Een anti-klacht is dan wel weer dat je soms die pauper petjes dragende mooiboy niet hoeft te zienquote:Op maandag 20 juli 2009 16:59 schreef Biels het volgende:
Evenals mensen met foto's van: auto's, motoren, een nieuw wakeboard, gitaar, basgitaar, piano of recentelijk gebruikt condoom.
Sterf allemaal, goede klacht.
Toen ik 11 was en TMf keek vond ik Scooter erg tofquote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Aan de ene kant heb je wel gelijk ja, die gast is ook een faalhomo
[ afbeelding ]
Ik vond het ook geweldigquote:Op maandag 20 juli 2009 17:01 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Toen ik 11 was en TMf keek vond ik Scooter erg tof
Emo.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Aan de andere kant, diezelfde faalhomo is blijkbaar erg blij met hetgene wat hij heeft en laat dat graag zien. Hoe dan ook, niet veel mensen kunnen dat zeggen
Emo's hebben toch nooit scooters?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:03 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Emo.
Hang jezelf dan direct aan een boom ofzo
...wiens wijsvinger steevast als door een magneet door de cameralens wordt aangetrokken.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze blij zijn met datgene wat ze hebben? Waarom zou ik een foto van mijn negatieve aidstest als hyvesfoto plaatsen? Leg het me eens uit!quote:Op maandag 20 juli 2009 17:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Aan de andere kant, diezelfde faalhomo is blijkbaar erg blij met hetgene wat hij heeft en laat dat graag zien. Hoe dan ook, niet veel mensen kunnen dat zeggen
Je gezicht is een faalhomo.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Pff, volgens mij loop ik achterquote:Op maandag 20 juli 2009 17:05 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zichzelf waars ook haten
Mensen die pauper willen zijn maar het niet kunnen.
Om aan heel de wereld te laten zien dat je geen aids hebt?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat ze blij zijn met datgene wat ze hebben? Waarom zou ik een foto van mijn negatieve aidstest als hyvesfoto plaatsen? Leg het me eens uit!
Juist ja.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:08 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Je gezicht is een faalhomo.
Respect to the man in the ice cream van!
Maar waarom doe je dat als profielfoto. Het gaat de hele wereld niks aan. Net als dat het de wereld geen flikker kan boeien dat je een 2ehands Aerox hebt gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Om aan heel de wereld te laten zien dat je geen aids hebt?
Of om de hele wereld te laten dénken dat je geen aids hebt...
En ik hoefde er niet eens lang over na te denken
Man wat ben ik toch jaloers op jouw inlevingsvermogenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:12 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat als profielfoto. Het gaat de hele wereld niks aan. Net als dat het de wereld geen flikker kan boeien dat je een 2ehands Aerox hebt gekocht.
Hee man, jij bent echt een toffe gast! k ga wel ff respect geven op jou profielscooterfoto want ik vind jou echt zooooooooooo baasquote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef mividaloca het volgende:
TS is jaloers want hij heeft geen scooter..
Zoveel om jaloers op te zijn, dat je dan net mijn inlevingsvermogen pakt. Ik heb ook een hele mooie scooter om jaloers op te zijn, hoor. Wacht, ik zet hem even als profielfoto in mijn hyve, zodat iedereen ervan kan smullen en commentaar erop kan geven.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Man wat ben ik toch jaloers op jouw inlevingsvermogen
Geloofwaardigheid, vanwege een brood vraag? Sorry dat ik geen boer bent zoals jij, die weten dat wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Juist ja.
Waarom lijkt het dat NL brood veel sneller beschimmeld dan..
Gecondoleerd met je geloofwaardigheid
Da's een bakker.. Boeren werken voornamelijk met groente en veequote:Op maandag 20 juli 2009 17:21 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid, vanwege een brood vraag? Sorry dat ik geen boer bent zoals jij, die weten dat wel.
Vergeet die vervelende begrenzing niet tussen de variateur, dan gaat ie misschien nog wel wat harderquote:Op maandag 20 juli 2009 17:20 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoveel om jaloers op te zijn, dat je dan net mijn inlevingsvermogen pakt. Ik heb ook een hele mooie scooter om jaloers op te zijn, hoor. Wacht, ik zet hem even als profielfoto in mijn hyve, zodat iedereen ervan kan smullen en commentaar erop kan geven.
"Vet scootertjuh ouweee, heb je dii propje er al uitgehaaldDan boek je zeker 60 voor die scotu. Laturz".
Graan en tarwe enzo worden ook verbouwd door een bakker..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een bakker.. Boeren werken voornamelijk met groente en vee
De Bakker Bart bij jou om de hoek staat elke ochtend zelf z'n graan en tarwe te oogsten?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:30 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Graan en tarwe enzo worden ook verbouwd door een bakker..
Gast? ik hem geen piemel heur en ik heb trouwens ook geen scooter, wel een kapotte tomos maar ja hebbie niet zoveel aan. Wel een goed werkende fiets, die moet ik maar eens als profielfoto zetten dan..quote:Op maandag 20 juli 2009 17:17 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Hee man, jij bent echt een toffe gast! k ga wel ff respect geven op jou profielscooterfoto want ik vind jou echt zooooooooooo baas![]()
![]()
![]()
![]()
Een bakkerstopic is ten minste niet zo fucking kansloos.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De Bakker Bart bij jou om de hoek staat elke ochtend zelf z'n graan en tarwe te oogsten?
Maar wie weet zijn er al boeren die van alles weten te vertellen over de houdbaarheid van het eindproduct wat zij uiteindelijk weer doorverkopen aan de bakkerij.
Sommige mensen maken van een mug een olifant, maar wij presteren het om een scootertopic te veranderen in een bakkerstopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |