Frank Verlaat was ook de Bundesliga gewendquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Correct maar ook jij als Feyenoorder weet dat als je als back de Bundesliga gewend bent de Eredivisie enorm meevalt en hij derhalve bij voorbaat een versterking is voor Ajax en hij dus gezien moet worden als aanwinst voor de basis.
en ergens, diep in de krochten van mijn fantasie, heb ik ergens nog een sprankje hoop dat het wonder mag geschieden. Het slaat nergens op, na al die op elkaar gestapelde waardeloze seizoenen. Maar stel je toch eens voor he, dat hij zijn niveau oppakt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:49 schreef Enchanter het volgende:
Hoe zit het nou met Luque ?
Gaat hij nou weg of .... ?
Dolde Frank Verlaat Kluivert? Dacht het nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Frank Verlaat was ook de Bundesliga gewend![]()
Dat valt nog te bezien hoor. Ik ken genoeg spelers die het hier goed doen en in de BuLi niet aan de bak komen en andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Correct maar ook jij als Feyenoorder weet dat als je als back de Bundesliga gewend bent de Eredivisie enorm meevalt en hij derhalve bij voorbaat een versterking is voor Ajax en hij dus gezien moet worden als aanwinst voor de basis.
Waarom zo weinig vertrouwen in Bodul? Het lijkt wel of ik de enige ben, ook in m'n vriendengroep, die denkt dat hij een hele grote kan worden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rommedahl kan je er best bijhouden, als je een keer voorstaat is het best handig om hem nog te gebruiken als counter![]()
Daarnaast heb je nu:
Cvitanich
Suarez
Sulejmani
Zeegelaar
En daarna?
Bodul kan erbij maar volgens mij is dat net niet werk, daarom zou ik er altijd minimaal 1 bijhouden. Breedte kan geen kwaad
Klopt, daarom gaan we het ook meemaken, maar het is een Flinke jongen met een sterke fysiek, redelijke techniek en komt uit de Bundesliga, laten we het positief benaderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:07 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien hoor. Ik ken genoeg spelers die het hier goed doen en in de BuLi niet aan de bak komen en andersom.
In Nederland zal Atouba een rechtsbuiten tegenover zich hebben, terwijl hij in Duitsland vrolijk op kan stomen omdat de tegenstander aldaar met 1 spits speelt.
Dan is het wel een laatbloeier.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Waarom zo weinig vertrouwen in Bodul? Het lijkt wel of ik de enige ben, ook in m'n vriendengroep, die denkt dat hij een hele grote kan worden.
Beetje type Sno?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:12 schreef Peter-Andre het volgende:
[..]
Klopt, daarom gaan we het ook meemaken, maar het is een Flinke jongen met een sterke fysiek, redelijke techniek en komt uit de Bundesliga, laten we het positief benaderen.
Ga gamen joh, nerdquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:26 schreef Wooldoor het volgende:
Opzich heeft DK wel een punt, als je Hofland bij Feyenoord ziet schutteren snap ik dat
De Guzman heb je zelf al afgeschreven? Vorig jaar niks gebracht in die is al stokoud, 22, dus...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga gamen joh, nerd!
Als Bodul echt zo'n topper zou zijn geweest dan had hij op zijn 20ste toch al wel van zich laten spreken.
Hahaha. mooie.quote:
14.gifquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
De Guzman heb je zelf al afgeschreven? Vorig jaar niks gebracht in die is al stokoud, 22, dus...
Kneusquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:31 schreef sjimz het volgende:
Zullen we niet zo op elkaar reageren met het gekneus en geknurft?
Dank je
Huntelaar, Van Nistelrooij, Makaay, Kuyt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga gamen joh, nerd!
Als Bodul echt zo'n topper zou zijn geweest dan had hij op zijn 20ste toch al wel van zich laten spreken.
Eto'o, Toni, Batistuta....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar, Van Nistelrooij, Makaay, Kuyt.
Ik heb veel net niet verhalen gehoordquote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Waarom zo weinig vertrouwen in Bodul? Het lijkt wel of ik de enige ben, ook in m'n vriendengroep, die denkt dat hij een hele grote kan worden.
Mja, daarom had ik graag gezien dat Bodul mee naar Engeland was gegaan (i.p.v. bijvoorbeeld Luque).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |