de Rip die ik ken maakt zich nooit zo druk om wat anderen denken, tenminste dat dacht ikquote:Op maandag 20 juli 2009 13:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Iemand die veel werkstress heeft en genoeg heeft van alle mensen die denken dat je een glamorousluizenleventje hebt als je bij de televisie werkt en veel reist. Duidelijk genoeg?
hey zelfs Rip is maar een mens hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
de Rip die ik ken maakt zich nooit zo druk om wat anderen denken, tenminste dat dacht ik
Pssstquote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een weekje Florence met. Plus een dagje Pisa omdat dat goedkoper bleek te zijn dan diezelfde dag al terug vliegen. Arme wij
.
Ja, dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pssst
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucca_(stad)
Inruilen voor Pisa is de tip!
Ik ook, en ik moet moeite doen niet iedere keer met m'n iPhone te spelenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Lotusss het volgende:
Verveel me echt te pletter op m'n werk. Is genoeg te doen, maar sáái..! Ik wil gewoon vakantie vieren zoals iedereen maar helaas moet ik werken om voor aankomend collegejaar m'n boeken etc. te betalen. Aaargh bah bah bah....
A) Geen idee waar je dat vandaan hebtquote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
de Rip die ik ken maakt zich nooit zo druk om wat anderen denken, tenminste dat dacht ik
Nog steeds erg okay. Waar ik pisa 1 grote deceptie vind.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet gebeuren. Maar Lucca was achttien jaar terug ook erg okay, ja.
Ze is half-alienquote:
Jij bent écht mijn kloon!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet moeite doen niet iedere keer met m'n iPhone te spelen
quote:Op maandag 20 juli 2009 13:43 schreef Lotusss het volgende:
Verveel me echt te pletter op m'n werk. Is genoeg te doen, maar sáái..! Ik wil gewoon vakantie vieren
Nergens gezegd dat ik dat niet ben, Iquote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dat hard werken is en je wat dat betreft met regelmaat onbegrepen bent, prima. Maar je mag alsnog best heel tevreden zijn dat je wel werk kan doen wat je echt leuk vindt.
Haha.quote:
iPhonekoorts, heb ik ook jaquote:Op maandag 20 juli 2009 13:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet moeite doen niet iedere keer met m'n iPhone te spelen
Ja, sinds deel 4 dusquote:
Dat komt ook goed overquote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat ik dat niet ben, Imy job
Zeg niet "sinds vrijdag".quote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Haha.
Heb 'em net. Moet me inhouden om niet stiekem ieder nummer dat op de radio langs komt te shazam-en
Net Bejeweled 2 gedownload.quote:
Euh. Ja. Echt waar. 1 jul besteld.quote:
Die van mij staat vol met 8 pagina's aan appsquote:Op maandag 20 juli 2009 13:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Net Bejeweled 2 gedownload.
What have I done?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |