Laptop is zo goed als nieuw. Terug naar de winkel dan maar (helaas niet naast de deur).quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
Niewe lader kopen of een nieuwe laptop met lader!
Waarschijnlijk wel, welke netbook heb je precies?quote:Op woensdag 18 november 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Euhm...![]()
Werkt de cam eig nog wel onder windows?
Zo ja, hoe dan?
Probeer Mandriva eens, die ondersteund standaard alle hardware en werkt prima op de eeepc's (heb zelf de 701)quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee, Ubuntu heeft heeft zo'n speciale versie voor Netbooks nu heh, dan werkt ook alles "out of the box". Maar dat is ook zo'n aangepaste versie met van die gave grote snelstartknoppen en automagische. Dat kan ook vast weg, maar daar was ik idd dan weer net te lui voor. Het rare was trouwens ook dat de muis er slecht bij werkte (?!).
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=25215quote:
Ik heb de officiele cd met de drivers ook nog hier, dus dat is geen probleem. Ik zal wel eens gaan kijken...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:43 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
http://forum.eeeuser.com/viewtopic.php?id=25215
Heb niet gekeken of de links op de site het doen. Heb even gegoogled.
Mocht het zo zijn dat het ondanks drivers en alles toch niet lijkt te werken, kan het zijn dat de webcam in de bios uit staat (dit is standaard niet zo dus denk dat je daar geen last van hebt, maar toch mocht het zo zijn).quote:Op woensdag 18 november 2009 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb de officiele cd met de drivers ook nog hier, dus dat is geen probleem. Ik zal wel eens gaan kijken...
Ik maak echt geen grapje, maar het helpt echt als je de lader een minuutje of 10 in de diepvries legtquote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niewe lader kopen of een nieuwe laptop met lader!
Volgens mij kan je via de bios ook zeggen dat hij via USB-stick kan booten, dan moet je daar dus Windows op zetten en dan bij de nieuwe install vraagt hij automatisch of je hij de oude er ook af moet gooien.quote:Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef Lois het volgende:
Goed... ik heb mijn EEEtje nu al een hele poos, en ben nog steeds hartstikke tevreden.
Alleen, hij wordt erg traag....
Ik wil dus graag een clean install van XP doen, maar hoe? Ik neem aan via een externe schijf/dvd speler maar ik kan niet echt XP software vinden op de recovery DVD, of kijk ik verkeerd?
XP was standaard geinstalleerd maar je zou toch zeggen dat een clean install mogelijk moet zijn?
Ik weet niet wat voor EEE je hebt maar ASUS zegt dit:quote:Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef Lois het volgende:
Goed... ik heb mijn EEEtje nu al een hele poos, en ben nog steeds hartstikke tevreden.
Alleen, hij wordt erg traag....
Ik wil dus graag een clean install van XP doen, maar hoe? Ik neem aan via een externe schijf/dvd speler maar ik kan niet echt XP software vinden op de recovery DVD, of kijk ik verkeerd?
XP was standaard geinstalleerd maar je zou toch zeggen dat een clean install mogelijk moet zijn?
ASUSquote:Problem
Can I use original windows XP to reinstall without using the Recovery CD?
Answer
When recovery process is complete, the original files of WinXP are located at C:\Windows\i386. You can copy them to D drive partition, then reinstall WinXP from i386 directory.
Bij de MM/Dixons verkopen ze vaak universele laders met een verloopstukjes voor de verschillende types aansluitingen. Of even op MP/Ebay kijken oid, maar dat duurt vaak langer (onderhandelen, verzenden etc) dan even langs de MM te gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:20 schreef Rewimo het volgende:
Oplader is nu echt doodNet nu ik ziek ben en mijn EEE veel gebruik. Hoe kom ik nu snel aan een nieuwe?
Ik zou proberen garantie te claimen, zeker als ie pas 2 maanden oud is!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef Blackman het volgende:
Nu is mijn vraag, is dit nog te redden? Ik heb de netbook pas 2 maanden!
Zou je de pc als Linux pc durven verkopen? Dat draait prima op zo'n ding. Ik heb dual boot XP + Ubuntu en ik vind Ubuntu velen malen beter draaien dan XP. Is ook een optie.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
***HELP***
#durfttevragen
Ik wil mijn eee pc'tje te koop gaan aanbieden op MP maar nu kan ik nergens de systeemherstel-cd vinden. Ik heb de boekjes en de hele reut nog, maar die CD dus niet.
Is er iemand hier die voor mij een kopietje van zo'n CD zou willen draaien?
Het gaat om een Asus EEE PC900.
Ik wil er evt zelfs een lege CD en wat postzegels tegenaan gooien.
Mijn dank zal eeuwig zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |