Waarom vragen?quote:Was het een lachspiegel?
En daarnaast, ik zou vragen of hij een hulp nodig heeft.
Dus dat. Het is fijner als een vrouw uit haar zelf gaat beginnen met het geven van een handjob/blowjobquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:32 schreef Geluidsoverlast het volgende:
[..]
Waarom vragen?
Gewoon doen(A)
Wees Inventief!
En, werd je geil van jezelf?quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef DDBtje het volgende:
Ik vind er niets raars aan, ik heb ook wel eens gefilmd/voor de spiegel gestaan terwijl ik mezelf liet klaarkomen. Gewoon nieuwsgierig hoe het eruit ziet.
En mensen die denken dat je ineens niet meer met jezelf hoort te spelen als je een relatie hebt, kom op, er is een verschil tussen gewoon even klaar willen komen en seks met een ander!
Die videotape brengt ie zeker niet terug.quote:
Dus dat he. Gewoon even zaad lozen om tot rust te komenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef DDBtje het volgende:
Ik vind er niets raars aan, ik heb ook wel eens gefilmd/voor de spiegel gestaan terwijl ik mezelf liet klaarkomen. Gewoon nieuwsgierig hoe het eruit ziet.
En mensen die denken dat je ineens niet meer met jezelf hoort te spelen als je een relatie hebt, kom op, er is een verschil tussen gewoon even klaar willen komen en seks met een ander!
knallen met die ballenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dus dat he. Gewoon even zaad lozen om tot rust te komen
whahaha nou dat zaad-lozen gaat heel moeilijk (ben een vrouwtje), maar het idee is hetzelfde. even klaarkomen en dan slapenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:10 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dus dat he. Gewoon even zaad lozen om tot rust te komen
Dat lijkt me vrij normaal. Jouw vriendin moet zeker ook d'r handen bij zichzelf thuishoudenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef Nachtraaf het volgende:
Waarom moet ie zich aftrekken als ie een vriendin heeft.. vraag je dat maar eens af.
heeeeeej....!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Eye_of_god het volgende:
Waarom vraag je je vriend niet gewoon waarom hij zich voor de spiegel aftrok?
Heeft dat er nog iets mee te maken? Of was dat toeval....quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:02 schreef SkylarX het volgende:
Nu is het uit en ik spreek hem niet meer
Nee hoor het was gewoon een lulquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:32 schreef Kasper79 het volgende:
[..]
Heeft dat er nog iets mee te maken? Of was dat toeval....
Wel een lul met een grote spiegel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |