[offtopic]quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Medio 1999 had bijna niemand nog breedbandinternet, dus de kans dat je nu weer aan het liegen bent is redelijk groot. Maar goed, ik 'geloof' je.
Is dat niet een van de 100 films die je gezien moet hebben?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef Public Enemy het volgende:
Eigenlijk meer een docu, maar toch vrij angstaanjagend:
[ afbeelding ]
Heb je hopelijk wel de Japanse versie gezien. Die vond ik namelijk echt eng worden toen ik alleen thuis zat.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:43 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Dat vind ik "The Grudge". Ik vond dat jochie zo angstaanjagend, dat ik echt weken daarna nog onder mijn bed heb gekeken voor het slapen gaan. Ik vind Aziaten sowieso enger overkomen dan bijvoorbeeld een kaukasisch persoon.
JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:53 schreef Florian_ het volgende:
Films met Aziaten en kleine kinderen zijn altijd eng.
Ik heb beide versies gezien, vond de Japanse net iets enger idd. Maar de Amerikaanse vond ik ook nog steeds vrij heftig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Heb je hopelijk wel de Japanse versie gezien. Die vond ik namelijk echt eng worden toen ik alleen thuis zat.
De Amerikaanse verfilming was ik daarna niet zo van onder de indruk.
Die ogen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:02 schreef EKTE-EKTE het volgende:
[..]
JA WTF is dat toch? Wat maakt ze zo, dat ze "eng" zijn?
quote:
Altijd hetzelfde met die gasten...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef jordyK het volgende:
Audition was ook best eng (die aziaten weer he..)
Precies! Dat is bijvoorbeeld waarom Alien nog steeds ontzettend goed is maar de laatste 2 delen minder: je ziet gewoon teveel.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ik oude horrorfilms kijk, dan is het toch dat stukje dat je net niet ziet wat het zo eng maakt. Tegenwoordig zijn de special effects zo realistisch, dat er eigenlijk niets aan de verbeelding wordt overgelaten. En dat maakt het voor mij minder spannend.
Liegt niet 6 maanden voor de bioscoop release kon je hem al downloaden via irc kanalen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Gast![]()
Medio 1999 had bijna niemand nog breedbandinternet, dus de kans dat je nu weer aan het liegen bent is redelijk groot. Maar goed, ik 'geloof' je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |