De eerste post is de vraag van TS slimmerikquote:Op maandag 20 juli 2009 14:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de eerste post. Lees even wat er staat en laat het even op je inwerken.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:33 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
De eerste post is de vraag van TS slimmerik
de laan uit trappen: ja, maar aanklagen is zinloos omdat je niet kunt bewijzen dat hij de enige was die ervan wist.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies en dus trap je je advocaat de laan uit en klaag je hem aan wegens lekken van informatie.
Hoeft ook niet. Elke advocaat die een dergelijke aanklacht aan zijn broek krijgt heeft op zijn minst de schijn tegen. Geen enkele client zal dan nog zaken met je willen doen en je kunt je toko wel opdoeken.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de laan uit trappen: ja, maar aanklagen is zinloos omdat je niet kunt bewijzen dat hij de enige was die ervan wist.
Als je zo'n aanklacht aan je broek hebt kan je het als advocaat wel schudden, zeker als de geruchten hardnekkig zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de laan uit trappen: ja, maar aanklagen is zinloos omdat je niet kunt bewijzen dat hij de enige was die ervan wist.
een geweten hebben ze wsl niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Advocaten zijn scumbacks, maakt ze niet uit of moordende kindverkrachters schuldig zijn of niet, zolang ze hun geld maar krijgen...
Hou eens op met je gezwetsquote:Op maandag 20 juli 2009 14:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Elke advocaat die een dergelijke aanklacht aan zijn broek krijgt heeft op zijn minst de schijn tegen. Geen enkele client zal dan nog zaken met je willen doen en je kunt je toko wel opdoeken.
Nee jij hebt verstand van zakenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hou eens op met je gezwetsDenk je dat het bij het journaal komt als een of andere josti een aanklacht indient tegen zn advocaat. Halve zool ben je, serieus.
Als het bij een topadvocaat gebeurt? Ja. En dan nog het hoeft niet eens in het nieuws te komen, als het een crimineel is met onderwereld connecties zijn de geruchten die er op gang komen al genoeg om de advocaat zonder werk te doen zitten.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Hou eens op met je gezwetsDenk je dat het bij het journaal komt als een of andere josti een aanklacht indient tegen zn advocaat. Halve zool ben je, serieus.
Het hoeft ook niet op het journaal te komen, als die josti toevallig de nodige connecties in de vastgoedwereld heeft verspreid dat verhaal zich snel zat.. En waarschijnlijk kan de familie de betreffende advocaat een paar weken later begraven...quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef PierreBetfair het volgende:
Blijkbaar niet, want gezien alle andere reacties heb ik gewoon gelijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:02 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, dat klopt. Maar ik zie wel wanneer iemand onzin post.
Wat genuanceerder:quote:Op maandag 20 juli 2009 15:03 schreef Florian_ het volgende:
"Advocaten hebben geen geweten"
Hoe kortzichtig wil je het hebben.
Ben blij dat je zelfkennis hebt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:02 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van, dat klopt. Maar ik zie wel wanneer iemand onzin post.
vastgoedwereldquote:Op maandag 20 juli 2009 15:00 schreef anboni het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet op het journaal te komen, als die josti toevallig de nodige connecties in de vastgoedwereld heeft verspreid dat verhaal zich snel zat.. En waarschijnlijk kan de familie de betreffende advocaat een paar weken later begraven...
Dat komt omdat het VMBO schoolvakantie heeft, en niets anders te doen heeft dan wat te Fokken.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want gezien alle andere reacties heb ik gewoon gelijk.
Yep dat zal het zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 15:07 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat komt omdat het VMBO schoolvakantie heeft, en niets anders te doen heeft dan wat te Fokken.
beetje meten met 2 maten karr-1........... waren we het er niet over eens dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Elke advocaat die een dergelijke aanklacht aan zijn broek krijgt heeft op zijn minst de schijn tegen. Geen enkele client zal dan nog zaken met je willen doen en je kunt je toko wel opdoeken.
ehm............. en mijn reacties dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want gezien alle andere reacties heb ik gewoon gelijk.
Hij meet toch niet met 2 maten? Voor een crimineel is het nogal simpel, als jij verdacht wordt van zo'n geval gaat er echt geen cliënt meer naar je toe. Criminelen doen niet aan onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
beetje meten met 2 maten karr-1........... waren we het er niet over eens dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is?
Zullen we niet elk topic aan elkaar verbinden? Het gaat er hier niet om of een advocaat schuldig is of niet, het gaat om de schijn die het opwekt.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:09 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
beetje meten met 2 maten karr-1........... waren we het er niet over eens dat je onschuldig bent tot het tegendeel bewezen is?
En zo is hetquote:Op maandag 20 juli 2009 15:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hij meet toch niet met 2 maten? Voor een crimineel is het nogal simpel, als jij verdacht wordt van zo'n geval gaat er echt geen cliënt meer naar je toe. Criminelen doen niet aan onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |