abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:53:26 #101
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_71509691
Kan niet wachten!

Die aliens ontvoeren al eeuwen lang mensen. Dit keer hebben ze de verkeerde opgebeamed.

Its kick sum alien butt time!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:44:16 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_71526195
Ik weet niet of ze al bekend waren, maar hier zijn de Mothership Zeta achievements:
quote:
Not of This World 20
Completed "Not of This World"

Among the Stars 20
Completed "Among the Stars"

This Galaxy Ain't Big Enough… 40
Completed "This Galaxy Ain't Big Enough…"

Alien Archivist 20
Collected all Alien Captive Recordings
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 2 augustus 2009 @ 01:44:02 #103
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_71529458
Eindelijk Nuka Quantum Challenge gehaald Er stond een truck met Cola bij Old Olney en dat waren de laatste 5 die ik nodig had. Bovendien zijn alle Behemoths dood

Vanavond was een mooi opwarmertje voor maandag als de nieuwe DLC er is
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_71529626
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ben daarom behoorlijk blij met de backwater rifle.. nagenoeg zelfde damage als de lincoln (50 ipv 54) maar wel 10 mm kogels ipv de zeldzame (en dure) .44

Ok, de ammopress in the pitt is wel handig, maar het is zo'n gedoe elke keer om op en neer te reizen...
Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10k
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 augustus 2009 @ 02:12:01 #105
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71529746
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10k
Same here, vandaar de voorliefde voor dat wapen

Daarbij ziet ie er precies tzelfde uit als de lincoln repeater, inclusief het coole laden tussen de shots door..

Offtopic: Mijn videokaart wordt gvd veel te warm... 85 graden!
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 2 augustus 2009 @ 12:52:58 #106
238141 SevD
Boventitel
pi_71535864
quote:

Ik had me voor de lol geregistreerd, en wilde wat gaan posten. Na dat ik wat getypt had drukte ik op preview post en was ik al banned
Doe eens niet.
pi_71536007
onder dezelfde nickname?
pi_71536323
Ik heb daar een aantal posts gelezen.
Aan de ene kant heel leuk die site, maar aan de andere kant beangstigd het me enorm dat er zulke idioten op de wereld rond lopen en, veel erger nog, anderen indoctrineren.
Echt, hoe kun je het goed praten om geen spellen te spelen maar wel een wapenwinkel te hebben?
En die sukkel van een reverend met zijn "God's own mouthpiece" opmerking. Ik ben atheist maar mag hopen dat er voor hem toch een god bestaat die hem na zijn dood GIGANTISCH op zijn flikker geeft.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_71536519
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
onder dezelfde nickname?
Nee, ND1986, lijkt me niks offensive aan toch?
Doe eens niet.
pi_71536758
Ze bannen nederlanders waarschijnlijk standaard; stelletje vuile godloze satan aanbiddende wietrokers!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:53:22 #113
238141 SevD
Boventitel
pi_71539773
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ze bannen nederlanders waarschijnlijk standaard; stelletje vuile godloze satan aanbiddende wietrokers!
Die gasten daar zijn echt knettergek
  zondag 2 augustus 2009 @ 21:55:13 #114
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_71549571
Mooi stukje tekst van die pastoor:
quote:
drug use is promoted. There is a syringe called "Med X" (Heroin)
Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_71550117
Na het lezen van dat topic moest ik ineens denken aan iets wat ik ooit heb meegemaakt toen ik in New York was. Ik was in een plaatsje niet ver van NYC en sliep daar bij een kennis van mij. Die mij doodleuk vertelde dat als ik hier zou rondlopen met een bazooka, dat totaal no problem was, mits ie niet geladen zou zijn, en legaal gekocht was. Máár, als ik ook maar het idee had om een zakje wiet bij me te hebben, i would be in trouble.

Natuurlijk is dat laatste geen nieuws, maar dat je gewoon over straat mag lopen met een dikke bazooka, mits niet geladen, schrok ik toch wel even van Middenin NYC moet je het niet proberen, maar in de wat kleinere plaatsjes, no problem
  zondag 2 augustus 2009 @ 22:47:54 #116
238141 SevD
Boventitel
pi_71551068
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef DeeCruise het volgende:
Mooi stukje tekst van die pastoor:
[..]

Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...
Leukste is nog dat Med-X voor de release een andere naam had. Deze is aangepast nadat, volgens mij, China geprotesteerd heeft tegen de vorige naam. Med-X heette in het spel voorheen 'Morphine'.
  maandag 3 augustus 2009 @ 06:44:37 #117
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_71555764
Jullie begrijpen hoop ik dat het een parodie site is?

Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.

Vandaag Mothership Zeta.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_71556727
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Ik wilde net zeggen. Landoverbaptists is een prachtige parodiesite. (helemaal omdat ze enorm overdreven lijken maar tegelijk het me niet eens zou verbazen als er echt freaks zouden zijn die zo denken )
*piep*
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:23:11 #119
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_71556792
quote:

Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.

Vandaag Mothership Zeta.
Is er ook een mod dat er geen Albino Rad Scorpions meer komen?
Waar kan je mods eigenlijk vinden??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 3 augustus 2009 @ 09:42:18 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_71557051
quote:

Vandaag Mothership Zeta.
Cheater Hoe kansloos
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:07:51 #121
238141 SevD
Boventitel
pi_71558824
quote:

Vandaag Mothership Zeta.
Je kan de boel ook gewoon repareren? Bovendien komt met MZ de 'Alien Epoxy', een of ander object dat wapens en equipment telkens met 25% kan repareren zonder een dubbel wapen/item er van te hoeven hebben.
pi_71560002
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

Cheater Hoe kansloos
Hey, laat iemand even lekker mods gebruiken.
Ik gebruik al sinds het begin een zelfgemaakt modje, wat een heleboel frustraties voor me weghaald.
pi_71560196
Ik heb die mod dat er veel meer vijanden komen en dat ze ook binnen respawnen, dat maakt het veel leuker.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:17:29 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_71560855
http://marketplace.xbox.c(...)00425307d5?cid=SLink

Hij staat in m'n downloadwachtrij, vanavond lekker spelen
pi_71564117
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00425307d5?cid=SLink

Hij staat in m'n downloadwachtrij, vanavond lekker spelen
Ik knal hem ook even in mijn queue. Ik moet zo nog even weg om wat dingen te regelen, maar als ik zo weer terug ben kan ik de hele ochtend (en wellicht een deel van de middag) de nieuwe DLC spelen. .

Eindelijk weer even Fallout spelen!
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')