Ik ga er met een jongen heen dus die vlieger gaat helaas niet op. :")quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk zo'n vriendin waar je alle zooi in haar tas kan dumpen
Ja maar 350.000 man.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:17 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
jij ging mij zoeken toch?
@ zwartedoos: pleisters! geweldig, nog niet aan gedacht
blarenpleisters vooralquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Duizendpootje het volgende:
daarom wens ik je ook veel succes!
Volgende week ben ik dus de hele tijd op zoek naar jou.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:26 schreef Duizendpootje het volgende:
daarom wens ik je ook veel succes!
Wedden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof jij kan zuipen, met je labjas!
maandag middag gaan we tentje opzetten en daarna naar de pre partyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgende week ben ik dus de hele tijd op zoek naar jou.
Wanneer ga je het terrein op? Dan ga ik gewoon bij de ingang staan.
Dan kom ik ook aan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:40 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
maandag middag gaan we tentje opzetten en daarna naar de pre party
En dan ben ik dinsdag weer terug voor day zero
Goaf!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef Duizendpootje het volgende:
nee bij iemand thuis in boedapest
Ik ben wel in voor een drankspel, wie het eerst uit het raam kotst heeft verloren ok?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wedden?
Die labjas neem ik niet mee.
Welke wagon zit je? Ik 111.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een drankspel, wie het eerst uit het raam kotst heeft verloren ok?
Het gerucht ging dat FF op day zero zou komen maar daar zie ik verder niks van.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:54 schreef Duizendpootje het volgende:
zou Franz misschien komen??
helaas zijn Deftones en Rise Against ook geruchten gebleven
*wilt stiekem dat Muse op de een of andere manier komt*
FRANSENquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:02 schreef Duizendpootje het volgende:
dat zou nog eens leuk zijn!
ik ga in november ook Franzen
Rise Against was voor mij ook een grote reden om te gaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
Franz Ferdinand was inderdaad een gerucht.
Rise Against zou wel komen en hebben het zelfs bevestigd, daarom had ik ook mijn kaartje gekocht. Helaas hebben ze af moeten zeggen
Mijn band! Wat doe je?
Doe alsof je hem niet kentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
Ahh leuk, die gast waarmee ik ga wil drugs meesmokkelen.
Iemand enig idee hoe dat met medeplichtigheid zit? Ik heb namelijk geen zin om in een Hongaarse cel te zitten...
In de trein moet het wel lukken denk ik. Bus word wat moeilijkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:21 schreef Zotheid het volgende:
Ahh leuk, die gast waarmee ik ga wil drugs meesmokkelen.
Iemand enig idee hoe dat met medeplichtigheid zit? Ik heb namelijk geen zin om in een Hongaarse cel te zitten...
Ik heb zijn kaartjes betaald dus die link weten ze waarschijnlijk snel te vinden.quote:
Waarom zou je dat risico nemen, koop het daar gewoon op het terrein zelf als je zo nodig zooi wil gebruiken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:33 schreef Chaos-Zero het volgende:
Toevallig maandag avond op tv, op SBS () Was een gast die ook ging drugs smokkelen vanaf de molukken ofzo, echt zo een vreemd land.. Nou als je die cellen zag
"Moet wel lukken denk ik" is nou niet echt een risico wat ik zou willen nemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In de trein moet het wel lukken denk ik. Bus word wat moeilijker
Ik heb een idee!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgende week ben ik dus de hele tijd op zoek naar jou.
Wanneer ga je het terrein op? Dan ga ik gewoon bij de ingang staan.
Ow damn dat is wel rukquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:37 schreef dacco het volgende:
Vive la fête heeft enkele festivaloptredens gecanceld (precieze reden weet ik niet), maar ze noemden iig Sziget. Was zelf niet van plan naar het optreden te gaan.. Maar bij deze, voor degenen die wel wilden gaan. Ben benieuwd wat de vervanging word...
Update: Gitarist = Zwaar gewond
Gitarist Danny Mommens van de Belgische band Vive La Fete is afgelopen weekend betrokken geraakt bij een ernstig motorongeluk. Hij ligt nog in het ziekenhuis, maar zou volgens verschillende bronnen wel volledig herstellen. De komende concerten van Vive La Fete, onder andere op het Sziget-festival in Boedapest, worden afgelast.
Bron: http://www.kinkfm.com/pop(...)arist_ernstig_gewond
Top, dan maak ik zo'n bord aan een rugzak vast!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:35 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Ik heb een idee!
Maak een bord met "ZOTHEID ZOEKT DUIZENDPOOTJE!"
Dan kan ik jou iig ook beter vinden!![]()
Volgens mij is dat een compingticket ja. Lijkt me anders ook een beetje raar, dat je op het terrein mag zijn maar je mag geen tent neerzetten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef cowed het volgende:
Even vraagje! Ik ga lekker vliegen zaterdag en dan met de taxi naar festival terrein... daar wou ik dan die "Moving in" tickets kopen voor eerste 2 dagen? Maar mag je dan ook meteen je tentje opzetten? Want dat zou wel zwaar relaxed zijn! Iemand die dit weet?
Je mag blij zijn als ze die cola fles uberhaupt vindenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:01 schreef Rayan het volgende:
Weet iemand of er alcohol controles plaatsvinden op sziget.
Ben van plan namelijk een heerlijk bacootje te bereiden en deze mee te smokkelen in een 2liter cola fles
Zou beetje zonde zijn als ze daar daadwerkelijk op controleren
En hoeveel geld nemen jullie gemiddeld mee op sziget.
Heb iets van 200,- voor de 6 dagen dat ik er daadwerkelijk iets doe
Jaloers!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef lienelien het volgende:
Joehoe!groetjes vanuit Budapest! Art hostel is echt heel chill en het weer hier ook
![]()
Oeeh, nicequote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:59 schreef lienelien het volgende:
Joehoe!groetjes vanuit Budapest! Art hostel is echt heel chill en het weer hier ook
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |