quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:22 schreef mevrouwdebok het volgende:
gewoon een constatering gemierenneuk !
Ik heb medelijden met de kinderen (en eventuele kleinkinderen) van jou.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
kijk dat is nou een beebje met een mooie garderobe ! dit is geen arremoede zoals bij brian....
Nieuws 23-07-2009quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:10 schreef dgklieke het volgende:
[..]
Nieuws 23-07-2009
Tweede sexy kalender voor Amanda
Amanda Balk uit de Gouden Kooi is druk bezig met een tweede kalender. De 21-jarige blondine bracht in december 2008 een sexy kalender op de markt en dat smaakte naar meer. Het zou dan ook maar zo kunnen dat er na deze nieuwe kalender ook nog een deel drie aankomt…
“Ik ben nu bezig met mijn tweede kalender”, vertelt Amanda. “De eerste had alles te maken met garages en mooie auto’s maar de tweede kalender krijgt een iets ander thema, namelijk autotuning.” De sexy Gouden Kooi-ster hoopt met haar pikante fotoshoot net zo beroemd te worden als haar grote voorbeeld Tatjana Simic.
“Die eerste kalender was voor mij een droom die uitkwam. Maar zo trots als ik ben op mijn eerste kalender, het is mijn doel om dit ieder jaar weer te overtreffen.” Of dat gelukt is lees je binnenkort in de column van Amanda hier op Bruno.nl.
Moet dit een grapje voorstellen![]()
![]()
bron http://www.bruno.nl/nieuw(...)der-voor-amanda.html
Geweldig,echtquote:
Zou het niet weten en dan nog twee dezelfde filmpjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:17 schreef Suikeroom het volgende:
ehm wie is dat?
is mooi zeg zijn jullie nu fan'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Lieke is leuker,komop Lieke .toon lef en laat je zien hier,Ben best wel lief heur
![]()
![]()
ah! das die 2e Marco geloof ik ...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:36 schreef dgklieke het volgende:
[..]
is mooi zeg zijn jullie nu fan's![]()
[ afbeelding ]
zijn schatje heet Tamara
nee het is Rory maar die is wel erg verandertquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ah! das die 2e Marco geloof ik ...
oh nee die euh... zijne ging er met een scooter vandoor nadat ze die ene Marco leeg had geplukt ....
Joerie Jurie ???
ja Rorie ! die bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 01:32 schreef dgklieke het volgende:
[..]
nee het is Rory maar die is wel erg verandert
[ afbeelding ]
Monique bbzusjes hangt tegenwoordig ook in de paal
[ afbeelding ]
jah...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann ssssssssstttt , paps Huub slaapt nu.
[ afbeelding ]
Ach gossie, het is net Bram.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |