Ligt er wel aan waar die zit. Op je voorhoofd of neus bijvoorbeeld is wel vrij vervelend.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:Hey Neleos
Ik heb een ingegroeide haar geloof ik
ik geloof je zonder verdere uitlegquote:
5 euro voor de bellenblaasquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
kunst met een grote K, van PS, binnenkort in zeer gelimiteerde oplage verkrijgbaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengenquote:
Klopt, de rest werkte matig. De bellenblaas goedquote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengen
Niemand komt aan mijn belleblaasquote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die meer op moet gaan brengen
Willen ze je bellenblaas pikken PS?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niemand komt aan mijn belleblaas
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohhh god.
zet net dat bankje buiten. Bankje tegen tafel. tafel wiebeldewiebel. red's waterpijp wiebeldewiebel, woooeeei plof rinkeldekinkel
Heb red wel al gebeld....
niet grappig, hij was gelééndquote:
sorry....quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohhh god.
zet net dat bankje buiten. Bankje tegen tafel. tafel wiebeldewiebel. red's waterpijp wiebeldewiebel, woooeeei plof rinkeldekinkel
Heb red wel al gebeld....
quote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nu wel beter...
t ruikt wel lekkerquote:Op maandag 20 juli 2009 20:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien doet ie het nu wel beter...
Naar superskunk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |