abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71201052
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]

Betaald met de kut van je dochter
Gadverdamme, hoe smerig kan je er uitzien

Maar genoeg domme (onzekere) vrouwen die dit als hun laatste redmiddel zien.
X
X
X
pi_71201219
WTF, achterlijk rechtssysteem faalt weer, denk je nou echt dat deze boys in november nog in NL zijn.
............................
pi_71201318
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef sander89 het volgende:
WTF, achterlijk rechtssysteem faalt weer, denk je nou echt dat deze boys in november nog in NL zijn.
Ach, zijn wij er ook weer vanaf.

En vrouwen die zo dom zijn om zich met dat soort gasten in te laten verdienen 't eigenlijk ook om zo gebruikt te worden
X
X
X
pi_71201338
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.

Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
pi_71201437
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef Frasier het volgende:

[..]
En vrouwen die zo dom zijn om zich met dat soort gasten in te laten verdienen 't eigenlijk ook om zo gebruikt te worden

Kinderen van 13/16 jaar kan je niet geheel verantwoordelijk houden voor welke beslissingen ze nemen, zeker niet als die kinderen een slechte gezinssituatie hebben.
Die loverboys zoeken juist de zwakkere op en misbruiken hun, omdat hun makkelijk slachtoffers zijn.
............................
pi_71201609
ze zijn wel goed ingeburgerd die jongens, typisch een vorm van de NLse handelsmentaliteit.
pi_71201949
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:

Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
Ooit het gemiddelde publiek bij een show van bijv. de chippendales gezien? Zit inderdaad vol met het type die ook dit soort gasten interessant vinden, domme onzekere vrouwen die ook is zin hebben in een verzetje. Gelukkig is de andere 90% van de vrouwen wat minder voorspelbaar en naief.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frasier op 22-07-2009 00:47:32 ]
X
X
X
  woensdag 22 juli 2009 @ 01:28:30 #208
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71202839
Tvp'tje om thuis kunnen trekken
Chubun Tomata
pi_71202884
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:28 schreef Teezie het volgende:
Tvp'tje om thuis kunnen trekken
Op allebei de broers of is er eentje specifiek welke je goedkeuring krijgt?
  woensdag 22 juli 2009 @ 01:39:38 #210
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71202978
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Op allebei de broers of is er eentje specifiek welke je goedkeuring krijgt?
Alle 2 sexy genoeg
Chubun Tomata
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 juli 2009 @ 01:55:05 #211
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71203138
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71203268
quote:
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.

Ik vind ze oprecht walgelijk Maar wat zien vrouwen hierin dan? Ik zie mannen die nog een stapje lager gaan dan autoverkopers en zich verschrikkelijk, en zelfs voor metrosexuelen vrij extreem, aankleden. Het enige wat ik zie is dat ze goed gebouwd zijn. Maar ik hoop voor het voortbestaan van de mensheid dat dit niet de goden zijn waar alle vrouwen naar snakken

Onzekere vrouwen wordt trouwens een paar keer genoemd in dit topic. Waarom zijn die vrouwen onzeker, - en waarover - dat ze met dit soort types aan de slag gaan Ik weet dat vrouwen standaard onzeker zijn over hun lichaam, maar er zitten er tussen die geen eens een banaan eten buiten "omdat mannen dan naar hun kijken". Wat gaan die dan compenseren met dit soort gasten? Volgens mij krijgt 90% van de vrouwen eerder teveel aandacht, dan te weinig.
  woensdag 22 juli 2009 @ 03:29:55 #213
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_71203684
Die gast lijkt op een condoom gevuld met walnoten.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_71205427
quote:

Absoluut een goed punt. Voor een aantal vrouwen is dit helemaal oke. Maar het verschil tussen een normale slanke, gespierde knakker met een fijne omgang (wat geloof ik het echte ideaal is) en een blok anabolen die je met getuite lipjes door de kamer mept is hier toch wel makkelijk te zien dunkt me?
De overcompensatie voor eigenschappen die ze niet beziten druipt er gewoon vanaf. Ik ken toch vooral vrouwen die zulke onzekerheden spotten, en er niet op in gaan.

Maar inderdaad, ik heb ook vrouwen zien smelten bij een sportschoolknakker die in een te strak wit shirt in een tent allemaal vrouwen aan het optillen was. Op haar naar liepen ze allemaal walgend weg. Op de 50 vrouwen zit er net eentje tussen die niet ziet dat deze jongen zijn enige 'goede' eigenschap (opgepompt zijn), tot treurens toe laat zien.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:01:18 #215
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_71207757
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

voor diegene" die niet bekend zijn met deze charismatische heerschappen:

[ afbeelding ]

Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:

http://userserve-ak.last.fm/serve/500/4409213/Modern+Talking.jpg
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:12:54 #216
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_71208055
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:

http://userserve-ak.last.fm/serve/500/4409213/Modern+Talking.jpg
Wil je alsjeblieft mijn 80's helden niet in verband brengen met zulks een heerschap!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:37:34 #217
67725 Dulk
Taweret
pi_71208830
quote:
Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef MikeyMo het volgende:

Betaald met de kut van je dochter
zoveel kost één nachtje in een hotel langs de A4 toch niet?

http://www.hotelschiphol.nl/nl/kamers/zwembadsuites.asp

namaste
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:40:13 #218
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_71208926
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:

[..]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_71209032
Geil hoor
pi_71209134
quote:

[..]

wheheheheh Dulk hoort ook bij de click van Ansswa
pi_71220991
quote:

[..]

Heel scherp.
pi_71224058
quote:

Misschien dat sommige meisjes het ook als een avontuur zien, dat het een beetje gevaar in zich heeft en anders is dan hun saaie en vertrouwde omgeving. Het hoeft maar een kwestie te zijn van een impuls, op de verkeerde plek zijn op de verkeerde tijd en er dan toevallig inrollen.

De samenleving moet dan maar sturend optreden en de drempel van 'avontuur' weer een stuk lager leggen voor beide geslachten. Paternalistisch of niet. Het optreden van die rechtbank is natuurlijk weer vanuit iedereen-heeft-rechten bladiebla, typisch falen van de bizarre ik-cultuur.

Als man schaam je je toch om dit soort idioten ongestraft hun gang te zien gaan.
pi_71235636
Welke FOK!kers helpen mij de FOK! knokploeg nieuw leven in te blazen? Dan nodigen we deze bad boys even uit voor een kopje Turkse koffie.
Cool story, Hansel.
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:03:42 #224
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_71235788
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke FOK!kers helpen mij de FOK! knokploeg nieuw leven in te blazen? Dan nodigen we deze bad boys even uit voor een kopje Turkse koffie.
Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_71235866
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.
Wat ik hen niet vertel is dat dat kopje Turkse koffie gewoon rattengif is, het verschil proeven ze toch niet .
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')