maar werd nergens aangenomen
Dat komt omdat ik 17 ben en vooral voor vakkenvuller baantjes solliciteerde waar ook veel 16 jarige solliciteren, Dan is de keuze natuurlijk makkelijkquote:
En buiten dat moet je het ook nog eens niet van je uiterlijk hebben...quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef Danbol het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 17 ben en vooral voor vakkenvuller baantjes solliciteerde waar ook veel 16 jarige solliciteren, Dan is de keuze natuurlijk makkelijk
Mit die Frauen hosselen habe ich keine problemequote:Op maandag 20 juli 2009 22:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
En buiten dat moet je het ook nog eens niet van je uiterlijk hebben...
Zeer grote faal, iedereen met gezond verstand en een goede houding wordt wel ergens aangenomen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:10 schreef Danbol het volgende:
[..]
Dat ook, Ik had voor de vakantie overal gesolliciteerd maar werd nergens aangenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |