ooohhhh dat is niet te jong (vind ik iig) ik ben ook (bijna) 21 en heb hem nu een half jaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef miss-piggy het volgende:
over iets meer dan 12 uur ben ik 21![]()
bij endometriose vervangen ze de spiraal doorgaans al na 3 jaarieh
Dan vind ik je persoonlijk eerder te jong voor kinderen dan voor een spiraaltje...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef miss-piggy het volgende:
hij wil liever een anticonceptiepil proberen (ondertussen heb ik nu nr. 7 in gebruik volgens mij), want geen kinders enzo.
ik heb wel vrij zware pijnstillers voorgeschreven gekregen bij het zetten van het spiraaltje, misschien heb je gewoon een onaangename huisarts...? klinkt niet echt als iemand die je echt lekker helpt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:08 schreef miss-piggy het volgende:
hij wil liever een anticonceptiepil proberen (ondertussen heb ik nu nr. 7 in gebruik volgens mij), want geen kinders enzo. Ik heb liever dat ze gelijk wat aan die endometriose doen (ben 3-4x per maand (!) ongesteld), dan aan kinders denken. (en wat dan nog, spiraal eruit laten trekken en hoppa je kunt proberen kinderen te maken)
Iedereen vindt mij te jong![]()
Ik reageer alleen op opiaten (maar daar word ik weer misselijk van), ik denk niet dat ome doc. dat gaat geven. Soms is het nogal een gevecht om een pijnstiller te krijgen, omdat iedereen er maar vanuit gaat dat paracetamol of een NSAID wel zal helpen.
Als het goed is krullen die na een tijdje netjes om je baarmoeder(mond) heen, dan voel je ze niet meerquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Vicky het volgende:
hier ook de "trotse" bezitter van een Mirena.
Afgelopen donderdag laten plaatsen. Von het ff een vervelend gevoel, maar echt zeer deed het niet. Heb 1 dag bloedverlies gehad, de dag van plaatsing, maar verder eigenlijk niet.Wel de laatste dagen een weeeig gevoel. Beetje buikpijn en vooral als ik veel gelopen heb.
Ik voel de draadjes trouwens wel heel erg duidelijk..
Wees blij dat je dat hebt gedaan zegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Vraagje:
Morgen wordt de Mirena geplaatst. Ik lees nogal verschillende ervaringen over het inbrengen. Is het verstandig om iemand mee te nemen en niet zelf naar huis te rijden naderhand? Ik moet ongeveer een half uur rijden.
Als je de hele dag nog naar school moet, zorg dan wel dat je pijnstillers bij je hebtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:06 schreef Duizendpootje het volgende:
Hee dames!
Ik krijg volgende week ook een Mirena en vind het doodeng!
Vooral dat ik er steeds op moet wachten, het duurt zo lang..
Maar donderdag de 22e krijg ik hem..
Jammer is dat ik de hele dag nog naar school moet.
Maar misschien een domme vraag, merken jullie en je partner er niets van tijdens de seks?
De loshangende draadjes enzo?
hoi duizendpootje, ik wil je hiermee niet bang maken, maar het kan erg pijnlijk zijn, ik kon zelf na het plaatsen niet rechtop staan, laat staan lopen. maar! dat is heel persoonlijk, genoeg vrouwen die er niets van hadden hoor, maar ik wil je als tip geven om er toch rekening mee te houden (dus kijken of iemand je wilt ophalen bijvoorbeeld) als je er niet zoveel last van hebt is alleen maar mooi, maar ik was heel erg blij dat ik niet zelf naar huis hoefde te fietsen/lopen/rijden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:24 schreef Duizendpootje het volgende:
nouja naar school moeten..
Ik heb college maar daar heb je geen aanwezigheidsplicht
Dus ik kijk hoe ver ik kom, wil het niet dan ga ik naar huis
Ga denk ik ook maar lopend naar de dokter ipv fietsend.
en m' n tramadol ligt al klaar op het nachtkastje![]()
Me2. Duizendpootje... ga maar uit van het ergste... dan kan het altijd meevallenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Muck het volgende:
Het verschilt inderdaad nogal per persoon, want ik ben daarna gewoon naar huis gefietst.
ik met de auto naar huis gereden en de oudste van school gehaald en ook nog een rondje langs de winkels gedaan. Had een beetje een zeurderig gevoel maar meer niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Muck het volgende:
Het verschilt inderdaad nogal per persoon, want ik ben daarna gewoon naar huis gefietst.
Ik heb ook geen kinderen gehad hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:30 schreef LadyBlack het volgende:
Het is sowieso wel aan te raden om eerst kinderen te krijgen en dan pas dat spiraal te laten zettendan is het allemaal niet meer zo stug, en doet het dus (vaak) ook minder pijn.
Na dit spiraaltje wil ik heel graag kinderen (proberen te) krijgen, maar daarna staat het spiraaltje ook zeker weer op het programmavind het verder echt ideaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |