Ja, de eerste (en de laatste).quote:Op maandag 20 juli 2009 16:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]echt???? Dat lijkt me zo raar
Maar was jij haar eerste kind? Want dan weet je natuurlijk ook nog niet hoe het voelt om zwanger te zijn, en als het niet gepland is.......
Ja, dat bedoel ik. Maar m'n moeder had gewoon maat 36/38.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:39 schreef MaJo het volgende:
Neem aan dat het dan ook om stevige meiden gaat? Kan me niet voorstellen dat ik een zwangerschap ongemerkt zou kunnen volbrengen
Ja sorryquote:Op maandag 20 juli 2009 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, had je mn mini Lush-verslagje gelezen?
Vettig weet ik niet, maar ik was het maar 2 à 3 keer per week, en ik wilde een shampoo waar het lekker glad en glanzend van wordt. Volgens hun moest het deze wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja sorry
klinkt goed, de meiden hebben je goed geholpen zoals het hoortheb je ook rehab gekocht? Zou ik je zelf niet aangeraden hebben
of heb je vettig haar?
Ze zullen hier maar meelezenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, het zijn allemaal vreselijk zeurderige, op hun pik getrapte vakidioten, daar ben ik nu wel achter
Dat is de reden dat ik alleen maar hun voornamen gebruikquote:
je had een wondje en daar is een haar ingegroeid en toen is de wond weer dicht gegaan?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:Hey Neleos
Ik heb een ingegroeide haar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |