Gadverdamme, hoe smerig kan je er uitzienquote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Betaald met de kut van je dochter
Ach, zijn wij er ook weer vanaf.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:14 schreef sander89 het volgende:
WTF, achterlijk rechtssysteem faalt weer, denk je nou echt dat deze boys in november nog in NL zijn.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
En vrouwen die zo dom zijn om zich met dat soort gasten in te laten verdienen 't eigenlijk ook om zo gebruikt te worden
Ooit het gemiddelde publiek bij een show van bijv. de chippendales gezien? Zit inderdaad vol met het type die ook dit soort gasten interessant vinden, domme onzekere vrouwen die ook is zin hebben in een verzetje. Gelukkig is de andere 90% van de vrouwen wat minder voorspelbaar en naief.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
Alle 2 sexy genoegquote:Op woensdag 22 juli 2009 01:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op allebei de broers of is er eentje specifiek welke je goedkeuring krijgt?
Ik vind ze oprecht walgelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.
Net alsof male strippers die er precies zoals dit geteisem uitzien geen bakken vol geld kunnen verdienen.
Absoluut een goed punt. Voor een aantal vrouwen is dit helemaal oke. Maar het verschil tussen een normale slanke, gespierde knakker met een fijne omgang (wat geloof ik het echte ideaal is) en een blok anabolen die je met getuite lipjes door de kamer mept is hier toch wel makkelijk te zien dunkt me?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik zie in dit topic trouwens wel heel erg veel van die sociaal wenselijke reacties over deze jongens. Iedereen vind ze walgelijk en dat het onbegrijpelijk is dat iemand daarvoor valt. Terwijl je echt geen Einstein hoeft te zijn om te zien waarom deze types gewoon precies dat hebben waar veel vrouwen wel degelijk voor gaan als ze het kunnen krijgen.
Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:quote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
voor diegene" die niet bekend zijn met deze charismatische heerschappen:
[ afbeelding ]
Wil je alsjeblieft mijn 80's helden niet in verband brengen met zulks een heerschap!?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat het hele verhaal een haox is. Dit is gewoon een gefotosoepte Modern Talking. Zoek de verschillen:
http://userserve-ak.last.fm/serve/500/4409213/Modern+Talking.jpg
zoveel kost één nachtje in een hotel langs de A4 toch niet?quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
zoveel kost één nachtje in een hotel langs de A4 toch niet?![]()
http://www.hotelschiphol.nl/nl/kamers/zwembadsuites.asp
wheheheheh Dulk hoort ook bij de click van Ansswaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:37 schreef Dulk het volgende:
[..]
Misschien dat sommige meisjes het ook als een avontuur zien, dat het een beetje gevaar in zich heeft en anders is dan hun saaie en vertrouwde omgeving. Het hoeft maar een kwestie te zijn van een impuls, op de verkeerde plek zijn op de verkeerde tijd en er dan toevallig inrollen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:17 schreef HiZ het volgende:
Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Welke FOK!kers helpen mij de FOK! knokploeg nieuw leven in te blazen? Dan nodigen we deze bad boys even uit voor een kopje Turkse koffie.
Wat ik hen niet vertel is dat dat kopje Turkse koffie gewoon rattengif is, het verschil proeven ze toch nietquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit volwaardige criminelen zijn, en dat je vervolgens met een honkbalknuppel niet echt heel veel tegen een uzi kan uitrichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |