Hij is eigenlijk John de Mol.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:10 schreef Elske6 het volgende:
HuubGoudenKooi Twitter:
@chrisje33 : ik werk bij Talpa maak tv programma's
hebben ze nu eindelijk een koffiemachine ????![]()
Maar of Huub nu echt programma's maakt????????
hij doet promotiewerk voor programma's van talpaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:10 schreef Elske6 het volgende:
HuubGoudenKooi Twitter:
@chrisje33 : ik werk bij Talpa maak tv programma's
hebben ze nu eindelijk een koffiemachine ????![]()
Maar of Huub nu echt programma's maakt????????
Niks mis mee toch? Waar verdien jij tegenwoordig je boterham mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:41 schreef dgklieke het volgende:
[..]
hij doet promotiewerk voor programma's van talpa
zoals berichten versturen via zijn hyves en daar krijgt hij wat centjes voor van ome john![]()
[ afbeelding ]
van Huub Type: Privé berichten
Aan: Vrienden van Huub
Titel: Talpa zoekt koppels voor een AVRO programma!
TALPA zoekt koppels voor een AVRO programma!
BEN JIJ EEN SPELLETJESDIER? SPEEL JE MET JE PARTNER REGELMATIG SPELLEN WAARBIJ JE EEN GOED TACTISCH INZICHT MOET HEBBEN?
GEEF JE DAN OP VOOR EEN NIEUW TALPA PROGRAMMA EN MAAK KANS OP GIGANTISCHE PRIJZEN!
Wij zijn op ZEER KORTE TERMIJN op zoek naar liefdeskoppels die mee willen doen aan een proefprogramma voor de AVRO. Jullie hoeven alleen te beschikken over goede onderhandelingstactieken, een keiharde winnaars mentaliteit en het inzicht dat je soms moet geven om uiteindelijk alles te nemen.
Lijkt het je leuk om samen met je partner mee te doen en kans te maken op gigantische prijzen? Zijn jullie dat impulsieve koppel met het hart op de tong & de enorme overtuigingskracht om te winnen?
Aarzel niet en bel dan NU naar: 035 ? 5333333.
Je kunt ook een mailtje sturen
naar: spelshow@talpa.tv
Graag ontvangen wij een foto van jullie samen en wat gegevens zoals jullie leeftijd, adres en telefoonnummer.
Tot ziens!
Talpa Producties
bron mijn inbox
Vind ik ook, Huub heeft gewoon een leuke baan bij Talpa.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Waar verdien jij tegenwoordig je boterham mee?
Ja,Johnnie weet wel wie die aanneemt.Niet de eerste de bestequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook, Huub heeft gewoon een leuke baan bij Talpa.
En al een hele poos, dus Talpa is ook tevreden blijkbaar.
en dan ditquote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:37 schreef Kaat38 het volgende:
Hoezo zo denigrerend praten
je doet precies hetzelfdequote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:37 schreef Kaat38 het volgende:
ga in een paal hangen schat of doe een yoghalesje geven.
Hai Suikeroom!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:50 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Kaat38 hoe hypocriet ben jij?eerst dit
[..]
en dan dit
[..]
je doet precies hetzelfde
helemaal gelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:00 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, al zou ze niet de echte zijn blijft mijn mening hetzelfde, wat je ook van Huub vind, hij werkt keihard en echt niet alleen promotie en dat is algemeen bekend.
En ja, wij zijn uitgepraat aangezien jij een plank voor je hoofd heb.
En jij denkt dat dit de echte Lieke is...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 01:50 schreef Suikeroom het volgende:
hehe Kaat38 hoe hypocriet ben jij?eerst dit
[..]
en dan dit
[..]
je doet precies hetzelfde
Dat nemen we dan maar aan. Ik ben er niet bij, dus we kunnen hem alleen maar op z'n mooie blauwe ogen geloven..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:00 schreef Kaat38 het volgende:
Oké, al zou ze niet de echte zijn blijft mijn mening hetzelfde, wat je ook van Huub vind, hij werkt keihard en echt niet alleen promotie en dat is algemeen bekend.
Ach, nogmaals, al vind je het een etterbak dit is toch wel duidelijk he.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat nemen we dan maar aan. Ik ben er niet bij, dus we kunnen hem alleen maar op z'n mooie blauwe ogen geloven..
Daar heb je een goed punt, als je dan zo'n Liekefan bent, noem je dan ook zo: Liekefan dus.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:18 schreef Flow3r het volgende:
met Lieke gaat het prima en met Huub ook, geen reden om iemand verder na te trappen
ik begrijp alleen niet waarom iemand hier de naam dgklieke mag voeren? als ik de echte was zou ik er niet blij mee zijn
We zijn het eensquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:38 schreef Flow3r het volgende:
jah, beetje raar dat iemand hier uit haar naam mag spreken
Eensch!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, als je dan zo'n Liekefan bent, noem je dan ook zo: Liekefan dus.
DGKLieke is alleen voor de echte.
Het was laatst nog in het journaalquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:00 schreef Kaat38 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |