Komt door al die kut klasgenoten van je. Die stelen als de raven.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Ja. Ik ken het. In de middagpauze's staan er een vijftal beveiligers bij de Jumbo's die dichtbij scholen staan.
Vervolgens moet je je tas inleveren en een mandje pakken, want owee, als je je tas niet inlevert, kan je er wel wat in stoppen. En owee, als je geen mandje pakt, kan je wel wat stelen. Vervolgens word je de hele tijd nauwlettend in de gaten gehouden, want stel je voor.
En als je dan afrekent moet je het niet wagen om snel te willen betalen, want owee, stel je voor.
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef Oldbie het volgende:
Heb je klapjes gehad van een beveiliger en moet je je afreageren?
Je wilt de nieuwe tong80 worden door:quote:
Wat moet je ook in een supermarkt in je pauze? Je neemt toch wat te vreten mee van huis? Wat heb je in godsnaam in een supermarkt te zoeken?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:13 schreef Tamashii het volgende:
Ja. Ik ken het. In de middagpauze's staan er een vijftal beveiligers bij de Jumbo's die dichtbij scholen staan.
Vervolgens moet je je tas inleveren en een mandje pakken, want owee, als je je tas niet inlevert, kan je er wel wat in stoppen. En owee, als je geen mandje pakt, kan je wel wat stelen. Vervolgens word je de hele tijd nauwlettend in de gaten gehouden, want stel je voor.
En als je dan afrekent moet je het niet wagen om snel te willen betalen, want owee, stel je voor.
Nee hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je wilt de nieuwe tong80 worden door:
A) Kuttopics te openen
B) Domme ondertekening in te voeren
C) Als een josti over komen
D) Kuttopics te openen
Maar hoe is dit een nuttig topic?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat zal op louter toeval berusten.
Dat vind je lekker, he?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:04 schreef B.E.D het volgende:
Neem een voorbeeld aan die brede spierbundels met een kale kop die bij mijn favo discotheek in Roffa voor de deur staan.
Dat zijn pas kerels die gezag en dominantie uitstralen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Biels het volgende:
Dat zou eindelijk eens een tof item op Fok!TV zijn. Sunchaser die een beveiliger wordt om de incompetentie aan te tonen.
Dat dus. Toen ik nog bij de AH werkte waren er zooooooooo veel diefstallen tussen 12 en half 1 smiddags. Toevallig ook de pauzetijden bij de middelbare school daar om de hoek.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Komt door al die kut klasgenoten van je. Die stelen als de raven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |