Nieuws over dat 2de studie ook bekostigd moet gaan worden:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een mongoolNu gaat iedereen natuurlijk zijn aanvraag van de het 1e diploma uitstellen totdat het 2e diploma aangevraagd kan worden. Goed voor het rendement!
![]()
Ik wacht wel op de uitwerking, ik zou het heel raar vinden als iedereen die een paar jaar geleden is begonnen aan een 2e studie, nu ineens keihard genaaid wordt door die maatregel (althans, ik hoop dat die lui dat zelf inzien).
quote:
yupquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Florian_ het volgende:
Belachelijk dit. Ik heb net een hbo opleiding afgerond, en begin komend studiejaar met een Bachelor aan de universiteit. Daarnaast wil ik nog een master doen op het gebied van mijn hbo studie. Dat wordt dokken.
Zat er zelf aan te denken een andere bachelor weer op te pakken, maar ik heb al een ander bachelordiplomaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:32 schreef Ewelina het volgende:
In mijn geval zou ik gewoon mijn 2e studie af moeten breken. 9000 euro kan ik niet betalen
Ik vraag me dan ook serieus af of de voornaamste reden voor dit besluit niet gewoon politiek gewin is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:36 schreef alors het volgende:
Nu komen er natuurlijk nog veel meer HBO-p'ers naar de uni die het niveau mogelijk niet aankunnen bij, omdat eerst een hbo opleiding afronden absoluut niet loont
Je kunt tegenwoordig beter MBO'er zijn, kun je tenminste lekker 8 jaar 'studeren' inclusief OV.
De staat bekostigd 1 bachelor en 1 master. Dus als je meer als 1 bachelor wilt volgen moet je rijke ouders hebben of ze tegelijk afronden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:52 schreef rodka het volgende:
Ik loop nou met één studie een jaar voor op de andere, kan ik mooi de studielast van die studie een beetje spreiden zodat ik ze gelijk afmaak.
Jammer dat het zo moet, dat wel.
Maar, je hebt pas een studie afgerond na je master toch? Dus in feite zou je 1001 bachelors kunnen afronden, om vervolgens 1 master te doen, of zit dat anders?
En een universitaire bachelor en master tegelijkertijd (na een hbo opleiding)?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef ikke043 het volgende:
[..]
De staat bekostigd 1 bachelor en 1 master. Dus als je meer als 1 bachelor wilt volgen moet je rijke ouders hebben of ze tegelijk afronden.
Volgens mij geld een HBO bachelor als die ene bachelor die gedeeltelijk wordt bekostigd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En een universitaire bachelor en master tegelijkertijd (na een hbo opleiding)?
Dat gaat geen zoden aan de dijk zetten. De studentenorganisaties hebben hier jammerlijk gefaald.quote:
Drie naast elkaar? Knap. Welke studies als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef mathematicus het volgende:
Maak je niet druk: Ik kan jullie garanderen dat zo een vreselijk ondoordachte maatregel niet een wet kan worden.oet zelf drie bachelors op et zelfde moment
Vertel ff waarom je dat kan garanderen? Behalve omdat je 3 bachelors doetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:53 schreef mathematicus het volgende:
Maak je niet druk: Ik kan jullie garanderen dat zo een vreselijk ondoordachte maatregel niet een wet kan worden.oet zelf drie bachelors op et zelfde moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |