Geen autosave van vlak voor het einde?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb 'm 'uitgespeeld'.. ben helaas met de main quest verdergegaan terwijl er nog veel sidequests openstonden (lvl.20)
Meh... geen zin om een new game te starten ,misschien als mothership zeta uitkomt.
quote:Op maandag 20 juli 2009 23:21 schreef DeeCruise het volgende:
Tvp alhoewel ik fo3 toch een tijdje niet meer aangeraakt heb..O nee een tvp die er nog staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Zielige rip off man...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Fallout 3: The Movie
http://www.apple.com/trailers/wb/thebookofeli/large.html
Beter zoeken!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:21 schreef Lyzio het volgende:
Ik snap even iets niet. Er zou in Fort Constantine een T51b Power Armor setje moeten liggen als je de sleutels hebt -which I have-, maar ik vind het dus nietHeb het hele gebouw doorgezocht, maar nergens is iets te vinden. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
True enough. Ik vond het al raar. Op de map stond toch écht dat ik bij Fort Constantine wasquote:Op zondag 26 juli 2009 01:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Kom kom, je kan niet verwachten dat alles zomaar komt aanwaaien.Waar is je ontdekkers-geest?
Gaat die shit dan niet ontploffenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Geen autosave van vlak voor het einde?
Je kunt in Fort Constantine wel een ICBM (InterContinental Ballistic Missile) assault doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:29 schreef Lyzio het volgende:
Toch val Fort Constantine een beetje tegen. In die Bomb Storage Room kun je niet eens de boel laten ontploffen
Ik vermoedde dat ook.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat ook.Ik stelde me al een groot chinees dorp voor, gemaakt uit de rotzooi van een vernietigd Beijing.
De huidige overlevenden hebben eindelijk hun leven weer een beetje op orde, kleine akkertjes met niet te vreten rijstmutaties en velden vol driekoppige ganzen en kippen, krijgen ze uit het niets ineens een ICBM op hun dak omdat een of andere losgebroken vaultdweller niet weet waar dat knopje voor bedoeld was.
Check budgetgaming.nlquote:Op maandag 27 juli 2009 18:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Denk dat ik hem nu wel eens wil hebbenIk heb het spel wel gespeeld voordat het uitkwam, in verschillende versies (als games tester), maar vond het vooralsnog te duur. Dacht ik tik hem later wel op de kop als ik hem ergens goedkoper kan vinden. Weet iemand waar ik hem een beetje goedkoop kan vinden (digitaal danwel retail)?
Ook op ps3?quote:Op maandag 27 juli 2009 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check budgetgaming.nl
Ik zou overigens wachten tot oktober, dan komt de GOTY editie met daarin alle DLC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |