Handige links:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:49 schreef ElmarO het volgende:
Heb dit op GoT gelezen:
Een tip voor de mensen die hun schijf willen gaan leegmaken en de savegames willen bewaren/savegames willen overzetten naar een andere computer:
De savegames staan in Mijn documenten\Anno 1404\Savegames. Maar de savegames zijn gekoppeld aan je spelprofiel, dus die moet je ook mee kopiëren als je de savegames wilt gebruiken (anders kan je ze ook wel gebruiken, maar geen achievement halen enzo.). Het profiel staat in %APPDATA%\Ubisoft\Anno1404\Profiles. Die kan je gewoon mee kopiëren naar dezelfde map op een andere computer.
Ik ga nu proberen meer huizen te maken.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:14 schreef Etcetera het volgende:
Maar je hebt altijd een bepaald aantal peasants dat niet doorgroeit, vaak wil bijbouwen van huizen wel helpen
Je moet gewoon echt meer bouwen, echt heel veel inwoners. Ik bouw gewoon aan een stuk door en ik heb nu op twee eilanden zo'n 200 trade privileges voor patricians zodat ze vervolgens naar noblemen kunnen gaan. Maar ik heb dan ook wel belachelijk veel inwoners. Het komt er hoe dan ook op neer dat zeer kleine stadjes niet voldoende zijn voor grotere steden.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:20 schreef LockonStratos het volgende:
fipo
[..]
Ik ga nu proberen meer huizen te maken.
Dus dan heb ik spice op mn eiland, genoeg citizens en genoeg huizen.
Wat moet ik nog meer doen? Wat doe ik fout
Ok dan ga ik daar aan werken, moet ik wel meer gold hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 15:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je moet gewoon echt meer bouwen, echt heel veel inwoners. Ik bouw gewoon aan een stuk door en ik heb nu op twee eilanden zo'n 200 trade privileges voor patricians zodat ze vervolgens naar noblemen kunnen gaan. Maar ik heb dan ook wel belachelijk veel inwoners. Het komt er hoe dan ook op neer dat zeer kleine stadjes niet voldoende zijn voor grotere steden.
Je wordt sloom ouwequote:Op maandag 20 juli 2009 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, ik kan dus stoppen met het maken van deel #3.
Heb je overschotten van goederen? Gooi die in de verkoop, levert extra geld opquote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef LockonStratos het volgende:
Oh wachtttt ik denk dat ik het eindelijk snap![]()
Maarr, hoe kom ik nu aan meer gold, het blijft maar negatief staan... moet ik iets verkopen?
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wordt sloom ouwe![]()
Topics gaan lekker snel
Misschien helpt dit, van het topic op Tweakers:quote:Op maandag 20 juli 2009 15:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
waarom sta ik niet bij de vaste gamers? xD Oh wacht, weten jullie niet
hoe dan ook, speel het al sinds release e.d. Wat ik alleen nog zoek is per farmland een mooie layout (of per 2/3..) ik plant nu 3x2 farms met 3 naast elkaar, vrij efficient. Maar 3x3 farms krijg ik nog niet helemaal onder controle (op wheat na).. iemand mooie screens toevallig? Zag hierboven wel wat staan, ff met die layout stoeien nu ^^
Meer inwoners = meer belastinginkomsten = meer gold... (huizen bouwen dus)quote:Op maandag 20 juli 2009 15:26 schreef LockonStratos het volgende:
Oh wachtttt ik denk dat ik het eindelijk snap![]()
Maarr, hoe kom ik nu aan meer gold, het blijft maar negatief staan... moet ik iets verkopen?
Ik ook van jou.quote:
quote:
Dat idee had ik ook al. Eens kijken of ik de speelduur vanavond onder de 4 kan houden.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond weer eens wat uurtjes ga spelen
Kun je er geen timer bij zetten ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al. Eens kijken of ik de speelduur vanavond onder de 4 kan houden.![]()
Zal wel niet.
Dat vind ik het leuke aan dit spel. Het boeit me niks om uren werk weg te gooien en overnieuw te beginnen.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:36 schreef Tism het volgende:
Ik begin ff opnieuw, even mjin stadje anders indelen!..
Daar trek ik mij dan toch niks van aan.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je er geen timer bij zetten ofzo
Ik krijg anders behoorlijk wat adrelanine als ik merk dat mijn bootjes niet genoeg/goed goederen aanleveren en de hele chain lijkt in te storten met gevolg dat massaal mensen de steden zullen verlaten. Vandaar ik een backup eiland inmiddels heb opgesteld voor bepaalde goederen zodat niet beide eilanden ineen storten als 1 faalt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat vind ik het leuke aan dit spel. Het boeit me niks om uren werk weg te gooien en overnieuw te beginnen.
Je weet het; voor tactische en strategische info kun je bij mij terecht.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja dan schiet het niet op he
Ik ben bang dat ik dat oorlogschapter van de campaign maar overnieuw moet doen, snap er geen k*t van
Dat heb ik ook. Even flink "zweten" om alles snel weer op orde te brengen. Maar als ik, na uren spelen, het idee heb dat ik het toch beter aan had kunnen pakken, begin ik met veel plezier gewoon opnieuw.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Ik krijg anders behoorlijk wat adrelanine als ik merk dat mijn bootjes niet genoeg/goed goederen aanleveren en de hele chain lijkt in te storten met gevolg dat massaal mensen de steden zullen verlaten. Vandaar ik een backup eiland inmiddels heb opgesteld voor bepaalde goederen zodat niet beide eilanden ineen storten als 1 faalt.
Dat heb ik niet echt. Sterker nog als ik merk dat ik iets anders had moeten doen sloop ik doodleuk het hele eiland en herbouw het. Wat ik met 2 eilanden al heb gedaan in deze continuous game. Ik zit erover na te denken mijn eerste bewoonde eiland te gaan herbouwen. Die romeinse stijl neemt zoveel ruimte op :dquote:Op maandag 20 juli 2009 15:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Even flink "zweten" om alles snel weer op orde te brengen. Maar als ik, na uren spelen, het idee heb dat ik het toch beter aan had kunnen pakken, begin ik met veel plezier gewoon opnieuw.
Op een marketplace klikken en dan in het "status scherm' bovenin klikken op het perkament met een kruis er doorheen.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:50 schreef LockonStratos het volgende:
Hoezo zet je het automatisch upgraden van huizen uit?
Nu m'n vrouwtje nog van de PC af zien te meppen.quote:
ty, en hoezo moest natuurlijk hoe zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 17:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Op een marketplace klikken en dan in het "status scherm' bovenin klikken op het perkament met een kruis er doorheen.
Aha, I see... had het zelf ook kunnen bedenken natuurlijk.. Wel kut dat je niet extra market carts kan maken maar helemaal een complete marketplace...quote:Op maandag 20 juli 2009 18:10 schreef Etcetera het volgende:
Kun je je opslaghuisjes () nog upgraden? heb je meer mannetjes om producten op te halen
Heeft iemand ook xfire? Ik heb de laatste game update en alles maar ik krijg maar niet die xfire game overlay bij het chatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |