Of ga wat vaker rijden met een vriend(in) zonder rijbewijs naast je! Die vallen dan in katzwijm vanwege jouw superieure vaardigheden, dat is ook heel goed voor je zelfvertrouwenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laat je je gek maken door iemand naast je? Mijn tip: rij in je eentje naar Engeland ofzo. Daarna kunnen ze je wat.
quote:Op maandag 20 juli 2009 19:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of ga wat vaker rijden met een vriend(in) zonder rijbewijs naast je! Die vallen dan in katzwijm vanwege jouw superieure vaardigheden, dat is ook heel goed voor je zelfvertrouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff ik wist niet dat ik zulke verhalen had over mijn autorij kunsten![]()
!!
Oh, nog acht jaar doorworstelen dus voor mijquote:Op maandag 20 juli 2009 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Dit moet je niet negatief opvatten hoor PF,maar volgens mij gaat jouw leven zoveel leuker worden als je een jaar of 30 bentDan heb je waarschijnlijk veel meer zelfvertrouwen, weet je wie je bent en wat je wilt en hebben andere mensen niet meer zoveel invloed op je gemoedgesteldheid. En komt het niet met 30, dan wel met 40.
Niet zo letterlijk nemenquote:Op maandag 20 juli 2009 19:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh, nog acht jaar doorworstelen dus voor mijEh, 7.5 bedoel ik
![]()
Mijn eerste dag ongi vandaag. Ik vind mijn leven op het moment 1 grote treurigheidquote:
Ik zie ook geen diepte. Ik ben onderzochtquote:Op maandag 20 juli 2009 19:59 schreef P.F het volgende:
Wegen die ik ken met bochten die ik ken vind ik leuk! Ik zie volgens mij niet zo goed diepte want pas op het moment dat ik IN een bocht zit, zie ik hoe die loopt
Schijt hebben aan die gast achter je. Vooral als het van die lui zijn met een stom autotje met plastic erop die denken dat het een ferrari is. En uitlachen als ze je boos aankijken.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:07 schreef P.F het volgende:
Wat is eigenlijk de "norm" als je links rijdt?
Ik rij bijvoorbeeld 120-125 en de baan rechts rijdt 100-110. En achter mij zit iemand echt OP mijn bumper... Maar de gaatjes zijn net niet groot genoeg om weer naar rechts te gaan (het zou kunnen, maar dan moet ik heel veel remmen) en sowieso rijden ze te langzaam in mijn ogen.
Ik weet dan nooit zo goed wat ik moet doen!
Als ik links 125 rijd en iemand komt met 140 op me af en er is geen plek om rechts in te voegen blijf ik mooi 125 rijden. Zie maar even.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Meegaan met het verkeer. En als links sneller rijdt toch maar naar rechts gaan en zodra de drukker is gepaseerd weer naar links totdat je alle auto's hebt ingehaald die je wil inhalen. Dan weer naar rechts gaan. En vergeet je richtingaanwijzer niet! En niet vergeten in je achteruitkijkspiegel te kijken of er geen snelle auto aankomt voor je weer links invoegt.
Ook in Duitsland? Dat vind ik toch zo asociaal namelijk, 125 rijden op de linkerbaan in D.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:10 schreef neen het volgende:
[..]
Als ik links 125 rijd en iemand komt met 140 op me af en er is geen plek om rechts in te voegen blijf ik mooi 125 rijden. Zie maar even.
How I Met Your Mother. Leuke serie.quote:
Ik kom nooit in Duitslandquote:Op maandag 20 juli 2009 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ook in Duitsland? Dat vind ik toch zo asociaal namelijk, 125 rijden op de linkerbaan in D.
Je mag er ook 200. De meeste autowegen hebben geen tempolimiet.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef neen het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Duitslanddaar mocht je toch 140? Dan zou ik link 145 rijden
Nou ja, als je dan aan het inhalen bent even gas derop en naar rechts gaan, geef jij meteen aan dat je naar rechts wil zodat anderen ruimte voor je kunnen maken? Ik moest altijd van m'n rijinstructeur pas aangeven als je ruimte hebt en daadwerkelijk van rijbaan wisselt.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je mag er ook 200. De meeste autowegen hebben geen tempolimiet.
Wat een mooie foto! Ik bedoel, wat zag je er mooi uit. Zo dik was ik ook met een week of 16. Bij de 2e was ik nog dikker.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
Syrena is je relatie uit dan?
BJ, ik zag er alleen de eerste 2 weken van mijn zwangerschap uit als jij nu met 17 wkn.
(Ter illu: Zis is mie met 21 wkn [ link | afbeelding ]).
Co, ben je al in het boek begonnen?.
O wat ben je een beauty!!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:28 schreef Vivi het volgende:
Syrena is je relatie uit dan?
BJ, ik zag er alleen de eerste 2 weken van mijn zwangerschap uit als jij nu met 17 wkn.
(Ter illu: Zis is mie met 21 wkn [ link | afbeelding ]).
Co, ben je al in het boek begonnen?.
Ik heb een literfles dove voor je, 2? flessen nivea en nog een stick van garnier? oid. Cadeautje van m'n moederquote:Op maandag 20 juli 2009 11:53 schreef loveli het volgende:
Heel wat anders, heeft iemand de gouden tip voor een niet vlekkende, niet stinkende, mooi kleurende zelfbruiner? Ik ben de (non)kleur van m'n benen zooooo zat...
quote:Earth-Line Bruin Zonder Zon medium- ¤11,95 / 100 ml
Waar? natuurwinkel
Belofte: '100% natuurlijke zelfbruiner voor alle huidtypen'
Textuur: Witte crème, de meest rijke uit deze test. Moet flink goed uitgesmeerd worden tot er geen witte waas meer zichtbaar is, maar is dan ook goed ingetrokken.
Geur: Ruikt op een frisse manier naar plantjes met een fruitige, kruidige ondertoon. De geur is minder muf dan van het gemiddelde natuurwinkel-merk. Is geparfumeerd met 100% natuurlijke olien en bevat dus geen synthetisch parfum.
Bruiningsresultaat: Egale, zeer subtiele bruining
Persoonlijke aantekening: Caribisch bruin? Nee. Net even een gezonder tinje? Ja. Earth-Line maakt geen exotische claims maar belooft simpelweg een 100% natuurlijke zelfbruiner te zijn. Hij is zeker één van mijn favorieten in dit rijtje, omdat hij door de wat lagere concentratie DHA ook nauwelijks naar zelfbruiner ruikt. Is daarom ook prima overdag te gebruiken als vervanging van je bodylotion, met een subtiel bruinend effect. Dat hij 100% natuurlijk is is ook een fijn gegeven. Kan op het gezicht gebruikt worden, maar pas op met een vette huid, want de crème is behoorlijk dik.
bron
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 20 juli 2009 20:53 schreef Viking84 het volgende:
Wow, wat was je mooi zwanger, Viev!.
Ik las even verkeerd en dacht dat je weer zwanger was nu.
Nee.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou!Een broertje of zusje voor Dean zou toch leuk zijn?
.
Ahahahaquote:Op maandag 20 juli 2009 21:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had bijna, let wel bijna op je sig. geklikt!!![]()
goeie!!
Routes natekenen lukt niet, ik ren veel te kleine bospaadjesquote:Op maandag 20 juli 2009 10:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
giga GPS ding voor om je pols
Je kan je route natuurlijk ook natekenen in mapmyrun dan weet je het ook
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
uniekhoorn, de rest ben ik vergeten. Her en der felicitaties, en geruststellingen voor CO (d'r is niet ingebroken, vast niet, dat is zoooo passé).
[..]
Routes natekenen lukt niet, ik ren veel te kleine bospaadjes.
Het hopelijk morgen binnenkomende ding heeft GPS en alarm als je te hard of te zacht loopt en allemaal geavanceerde features en nog veel meer. Goed he?
Lijst:brinta uur halrdlopen 4 boterhammen (gebakken ei, mayo, tonijn, worst. 3 krekkers boter & jam. Glas jus. boodschappen doen voor een hele maand kaasfondue met allerlei groente en stokbrood en peertjes met cremoso toe halve liter alfa
Niet?? Toen ik klein was had ik een moord gedaan voor een grote broer. Dat was mijn single goal in life toen ik 10 was. De grote broer van Alexandra.quote:
Veel plezier GBtje!!quote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom nog even zwaaien voor ik op vakantie ga!![]()
Vannacht om half vier gaat de wekker![]()
Als ik weet uit te vogelen hoe 'ie werkt (of lief het me weet uit te leggen dus), ga ik jullie lastig vallen met álle detailsquote:Op maandag 20 juli 2009 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
O dan moet je vertellen hoe dat bevalt, dat GPS ding. Mijn iPod ding vind ik niet meer leuk genoeg.
quote:Op maandag 20 juli 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh gut, en nu komen we er achter dat we het luchtbed uit hebben geleend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Toevallig ook web-log.nl?quote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan gewoon op die hele kutsite nergens vinden hoe ik in godsnaam de achtergrond moet veranderen. Dus ik naar de hulppagina, doet die het niet!.
Jaja, de grote drama's van het leven.
U missed mequote:Op donderdag 16 juli 2009 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar is PF trouwens? En Maria? En Tink?
Vind het maar stilletjes hier...
En ik mis Greys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof me. Als je een kind krijgt ben je gewoon moeder. Of het nu een jongetje of een meisje is maakt geen donder uit. En ik weet waar ik het over heb, want ik heb er van beide éénquote:Op maandag 20 juli 2009 22:50 schreef Viking84 het volgende:
Echoooooooooo... ligt iedereen al in bed ofzo?
Ik ben ook geen meisjesmoeder, denk ik. En anders zou ik nooit meisjesspeelgoed kopen. Alleen maar ootootjes en playmobile.
Ja, dus jij hebt makkelijk pratenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geloof me. Als je een kind krijgt ben je gewoon moeder. Of het nu een jongetje of een meisje is maakt geen donder uit. En ik weet waar ik het over heb, want ik heb er van beide éénAl speelt dochter níet met poppen en klimt ze het allerliefste in bomen
Wat een rotstreekquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:33 schreef P.F het volgende:
Godverdomme ik ben zo boos! Ik had kleren die ik niet vaak meer droeg, hebben mijn ouders WEG gegooid?
HALLOOO? Zijn ze gek in hun hoofd of zo?
Ik heb nu echt zin om hun spullen kapot te gooien of zoBaaaaaaaaah. Maar dat doe ik niet. Ik typ een berichtje op het interwebs om mijn frustratie af te reageren
!
goodbye goodbyequote:Op maandag 20 juli 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom nog even zwaaien voor ik op vakantie ga!![]()
Vannacht om half vier gaat de wekker![]()
Ja.. Maar die heb ik terug gevonden in de schuur. Met benzine er inquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
O wat naar PF. Zit wel in de familie toch? Laatst ook al met dat drankje in de vorm van zo'n Russisch poppetje!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |