abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 21:05:46 #1
202348 Susi
Temple of Love
pi_71160483
Doet iemand dat toevallig ? En gaat dat een beetje ? Ik ga aankomend jaar hbo doen, maar ik denk er over na om mij ook voor Geschiedenis in te gaan schrijven. Ik weet dat ik stages in de vervolgjaren krijg van het hbo, maar ik ga dan eerst de P van Geschiedenis maar eens proberen te halen.
  maandag 20 juli 2009 @ 21:16:28 #2
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_71160895
Volgens mij doet Bolkesteijn het (hbo werktuigbouwkunde en wo economie). Zou wel haalbaar moeten zijn, als er niet te veel verplichte dingen samenvallen.

Zie ook: twee studies topic (deel 2).
Oh really?
  maandag 20 juli 2009 @ 21:39:50 #3
256934 GR
Cash is fact,profit an opinion
pi_71161660
Ik speel ook met deze gedachte. Het probleem is echter dat het hbo zich er niet echt voor leent om er nog een studie naast te doen. Er zijn relatief veel verplichte elementen die vaak onnodig veel tijd kosten (vooral werkgroepen zijn dodelijk). Daarnaast moet je verplicht stage lopen waardoor het volgen van colleges van je tweede studie vrij moeilijk is. Maar ik ben inderdaad benieuwd naar ervaringen van studenten die een dergelijke combinatie doen, praktische tips zijn altijd welkom!
pi_71161998
Ik ken een jongen van mijn oude HBO school die IBMS had gecombineerd met Sociologie aan de UvA. Heeft 2e jaar IBMS en P van Sociologie in één jaar gehaald (dus 120 ECTS!). Het grappige is dat hij ernaast gewoon fanatiek sporten en ook nog eens een bijbaan had. Ik heb geen flauw benul hoe hij het heeft weten te combineren, Sociologie is qua moeilijkheidsgraad toch te vergelijken met Geschiedenis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')