Daar gaat je vrije tijdquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net Bejeweled 2 gedownload.
What have I done?!
quote:
Lekker makkelijk geld verdienen zeg ik!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Lotusss het volgende:
Verveel me echt te pletter op m'n werk. Is genoeg te doen, maar sáái..! Ik wil gewoon vakantie vieren zoals iedereen maar helaas moet ik werken om voor aankomend collegejaar m'n boeken etc. te betalen. Aaargh bah bah bah....
eej meid, jaa gaat wel goed hoor... ben nu alleen ff beetje in de war over me ex.. ik weet ff nie zo goed meer wat ik ermee moetquote:
hmmm wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eej meid, jaa gaat wel goed hoor... ben nu alleen ff beetje in de war over me ex.. ik weet ff nie zo goed meer wat ik ermee moet
komt heus wel goed johquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb net m'n scriptie afgegeven bij de afdelingshoofd (m'n echte baas zeg maar).. blegh wat vind ik dit altijd eng
Ben best wel bang voor al het commentaar dat eruit kan komen...
het is iig al afgeleverd meer kan je nu toch niet doen, gaat vast meevallenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb net m'n scriptie afgegeven bij de afdelingshoofd (m'n echte baas zeg maar).. blegh wat vind ik dit altijd eng
jaa hij belt me steeds enzo en dan maakt ie van die vage opmerkingen en nu net ook zat bijna een uur aan de telefoon met hem.... zit ie vanalles te vertellen over zn huidige relatie en dat ie mij mist enzo....quote:
hmmm lastig dan en wat zou je willen?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa hij belt me steeds enzo en dan maakt ie van die vage opmerkingen en nu net ook zat bijna een uur aan de telefoon met hem.... zit ie vanalles te vertellen over zn huidige relatie en dat ie mij mist enzo....
jaa dat weet ik dus niet, ik raak er helemaal van in de war... ben er al die tijd al van overtuigd dat het nooit meer iets zou kunnen worden omdat ik heel erg veranderd ben en hij natuurlijk ook..... maar als ik em dan zoo spreek dan....tja dan ga ik twijfelen.. en ik haat het om te twijfelenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm lastig dan en wat zou je willen?
zou je m terug willen? zo ja dan er gewoon met hem over hebben, zo nee en vind je t vervelend ook wat van zeggen.
Zoals Duim zegt, je kunt nu niets meer doen. Als hij opmerkingen heeft is dat alleen maar goedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat weet ik dus niet, ik raak er helemaal van in de war... ben er al die tijd al van overtuigd dat het nooit meer iets zou kunnen worden omdat ik heel erg veranderd ben en hij natuurlijk ook..... maar als ik em dan zoo spreek dan....tja dan ga ik twijfelen.. en ik haat het om te twijfelen
jaa toen zat het ook niet helemaal goed omdat ik heel erg aan het groeien en veranderen was, en nu lijkt ie dat juist wel te waarderen en heeft ie alleen maar complimenten enzoquote:Op maandag 20 juli 2009 13:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe was je relatie voorheen met hem? wel goed?
hij is toen met je nichtje er vandoor gegaan toch?
hoelang zijn jullie uit elkaar?
Eerst bedrogen en nu de rebound girl.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa toen zat het ook niet helemaal goed omdat ik heel erg aan het groeien en veranderen was, en nu lijkt ie dat juist wel te waarderen en heeft ie alleen maar complimenten enzo
ja hij woont nu nog met haar, maar volgens hem gaat het niet goed enzo dus willen ze er een punt achter zetten, we zijn nu ruim 3 jaar uit elkaar...
Zij wil het uitmaken, hij valt terug op jou. Is dat mogelijk?quote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa toen zat het ook niet helemaal goed omdat ik heel erg aan het groeien en veranderen was, en nu lijkt ie dat juist wel te waarderen en heeft ie alleen maar complimenten enzo
ja hij woont nu nog met haar, maar volgens hem gaat het niet goed enzo dus willen ze er een punt achter zetten, we zijn nu ruim 3 jaar uit elkaar...
kweenie of ik t moet zeggen wil me nergens mee bemoeien maarrrrrrrrrrrrrr doe t tochquote:Op maandag 20 juli 2009 14:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa hij zegt steeds dat ie spijt heeft enzo en dat wij zoiets bijzonders hadden dat ie dat nooit meer bij een ander vind enzo..... maar hij heeft het niet over opnieuw een relatie ofzo... dus ik weet ook helemaal niet of hij dat wilt ofzo..quote:Op maandag 20 juli 2009 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij wil het uitmaken, hij valt terug op jou. Is dat mogelijk?
zo begint dat met inpalmen en is ook een beetje aftasten hoe jij er tegenover staat enzoquote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa hij zegt steeds dat ie spijt heeft enzo en dat wij zoiets bijzonders hadden dat ie dat nooit meer bij een ander vind enzo..... maar hij heeft het niet over opnieuw een relatie ofzo... dus ik weet ook helemaal niet of hij dat wilt ofzo..
jaa daarom raak ik er ook zo van in de war.. omdat ik net zo denk als jij en voel ik me ergens ook wel gebruikt... maar als ik em zo hoor hij is er echt kapot van enzo dan doet het me echt veel en wil ik er ergens wel voor hem zijn... maar andere kant ben ik echt woedend dat ie nou ineens wel naar mij toe kan komen... het gevoel is gwn heel dubbel.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kweenie of ik t moet zeggen wil me nergens mee bemoeien maarrrrrrrrrrrrrr doe t toch
Hij is bij jou weggegaan en meteen met een ander samen, nu zit t niet goed in zijn huidige relatie die dreigt op de klippen te lopen en volgens mij is het gewoon een mannetje dat niet alleen kan/ wil zijn.
Jij bent daarnaast ook nog eens vertrouwd terrein. Ik zeg niet dat hij het bewust doet maar ik denk wel dat het een soort van veilig stellen voor hem is om niet alleen te hoeven zijn.
Als je dan naar de toekomst gaat kijken en je zou t weer met hem proberen en na een periode gaat t niet lekker zal hij gaan zoeken naar een nieuwe veilige thuishaven (andere vrouw dus)
Denk daar dus ook goed over na, en als je zoiets hebt van hij is t proberen waard, dan gewoon heel heeeeeeeeel rustig aan, ieder een eigen huisje en veel eigen tijd zodat meneer dus ook lert alleen te zijn
Ik zou ver uit zijn buurt blijvenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa daarom raak ik er ook zo van in de war.. omdat ik net zo denk als jij en voel ik me ergens ook wel gebruikt... maar als ik em zo hoor hij is er echt kapot van enzo dan doet het me echt veel en wil ik er ergens wel voor hem zijn... maar andere kant ben ik echt woedend dat ie nou ineens wel naar mij toe kan komen... het gevoel is gwn heel dubbel.
Ik heb heel veel moeite moeten doen om zonder hem te zijn.. heb daar erg veel pijn en verdriet van gehad en nu ik eindelijks zo ver ben dat ik me open stel voor andere mannen en "ons" verleden achter me heeft gelaten.. komt ie weer naar me toe..
Je moet er naar mijn bescheiden mening niet eens aan beginnen.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa hij zegt steeds dat ie spijt heeft enzo en dat wij zoiets bijzonders hadden dat ie dat nooit meer bij een ander vind enzo..... maar hij heeft het niet over opnieuw een relatie ofzo... dus ik weet ook helemaal niet of hij dat wilt ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |