1. homoquote:Op maandag 20 juli 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Kanker toch eens een keer op met dat ge-'klacht 1, 2, 3, anti-klacht' gesodemieter.
Die is niet om het uur bereidt om van bil te gaan kom nou zeg, die moet mijn mocros voorzien van dagelijks genot, krijg ik weer doekoe in het laatje zo hossel ik mijn stuff.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:49 schreef Heider00sje het volgende:
Zoek een vriendin en je probleem is opgelost
Dat heb ik ook als ik mijn rosbief aftrek.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:49 schreef Rosbief het volgende:
Verschrompelde balzak?![]()
Bij mij gaan er altijd velletjes af als ik te lang door ruk
1ste graads brandwonden door de wrijving.....quote:Op maandag 20 juli 2009 17:49 schreef Rosbief het volgende:
Verschrompelde balzak?![]()
Bij mij gaan er altijd velletjes af als ik te lang door ruk
Ja, dan moet je stoppen omdat het te pijnlijk is om hem stevig vast te houden.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:51 schreef IJsblock het volgende:
[..]
1ste graads brandwonden door de wrijving.....
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:51 schreef IJsblock het volgende:
[..]
1ste graads brandwonden door de wrijving.....
Ben je ook het type wat klaarkomt in een aquarium?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:52 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Mijn visjes zijn de beste smeer en koel olie die je maar kunt wensen, John Deere wilde ook een paar vaten kopen.
eerder naar bed gaanquote:Op maandag 20 juli 2009 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook een verneukt ritme.
Half 3 naar bed. Half 2 eruit.
Blegh!
Hoe haal je dit terug?
Mijn god. Hoe krijg je het voor elkaar om inn godsnaam 11 uur te slapen. Dat lukt me alleen als ik 3 dagen niet geslapen hebquote:Op maandag 20 juli 2009 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Blegh!
Hoe haal je dit terug?
Niet de hele dag achter de computer hangen zodat je 's avonds op tijd moe bent.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:04 schreef Tamashii het volgende:
Blegh!
Hoe haal je dit terug?
inderdaad. Super irritant.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:48 schreef LudoSanders het volgende:
Kanker toch eens een keer op met dat ge-'klacht 1, 2, 3, anti-klacht' gesodemieter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |