Ik heb dan natuurlijk wel moderne partners. Mijn huidige vriend kookt altijd voor ons, omdat mijn kookkunsten bagger zijn.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:19 schreef DaFan het volgende:
Moet je wel elke dag voor 3 koken, das 50% meer werk.
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef griekjeee het volgende:
Brachten ze ook netjes de krant?
Tevens zeer terechte klacht
Ok, bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil later samenwonen met een harem waar Hugh Hefner "huuugh" tegen zegt.
Houiden ze ook van elkaar?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.
100% meer zaad slikken en DPtjes op dinsdagavond.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:20 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ik heb dan natuurlijk wel moderne partners. Mijn huidige vriend kookt altijd voor ons, omdat mijn kookkunsten bagger zijn.Ik heb andere kwaliteiten.
Of een hele harem, in zo'n kingsize bedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Stel je voor! Je ligt in bed, aan beide zijdes twee prachtige mannen die ongelofelijk veel van je houden.
Onzin, zij mogen alleen met mij neuken, niet met elkaar.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Of een hele harem, in zo'n kingsize bed![]()
die mannen willen je niet met de ander delen - daar gaat het misquote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ik sta ervoor open, daten?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Onzin, zij mogen alleen met mij neuken, niet met elkaar.
Lekker, toch? Zo dierlijk.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:22 schreef DaFan het volgende:
[..]
100% meer zaad slikken en DPtjes op dinsdagavond.
Ik weet het. Maar het was wel een zalige droom.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef Flurry het volgende:
[..]
die mannen willen je niet met de ander delen - daar gaat het mis
Nee, maar ze houden zoveel van mij, dat ze elkaar tolereren.quote:
Ik zou het wel praktisch vinden. En dan voor ieder klusje een andere vent die er goed in is. Moderne slavernijquote:Op maandag 20 juli 2009 13:23 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Nee, twee is voldoende voor mij.
Ik heb al een vriend, en heb een andere jongen op het oog. Helaas is mijn huidige vriend zoquote:
Toch wel een geil idee. Al die mannen die met elkaar concurreren om jouw aandacht te krijgen, voor altijd.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou het wel praktisch vinden. En dan voor ieder klusje een andere vent die er goed in is. Moderne slavernij
Oja en uiteraard zijn het allemaal beesten in bedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zou het wel praktisch vinden. En dan voor ieder klusje een andere vent die er goed in is. Moderne slavernij
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Toch wel een geil idee. Al die mannen die met elkaar concurreren om jouw aandacht te krijgen, voor altijd.
Ik wil er slechts 2. In China zijn er voldoende mannen, maar daar val ik niet zo op.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:30 schreef appelsjap het volgende:
Zijn er wel genoeg mannen? Of wil je die gaan klonen?
Precies! Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Toch wel een geil idee. Al die mannen die met elkaar concurreren om jouw aandacht te krijgen, voor altijd.
Nee, juist heel lief en teder.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja en uiteraard zijn het allemaal beesten in bed
Nee, ik wil juist 's nachts vredig in slaap vallen met twee steke mannen naast mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef Flurry het volgende:
Zo lang je vriendje niet van de ander weet kan het best, trouwens
Islamitische landen! Of Amerika, kan ook. Mannen hebben dit al redelijk goed geregeld.quote:
servus?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend, en heb een andere jongen op het oog. Helaas is mijn huidige vriend zo![]()
![]()
, en die andere jongen is wat huiverig om mij in real life te leren kennen. Even geduld, ik zal uw naam in mijn agenda noteren.
jij hebt gisteren ook "the girls from playboy mansion" gekeken?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil later samenwonen met een harem waar Hugh Hefner "huuugh" tegen zegt.
Bij zijn het beesten maar zo op zijn tijd kunnen ze ook weleens lief en teder zijnquote:Op maandag 20 juli 2009 13:32 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Nee, juist heel lief en teder.Anders word ik uiteengereten.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bij zijn het beesten maar zo op zijn tijd kunnen ze ook weleens lief en teder zijn
Inderdaad, zag het voor 't eerst. Verdomme, wat heeft die man het goedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij hebt gisteren ook "the girls from playboy mansion" gekeken?
1) Mijn vriend ziet mij als zijn eigendom.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef wakajawaka het volgende:
Het kan wel, je bent er gewoon te laf voor. Niemand verbied het je, misschien kijken ze je wat raar aan maar ja dan moet je een keuze maken. a. een relatie met 22 mannen b. geaccepteerd worden.
Hoeveel vrouwen hebben die haatbaarden in SA?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef appelsjap het volgende:
Daarom zijn BELANGRIJKE wereldleiders geen vrouwen.
Nee, stiekem niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Noshiba het volgende:
Op Fok! kan je vast wel 2 kerels vinden die dat willen!
Of was dit topic daar stiekem voor bedoeld?
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:36 schreef appelsjap het volgende:
Daarom zijn BELANGRIJKE wereldleiders geen vrouwen.
Dus het zou jou niet deren als je vriend morgen vrouw nr2 thuis brengt en je de rest van je leven hem zult moeten delen?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
1) Mijn vriend ziet mij als zijn eigendom.
2) Die andere vent ziet het vast ook niet zitten.
3) Mannen zijn narrowminded.
Natuurlijk wel, ik ben ook ongelofelijk bezitterig, en dus een hypocriet.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:44 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
Dus het zou jou niet deren als je vriend morgen vrouw nr2 thuis brengt en je de rest van je leven hem zult moeten delen?
Ik heb ooit een trio boven me gehad wonen. Was dan wel MVV maar dat is jaren goed gegaan. Humor was dat de 2 homo's naast me die jongen wel zagen zitten...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef wijsneus het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er geen relaties zijn die zo werken.
Trio klinkt zo seksueel. Het draait erom dat beide mannen zo hun eigenschappen hebben waarmee zij mij geestelijk kunnen bevredigen.quote:
Ja, wel bijzonder, maar dat vrouwen een man delen komt zo vaak voor in de wereld. Ik vraag mij af hoeveel MMV-koppels (geen bisexuele mannen) in de wereld bestaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een trio boven me gehad wonen. Was dan wel MVV maar dat is jaren goed gegaan. Humor was dat de 2 homo's naast me die jongen wel zagen zitten...
Nu ik er zo over denk.... was ondanks dat het een oude lullenflat was waar de gemiddelde leeftijd ruim boven de 50 lag best kinky daar.
Dat stel MVV was altijd best wel schokkerend bezig. Zo stonden ze geregeld met zijn 3en te bekken op de parkeerplaats (wist voor die tijd ook niet dat je dat ook met zijn 3en kunt doen)
1. Zoek een andere vriendquote:Op maandag 20 juli 2009 13:38 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
1) Mijn vriend ziet mij als zijn eigendom.
2) Die andere vent ziet het vast ook niet zitten.
3) Mannen zijn narrowminded.
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
1. Zoek een andere vriend
2. Twee zorg dat je gewoon 2 open minded vrienden vind![]()
![]()
![]()
![]()
3. Je geneutraliseerd, en je hoort gewoon met 1 persoon een relatie te hebben
Ohhhh maar dan wil je heul niet iets met 2 mannen, je wilt iets met 1 psycho die 2 (of meer) persoonlijkheden heeft, opgelost slotje aubquote:Op maandag 20 juli 2009 13:47 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Trio klinkt zo seksueel. Het draait erom dat beide mannen zo hun eigenschappen hebben waarmee zij mij geestelijk kunnen bevredigen.
Oh, maar natuurlijk. Ga jezelf toch rukken, vriend.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef Druktemaker het volgende:
TS is een hoer die zichzelf niet in kan houden![]()
Neen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef De_goegemeente het volgende:
[..]
je wilt iets met 1 psycho die 2 (of meer) persoonlijkheden heeft, opgelost slotje aub
Zeg stop eens met dromen en ga de afwas doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op jouw fobo zal dat niet gebeuren in ieder gevalquote:Op maandag 20 juli 2009 13:57 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Oh, maar natuurlijk. Ga jezelf toch rukken, vriend.
quote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:02 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Op jouw fobo zal dat niet gebeuren in ieder geval
Wat schud jij me even ruw wakker.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:57 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Zeg stop eens met dromen en ga de afwas doen.
Zucht.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
TS, je zag er waarschijnlijk zo uit in je droom
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
TS, je zag er waarschijnlijk zo uit in je droom
Aldus een homo in spe.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Alleen als balls touchen is het gay. De twee mannen mogen prima orale seks hebben zonder dat het gay is.
Omdat een vrouw op sexgebied vaak sneller verzadigt is dan een man. Als je de betreffende vrouw vervolgens ook nog moet delen, tjah dat worden lange eenzame avondjes ....quote:Op maandag 20 juli 2009 13:49 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Ja, wel bijzonder, maar dat vrouwen een man delen komt zo vaak voor in de wereld. Ik vraag mij af hoeveel MMV-koppels (geen bisexuele mannen) in de wereld bestaan.
Want één vrouw wil niet elke dag?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat een vrouw op sexgebied vaak sneller verzadigt is dan een man. Als je de betreffende vrouw vervolgens ook nog moet delen, tjah dat worden lange eenzame avondjes ....
Meerdere vrouwen is juist ideaal zodat de man zijn zwikkie elke avond kwijt kan
ben jij soms kelly uit noord brabant?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:17 schreef snakelady het volgende:
Ik zou het eigenlijk ook niet willen, voor sex is het misschien leuk maar om nou samen te wonen met 2 mannen, nee, not my cup of tea.
Heb het al druk genoeg met 1 man ,2 kinderen, 4 katten en 2 gekko's .
Tuurlijk, als een vrouw van 2 mannen droomt is ze een hoer, hoeveel mannen dromen er niet van 2 vrouwen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef Druktemaker het volgende:
TS is een hoer die zichzelf niet in kan houdenGa voor de ramen staan, maak je nog wat ongelukkige mannen blij.
Nee dat mogen vrouwen niet zelf weten. Een man hoort dat te beslissenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tuurlijk, als een vrouw van 2 mannen droomt is ze een hoer, hoeveel mannen dromen er niet van 2 vrouwen.![]()
Pleur op man, vrouwen mogen sex ook gewoon lekker vinden hoor, hoe ze dat willen invullen moeten ze dan ook zelf weten, al willen ze iedere nacht met een ander neuken of willen ze een vaste partner, boeiend.
Nee, Ik ben Kelly uit Gelderland.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:20 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
ben jij soms kelly uit noord brabant?
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:26 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Nee dat mogen vrouwen niet zelf weten. Een man hoort dat te beslissenDat mannen over meerdere vrouwen dromen doet er nu niet toe. TS is gewoon een hoer en als je het met haar eens bent ben je er zelf ook eentje!
Pfff, houdt de ene net op met snurken begint de andere natuurlijk net.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon, homo hoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Alleen als balls touchen is het gay. De twee mannen mogen prima orale seks hebben zonder dat het gay is.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Pfff, houdt de ene net op met snurken begint de andere natuurlijk net.
Dit.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:57 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Zeg stop eens met dromen en ga de afwas doen.
Daar was sprake van een driehoeksverhouding waarbij er eigenlijk 3x sprake was van onbeantwoorde liefde.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:36 schreef snakelady het volgende:
Overigens doet me dit wel aan de film treesome denken.
http://www.reelzchannel.com/trailer-clips/27493/threesome-trailer
Nu zijn het er ineens vier!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:
Ja maar jij bent gewoon een dikke manquote:
Maar ik ben wel open-minded.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een dikke man
Nou, voorruit.quote:
Op de voorruit? Daar sta ik best voor open. Ik ben wel bang dat Paul of Martin die moet komen repareren na de wilde vrijpartijquote:
Kinky tochquote:
Mijn lieve Servus, waar ik stiekem over heb gedroomd.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:05 schreef servus_universitas het volgende:
Wat schuift het? Alles is immers te koop.
Ooooh nu ben ik opeens weer lieve Servus. Heel wat posts terug was ik nog 'die andere vent.'quote:Op maandag 20 juli 2009 18:06 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Mijn lieve Servus, waar ik stiekem over heb gedroomd.
Kijk, daarom wil ik jou naast mijn huidige vriend. Emo-boyquote:Op maandag 20 juli 2009 18:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ooooh nu ben ik opeens weer lieve Servus. Heel wat posts terug was ik nog 'die andere vent.'
Mriya vind ik typisch een naam voor een straatmeid.quote:
Mag ik dan tussenin liggen? Emo-boy is een beetje bang in het donker. Ik heb om die reden 's nachts ook altijd zo'n klein lichtje branden.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:12 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Kijk, daarom wil ik jou naast mijn huidige vriend. Emo-boy![]()
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:34 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat er wel mannen te vinden zijn die aan dit concept invulling willen geven, alleen zullen de mannen in kwestie waarschijnlijk niet aan het eisenpakket van TS voldoen.
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:15 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mag ik dan tussenin liggen? Emo-boy is een beetje bang in het donker. Ik heb om die reden 's nachts ook altijd zo'n klein lichtje branden.
Nee, twee vrouwen misschien wel.quote:Op maandag 20 juli 2009 23:08 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, alhoewel Servus aangeeft dat hij te koop is. Mijn vriend vindt dit topic '
'.
Fascination, heb jij die behoefte soms niet?
Ben jij nou de opvolger of de kloon van onsterfelijkheid?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |