Ik had hem bijna als TT gedaan maar bedacht me ineens dat je daar niet om kan lachen......quote:
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Scrut is dat geen mooie spandoekslogan?
Klote.... Ik dacht dat ik voor een salesfunctie moest komen..... Bleek dus orderpicker te zijn.....quote:Op maandag 20 juli 2009 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er niet nog één maken.
Hoe ging je sollicitatie?
Ach gemeente reiniging betaald best redelijk.... Maar orderpickerquote:
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar orderpickerNooit van mijn leven.....
Ja maar het is zwaar geestdodend. Geen uitdaging niks.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt mij wel wat, hoef je volgens mij niet echt bij na te denken.
Hele dag de iPod aanquote:Op maandag 20 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar het is zwaar geestdodend.
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.quote:Geen uitdaging niks.....
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hele dag de iPod aan![]()
[..]
Voor een tijdje lijkt me dat best wel oké.
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja als vakantiebaantje maar niet voor de komende 4 jaar.....
Ik ook niet.... het langst tot nu toe is 2,5 jaar.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens 4 jaar gewerkt. Ik heb wel vaak 4 maanden contract gehad.
Zou kunnen. Ik wou me ook weer meer op de sport richten. Ik hoop ooit wat in de fightscene te kunnen betekenen.....quote:Op maandag 20 juli 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je geen personal-trainer worden? Die gasten verdienen bakken met geld met wat van internet geplukte trainingsschemaatjes.
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom je wel elke avond verslag doen, als je daar niet te moe voor bent?
Ze kan toch posten als wij er niet zijnquote:
Dat kost teveel energie.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze kan toch posten als wij er niet zijn
Dat spreekt voor zichquote:Trouwens, jij staat toch langs de route, kom jij dan verslag doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |