Ik had dan ook geschreven "kwalitatief de minste van de drie".quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:08 schreef error_404 het volgende:
maar een onderbouwing dat Opel kut is, vind ik het niet.
Jij ongelovelijke hater.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:27 schreef IceFreak het volgende:
Tja, van die VW heldenheb je altijd he
mooiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Opel is een soort franse auto door duitsers gemaakt, best mooi, comfortabel, en waar voor je geld, maar niet echt heel goed in elkaar gezet.
Ik vraag het aan julliequote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Jij ongelovelijke hater.
Tevens was ik van plan niet inhoudelijk in te gaan op de vraag, aangezien TS het zelf maar uit moet gaan zoeken waarom dat nou precies is.
Je wilt zeggen, typisch een amerikaans product? Veel image, veel uiterlijk, veel marketing maar weinig inhoud en niet echt heel erg goed gemaakt?quote:
Nou heb ik PB ook nooit betrapt op veel image en veel uiterlijk vertoon, maar opel heeft dat zeker ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Je wilt zeggen, typisch een amerikaans product? Veel image, veel uiterlijk, veel marketing maar weinig inhoud en niet echt heel erg goed gemaakt?
Kortom het typische lot van de amerikaanse autoindustriequote:Op zondag 26 juli 2009 10:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou heb ik PB ook nooit betrapt op veel image en veel uiterlijk vertoon, maar opel heeft dat zeker ook niet.
Opel heeft mijns inziens vooral last gehad van de wet op de remmende voorsprong. Ooit was opel een degelijk merk voor weinig geld. Hardstikke handig voor de arbeider en de boer, die gewoon van a naar b wilde gaan zonder gezeik en zonder dat het veel geld kost.
De wereld is niet meer hetzelfde. Mensen zijn eisen gaan stellen. De andere merken zijn betrouwbaarder geworden. Alles en iedereen heeft opel links en vooral rechts (gelet op de voorliefde voor de linker rijstrook van de gemiddelde opel) ingehaald en de vaste klanten (die opel veel had, kritiekloze mensen lopen immers niet snel over) zijn inmiddels ook verleid door andere merken. Een deel rijdt Dacia, een deel Renault/Peugeot, een deel Koreaans, een deel Japans en ook vast een deel Ford (pure inschatting mijnerzijds...). Auto's die voor een deel in dezelfde vijver vissen...
Kortom: ik zie het merk, behoudens het roer echt om gooien, op termijn gewoon verdwijnen.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Kortom het typische lot van de amerikaanse autoindustrie
Japanners zijn ook goedkoop. Maar wel een stuk betrouwbaarder en ze rijden lekkerder.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef TR08 het volgende:
Opel is wel weer goedkoop. Op zich heb je dus best veel auto voor je geld, maarja....toch blijven het geen charmante bakken.
Een Jap rijdt ook voor geen meter (uitz. daargelaten) en Jappen zijn doorgaans duurder. Zeker als je naar kilometerkostprijs kijkt. Dan zijn Jappen zelfs ronduit duur!quote:Op zondag 26 juli 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
Japanners zijn ook goedkoop. Maar wel een stuk betrouwbaarder en ze rijden lekkerder.
Als ik mijn auto vergelijk met de jongere Opel van mijn pa dan rijdt mijn auto stukken lekkerder en is stukken betrouwbaarder. En Jappen duurder? Toyota wel ja, maar een Nissan is prima te betalen.quote:Op zondag 26 juli 2009 18:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Een Jap rijdt ook voor geen meter (uitz. daargelaten) en Jappen zijn doorgaans duurder. Zeker als je naar kilometerkostprijs kijkt. Dan zijn Jappen zelfs ronduit duur!
280 pk op de wielen? Da's toch iets van ~340-350 folder pk'squote:Op zondag 26 juli 2009 18:20 schreef method21 het volgende:
Laten we de lotus omega niet vergeten ... bi-turbo .... bijna 500pk ... heerlijke auto ... !
Enne hoezo zou je 280 op de voorwielen niet op de weg krijgen.... ik heb een dynorun gedaan en daar kwam uit 279.2pk op de wielen .... en nu jij weer DS4
Het merendeel van die Jappenbakken zien er dan ook niet uit...quote:Op zondag 26 juli 2009 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Japanners zijn ook goedkoop. Maar wel een stuk betrouwbaarder en ze rijden lekkerder.
Sinds wanneer is opel comfortabel?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Opel is een soort franse auto door duitsers gemaakt, best mooi, comfortabel, en waar voor je geld, maar niet echt heel goed in elkaar gezet.
Mijn ouwe omega had meer comfort dan de passat die daarna kwamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |