Barbara en Tom broer en zus?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef Michellee het volgende:
Ben ik een ei als ik er net pas achter kom dat Barbara en Tom broer en zus zijn?
Ja ze hadden het over Bob als "vader"quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Barbara en Tom broer en zus?
nooit geweten
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbaraquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ze hadden het over Bob als "vader"
Nee het is haar stiefvader, maar ze zien elkaar als vader en dochter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:26 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja ze hadden het over Bob als "vader"
dat lijkt er meer op ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbara
dat betekent dat tom en barbara nicht en neef zijn van elkaar
en geen broer en zus zijn
Kim is niet de moeder van Tom, dat is zij van het restaurant/hotel.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het op het opgezocht op atwt.nl er staat dat kim (de moeder van tom en chris )de tante is van barbara
Shit ik heb verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat kim de moeder was van tomquote:
Goh, dat heb ik nooit geweten dat die twee verloofd waren. Keek toen nog niet. Dat weet ik dan ook weer.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Shit ik heb verkeerd gelezen
Chris en Tom zijn halfbroers van elkaar
Tom en Barbara waren verloofd
Lisa.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kim is niet de moeder van Tom, dat is zij van het restaurant/hotel.
Het is in dat soort series ook niet bij te houden. Alle familieverbanden lopen dwars door elkaar heen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik dacht dat kim de moeder was van tom
damn ik vergeet het steeds
quote:
ja, ik vind het ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is in dat soort series ook niet bij te houden. Alle familieverbanden lopen dwars door elkaar heen.
Iedereen heeft het op enig moment wel met een ander uit die groep gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Het is ook ingewikkeld als je erover denkt. Holden die eigenlijk getrouwd is met zijn nicht. Iva is zijn zus (geen bloedverwant maar goed)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is echt icing on the cake voor de die hard fans.![]()
Ik mis James Stenbeck trouwens. Dat was een leuk karakter.![]()
Ook een vaag idee voor Emma dat haar kleindochter (van geadopteerde dochter Iva) tevens haar schoondochter is (gehuwd met Holden).quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:15 schreef Michellee het volgende:
[..]
Het is ook ingewikkeld als je erover denkt. Holden die eigenlijk getrouwd is met zijn nicht. Iva is zijn zus (geen bloedverwant maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |