Ik woon door omstandigheden al een tijdje in een 'mindere' buurt, en heb daar vaak last van de hangjongeren hier in de buurt. Toen ik hier kwam wonen kende ik hier niemand, en wist dus niet hoe het hier allemaal in zijn werk ging. Nou heb je hier een aantal hangjongeren in de buurt die het nogal bont maken. Ik heb deze dan ook een tijdje geleden aangegeven bij de politie, maar toen begon het gedonder pas echt. Ik werd vanaf toen gezien als een NSB'er en de treiterijen gaan enorm ver.
Ik woon op huisnummer 45, en omdat ik als NSB'er wordt gezien hebben ze hier 1945 van gemaakt. Ook kloppen ze vaak midden in de nacht op het raam en roepen dan 'recherche!'. Hoe vaak ze dit ook doen, het maakt me telkens aan het schrikken. Tot nu toe klinkt het allemaal wel erg, maar er is mee te leven. Maar 2 weken geleden zijn ze veel te ver gegaan. Ik lag rustig te slapen op de bank, en toen hebben ze hier het raampje ingetikt en traangas naar binnen gespoten. Toen ben ik happend naar adem naar buiten gerend, en voor onderzoek naar het ziekenhuis gegaan.
Ik ben het nu echt he-le-maal zat. Ik pak een hamer en het kan me niet schelen wie het zijn.