Eendjes die net uit het ei zijn gekomen.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:54 schreef marcel-o het volgende:
Pijltjes?
kuikentjesquote:Op maandag 20 juli 2009 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eendjes die net uit het ei zijn gekomen.
Het uitwijken zou ik bij een mens doen, maar een ruk aan het stuur met 120 km/u bij een beest dat oversteekt heeft niet echt met reactievermogen te maken, maar meer met inzicht in wat veilig is. En een ruk aan het stuur doen de meeste mensen zonder na te denken, dus dat heeft sowieso geen reet met reactievermogen te maken. Dan zou iemand die zwaar spastisch is dus een optimaal reactievermogen hebben...quote:Op maandag 20 juli 2009 09:06 schreef Armageddon het volgende:
Toffe internethelden hier die zeggen dat ze doorrijden.
Je schrikt en wijkt uit. Dat is de standaard reactie van de meeste mensen. Mensen die gewoon doorrijden hebben geen reactievermogen.
umh, nee. Ik rij door.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:06 schreef Armageddon het volgende:
Je schrikt en wijkt uit. Dat is de standaard reactie van de meeste mensen. Mensen die gewoon doorrijden hebben geen reactievermogen.
Het maakt nogal uit of je 140 of 50 km /h rijdt.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:19 schreef Remake het volgende:
[..]
umh, nee. Ik rij door.
Zelfde voor duiven in de stad.
Ik dacht dat je dat pullen noemde...quote:Op maandag 20 juli 2009 08:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Eendjes die net uit het ei zijn gekomen.
ik kon vorige keer geen kant uitquote:Op maandag 20 juli 2009 09:06 schreef Armageddon het volgende:
dat dus..quote:Op maandag 20 juli 2009 09:15 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het uitwijken zou ik bij een mens doen, maar een ruk aan het stuur met 120 km/u bij een beest dat oversteekt heeft niet echt met reactievermogen te maken, maar meer met inzicht in wat veilig is. En een ruk aan het stuur doen de meeste mensen zonder na te denken, dus dat heeft sowieso geen reet met reactievermogen te maken. Dan zou iemand die zwaar spastisch is dus een optimaal reactievermogen hebben...
Wellicht niet met reactievermogen, maar wel met automatisme. Als je ergens van schrikt (wat met die snelheid goed mogelijk is) doe je eerst en ga je dan pas denken.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:15 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het uitwijken zou ik bij een mens doen, maar een ruk aan het stuur met 120 km/u bij een beest dat oversteekt heeft niet echt met reactievermogen te maken, maar meer met inzicht in wat veilig is. En een ruk aan het stuur doen de meeste mensen zonder na te denken, dus dat heeft sowieso geen reet met reactievermogen te maken. Dan zou iemand die zwaar spastisch is dus een optimaal reactievermogen hebben...
Dat dus.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:46 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik heb wel vaak konijntjes doodgereden. Maar als ik 120(+) rij ga ik echt geen ruk aan 't stuur geven voor konijntjes, eendjes en vogeltjes. Eigen veiligheid (en die van andere menselijke weggebruikers) eerst.
Toch ben ik dan wel in staat om eerst te denken, met als gevolg dat ik zeer waarschijnlijk het dier dood rijdt, en me vervolgens weken beroerd voel daardoor. Ik probeer wel te remmen, maar stuurbewegingen begin ik niet aan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:52 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Wellicht niet met reactievermogen, maar wel met automatisme. Als je ergens van schrikt (wat met die snelheid goed mogelijk is) doe je eerst en ga je dan pas denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |