Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij hield er waarschijnlijk niet van dat jij steeds met je hand over zijn bovenbeen zat te wrijven
Je kan hem ook in het engels zetten. Raar dat ze hem op de Nederlandse site er niet zo hebben opgezet.quote:
Geen collega, gewoon van uitgaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:18 schreef Zotheid het volgende:
Top. Dan ben je een collega vanuit de Arena ja?
Ahh oke. Nouja, we zien wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Geen collega, gewoon van uitgaan
En anders zeg je gewoon waar je me van kent, boeit me niet zoveel
beetje dom dan hequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn treinkaartje was duurder dan jouw vliegticket.
Ik heb hem gratis gekregen. Vandaarquote:
paklijsten zijn soieso voor vrouwenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb volgens mij alleen een paklijst die voor vrouwen bedoeld is![]()
mannen zouden me vierkant uitlachen!
*landt over 73 uur in Boedapest*
True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
paklijsten zijn soieso voor vrouwen
Condoomsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
True, maar sommige kleine dingen zijn wel handig als je die opschrijft die je anders vergeet
lucky you.............................. ons vliegtuig pas over 74 uurquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:31 schreef Duizendpootje het volgende:
*landt over 73 uur in Boedapest*
Sowieso!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
paklijsten zijn soieso voor vrouwen
Mwha, valt wel mee. Sowieso geen zin om naar Eindhoven te reizen en de vliegreizen die ik zag waren allemaal met een overstap van rond de 10 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |