quote:Not of This World 20
Completed "Not of This World"
Among the Stars 20
Completed "Among the Stars"
This Galaxy Ain't Big Enough… 40
Completed "This Galaxy Ain't Big Enough…"
Alien Archivist 20
Collected all Alien Captive Recordings
Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10kquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben daarom behoorlijk blij met de backwater rifle.. nagenoeg zelfde damage als de lincoln (50 ipv 54) maar wel 10 mm kogels ipv de zeldzame (en dure) .44
Ok, de ammopress in the pitt is wel handig, maar het is zo'n gedoe elke keer om op en neer te reizen...
Same here, vandaar de voorliefde voor dat wapenquote:Op zondag 2 augustus 2009 01:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Die 10 mm heb ik het hele spel niet gebruikt dus heb er meer dan 10k
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef SevD het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=25887![]()
![]()
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef SevD het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=25887![]()
![]()
Die gasten daar zijn echt knettergekquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ze bannen nederlanders waarschijnlijk standaard; stelletje vuile godloze satan aanbiddende wietrokers!
Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...quote:drug use is promoted. There is a syringe called "Med X" (Heroin)
Leukste is nog dat Med-X voor de release een andere naam had. Deze is aangepast nadat, volgens mij, China geprotesteerd heeft tegen de vorige naam. Med-X heette in het spel voorheen 'Morphine'.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:55 schreef DeeCruise het volgende:
Mooi stukje tekst van die pastoor:
[..]
Ik moet de eerste heroine junk nog tegenkomen die kerngezond is geworden van dat spul...
Ik wilde net zeggen. Landoverbaptists is een prachtige parodiesite. (helemaal omdat ze enorm overdreven lijken maar tegelijk het me niet eens zou verbazen als er echt freaks zouden zijn die zo denkenquote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Jullie begrijpen hoop ik dat het een parodie site is?
Is er ook een mod dat er geen Albino Rad Scorpions meer komen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.
Vandaag Mothership Zeta.![]()
Cheaterquote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Anyhoe ik wilde wachten met mods na Mothership Zeta maar ik heb een no-repair mod geinstalleerd. Nu slijten wapens en armor niet meer. Een beetje realisme is ok maar als wapens in het echt zo snel zouden verslijten dan vochten we nog steeds met speren en zwaarden. Het is misschien een cheat maar het speelt een stuk fijner zo.
Je kan de boel ook gewoon repareren? Bovendien komt met MZ de 'Alien Epoxy', een of ander object dat wapens en equipment telkens met 25% kan repareren zonder een dubbel wapen/item er van te hoeven hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2009 06:44 schreef Rica het volgende:
Hey, laat iemand even lekker mods gebruiken.quote:
Ik knal hem ook even in mijn queue. Ik moet zo nog even weg om wat dingen te regelen, maar als ik zo weer terug ben kan ik de hele ochtend (en wellicht een deel van de middag) de nieuwe DLC spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://marketplace.xbox.c(...)00425307d5?cid=SLink
Hij staat in m'n downloadwachtrij, vanavond lekker spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |