abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71691643
Heb al sinds het in NL verkrijgbaar is de EEE 701 Nog steeds zeer tevreden mee natuurlijk en hij gaat vrijwel altijd mee in de trein. Geweldig om iedereen met grote lompe laptops te zien zitten terwijl je zelf een klein fijn laptopje hebt die zelfs op die tafeltjes in dubbeldekkers goed passen.

Maar nu zie ik die T91 hier staan.. hmm het is toch wel verleidelijk .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:03:18 #27
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_71691767
Heb nu een paar dagen ook de 1000HE, prima apparaatje en kan er heerlijk op internetten en tekstverwerken, precies waar ik hem voor heb gekocht.

Heb er Windows 7 opgegooid, en ook dat werkt prima zonder haperingen of moeilijk doen .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:21:39 #28
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71717738
Ik ga even de nieuwe Ubuntu op mijn EeePC gooien, dan hoef ik het van de week alleen nog maar dicht te timmeren. So goodbye EeeBuntu for now.
/geek
[KNE]-Mod
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:45:11 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71719773
Blegh! Toch maar gewoon de nieuwe Eeebuntu erop
[KNE]-Mod
pi_71752949
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 23:45 schreef ThE_ED het volgende:
Blegh! Toch maar gewoon de nieuwe Eeebuntu erop
Toch net iets te veel gepiel om een standaard ubuntu aan de praat te krijgen?
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:26:40 #31
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_71770616
Ik heb pas de 1000 HE meegenomen op reis en lekker wat filmpjes afgespeeld. Ik vond het geluid net te zacht om op een afstand van > 2 meter de film te luisteren. Heb met de instellingen zitten rommelen, maar kon het geluid niet harder krijgen. Is dat ook jullie ervaring, of mis ik iets?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_71770764
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb pas de 1000 HE meegenomen op reis en lekker wat filmpjes afgespeeld. Ik vond het geluid net te zacht om op een afstand van > 2 meter de film te luisteren. Heb met de instellingen zitten rommelen, maar kon het geluid niet harder krijgen. Is dat ook jullie ervaring, of mis ik iets?
Ach, bij een samsing nc10 wil je het geluid niet zo hard zetten dat je het op 2 meter kan verstaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:35:44 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71770975
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:45 schreef Metatron het volgende:

[..]

Toch net iets te veel gepiel om een standaard ubuntu aan de praat te krijgen?
Nee, Ubuntu heeft heeft zo'n speciale versie voor Netbooks nu heh, dan werkt ook alles "out of the box". Maar dat is ook zo'n aangepaste versie met van die gave grote snelstartknoppen en automagische. Dat kan ook vast weg, maar daar was ik idd dan weer net te lui voor. Het rare was trouwens ook dat de muis er slecht bij werkte (?!).
[KNE]-Mod
pi_71783635
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nee, Ubuntu heeft heeft zo'n speciale versie voor Netbooks nu heh, dan werkt ook alles "out of the box". Maar dat is ook zo'n aangepaste versie met van die gave grote snelstartknoppen en automagische. Dat kan ook vast weg, maar daar was ik idd dan weer net te lui voor. Het rare was trouwens ook dat de muis er slecht bij werkte (?!).
Er zit gewoon een optie in een van die menu's om (blijvend) naar de normale desktop omgeving te switchen

Zat alleen een bug in waardoor hij na een reboot je Gnome panels niet liet zien, maar dat ter zijde
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_71783712
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Als je de base-install CD gebruikt staat die meuk gewoon uit.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:48:03 #36
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71796483
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:51 schreef Metatron het volgende:

[..]

Als je de base-install CD gebruikt staat die meuk gewoon uit.
Ja, maar dan moet ik weer alles netejs voor mijn Eee opzetten ws. ?
Ohwell, ik vind Eeebuntu eigenlijk wel fijn.

Volgende week sowieso weer een cleane install erop.
[KNE]-Mod
pi_71798517
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:48 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, maar dan moet ik weer alles netejs voor mijn Eee opzetten ws. ?
Ohwell, ik vind Eeebuntu eigenlijk wel fijn.

Volgende week sowieso weer een cleane install erop.
Nee, de eeebuntu install komt in 3 smaakjes: NBR, Standard en Base. Met de base variant heb je gewoon een standaard-ish ubuntu, met dat verschil dat alle eee-PC specifieke drivers geinstalleerd zjn.

Bij de standard versie staan nog wat applicaties zoals Open Office alvast geinstalleerd, en de NBR (NetBook Remix) heeft die fancy-schmancy interface.

Ik gebruik zelf gewoon de base versie, en ik mik er nog wat zut op die ik gebruik, zoals OO, TrueCrypt, Pidgin. Da's allemaal best rap te doen.

Heb net weer even een clean install gemaakt om mee te zeulen naar HAR. En als dat weer voorbij is gaat er eerst weer even een cleane install op voordat-ie ook maar in de buurt komt van een netwerk .
Meh.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:14:15 #38
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71798872
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef Metatron het volgende:

[..]

Nee, de eeebuntu install komt in 3 smaakjes: NBR, Standard en Base. Met de base variant heb je gewoon een standaard-ish ubuntu, met dat verschil dat alle eee-PC specifieke drivers geinstalleerd zjn.
Ja, precies!
Volgens mij praatte ik even langs je heen, ik heb er nu nl ook dus weer Eeebuntu Base op staan.
Had dus even "de gewone Ubuntu" geprobeerd.
quote:
Heb net weer even een clean install gemaakt om mee te zeulen naar HAR. En als dat weer voorbij is gaat er eerst weer even een cleane install op voordat-ie ook maar in de buurt komt van een netwerk .
Hey, dat lijkt me gezellig
Ik gok dat ik morgenochtend in Vierhouten sta
[KNE]-Mod
pi_71801926
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:14 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, precies!
Volgens mij praatte ik even langs je heen, ik heb er nu nl ook dus weer Eeebuntu Base op staan.
Had dus even "de gewone Ubuntu" geprobeerd.
Ah, ok. duidelijk .
quote:
Hey, dat lijkt me gezellig
Ik gok dat ik morgenochtend in Vierhouten sta
Ga je op de camping staan? Ik niet overigens, ik rijd gewoon dagelijks ff op en neer. Zo ver weg is het nou ook weer niet, en ik heb de komende dagen 's avonds ook nog wat afspraken staan.

Als je me zoekt, ik ben die nerd met lang haar, zwarte kleding en een Eee .
Meh.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:43:24 #40
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71801991
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Metatron het volgende:

Ga je op de camping staan? Ik niet overigens, ik rijd gewoon dagelijks ff op en neer. Zo ver weg is het nou ook weer niet, en ik heb de komende dagen 's avonds ook nog wat afspraken staan.

Als je me zoekt, ik ben die nerd met lang haar, zwarte kleding en een Eee .
Ja, ik heb al zo weinig vakantie. Vind het wel geinig. Ik ben die nerd met kort haar, een bril, zwarte kleding en een Eee.
[KNE]-Mod
pi_71802040
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:43 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, ik heb al zo weinig vakantie. Vind het wel geinig. Ik ben die nerd met kort haar, een bril, zwarte kleding en een Eee.
Oh, dat kan niet missen dan! .
Meh.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:46:10 #42
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71802089
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Metatron het volgende:

[..]

Oh, dat kan niet missen dan! .
Ja, precies
Oh en ik neem een schetsboek mee
[KNE]-Mod
pi_71802206
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja, precies
Oh en ik neem een schetsboek mee
Zo'n hip analoog ding? Met papier? En een potlood?
Meh.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:55:16 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_71802392
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef Metatron het volgende:

[..]

Zo'n hip analoog ding? Met papier? En een potlood?
Ja! Hoewel het wellicht leuk is ook mijn Wacom mee te nemen, maarja, bij een Eee....
[KNE]-Mod
pi_71818502
Ik ga binnenkort deze halen: http://tweakers.net/price(...)-1005ha-h-zwart.html

Klein, accu gaat heel lang mee, is perfect voor school.
pi_71888184
tvp, ben op zoek naar een netbook weet alleen nog niet welke.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 05:21:41 #47
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_72301136
Ik heb de 1005HA-H aangeschaft. Hoef ik niet langer meer een aparte tas voor mijn laptop mee te nemen.
pi_72615489
Tvp en kick.

Zit te twijfelen tussen de 1101HA of 1005HA-H.
Geen referral hier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 september 2009 @ 21:28:56 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72782215
Makro heeft nu een EEE voor 236 euro inclusief Erg verleidelijk...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:54:18 #50
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_72786486
heb een aspire one 150d 10" behalve dat het scherm resolutie bagger is (lees niet geschikt voor echte surf enzv.) vind ik ze ideaal voor op reis, en ik gebruik hem @home voor film kijken en ff kook recepten
speelt zelfs HD content films

ik zou best wel een zeer goedkope tablet vorm willen hebben
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')