Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal ziequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sno heeft een scheet gelaten en Greg ruikt het als eerste..Daarnaast zit Aissati grapjes te maken tegen Blind![]()
Verhoeven is dikker dan Jolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal zie. Prachtig.
Foto's van vandaag zijn overigens wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit Gabri daar te kijken btw?
Heb je een bril nodig ofzoquote:
Vertonghen ook hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:29 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het nou aan mij of is van der wiel bezig met een neus inspectie?
En alderweireld
Vind ik ook ja. Erg strak shirtjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Het uitshirt vind ik toch wel erg fraai als ik het zo zie.
Hij is echt prachtig ja. Ik bestel er nader inzien toch maar eentje.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vind ik ook ja. Erg strak shirtje. Nog even snel inslaan aangezien dat het laatste shirt is met 2 sterren erop.
Hij is eerder 1,82 en niet 1,92.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:52 schreef jna het volgende:
Als ik zo naar die foto kijk lijkt Atouba mij echt niet de langste veldspeler
Wel gek, wij betalen 3 ton voor een keeper die we toch niet zullen gebruiken, terwijl jullie 3 ton tekort hebben voor een 1e keeperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Scherpquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:24 schreef Egamer het volgende:
Wielaert dus 2e aanvoerder? Aangezien hij naast Jol zit.
Zitten we in de 3e vCL dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ik kijk wat er nu allemaal de 3e vCL binnendruppelt, dan wordt de kans steeds groter dat we echt een enorme kutclub uit een schijtland als Moldavie of Oezbekistan ofzo loten.
Verliezers 3e vCL zijn mogelijke tegenstanders in de play-offs (4e ronde) EL. En je kan al een beetje raden welke teams er gaan verliezen.quote:
WTF is er mis met Wielaert?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aissati loopt continu te kloten als ik het zo allemaal zie. Prachtig.
Foto's van vandaag zijn overigens wel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zit Gabri daar te kijken btw?
Echt jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:59 schreef Kennethraoul het volgende:
[..]
Ik begin hem te knijpen als een back zulke dingen zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |