quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat daar drank, zon, strand en sletjes zijn.
Opgelost.
Die zijn op 1000 andere plekken te vinden, maar dan zonder Hollandse cultuur.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat daar drank, zon, strand en sletjes zijn.
Opgelost.
Weetje wel hoe ingewikkeld dat wordt voor de niveau 2 MBO elektrotechneut?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Die zijn op 1000 andere plekken te vinden, maar dan zonder Hollandse cultuur.
Daarom ga je naar de plek waar de meeste Nederlanders zitten? Voor zover ik weet schijnt de zon een enkele keer ook buiten Salou en Lloret de Mar.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil gegarandeerd zon als ik op vakantie ga, daarom dus.
echt niet, die mensen zijn heel wat vriendelijker als die in Nederland. alleen is het daar veel te heet in de zomer, dat is minder.quote:
sarcasme, snap hetquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
echt niet, die mensen zijn heel wat vriendelijker als die in Nederland. alleen is het daar veel te heet in de zomer, dat is minder.
Oh nee, snap ook niet dat mensen dat willen. Zou ook nooit naar Salou en Lloret de Mar gaan, verschrikkelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Daarom ga je naar de plek waar de meeste Nederlanders zitten? Voor zover ik weet schijnt de zon een enkele keer ook buiten Salou en Lloret de Mar.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee, snap ook niet dat mensen dat willen. Zou ook nooit naar Salou en Lloret de Mar gaan, verschrikkelijkMaar het maakt ze niet uit geloof ik, zolang er maar bier en sletjes te regelen zijn.
Dat mensen de zon opzoeken: logisch. Dat mensen zoveel mogelijk Nederlanders opzoeken: niet logischquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Uhh, wat dachten jullie van de weersomstandigheden?
ja wat er zijn maar een paar landen op deze hele aardkloot waar het lekker weer is en waar het niet vergeven is van de nederlandersquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Uhh, wat dachten jullie van de weersomstandigheden?
Zeven euro voor een biertje? LOL WUT?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:41 schreef kurk_droog het volgende:
Goedkoop7 eur voor biertje. Reis begint vanaf 500 euro.. goedkoop
Maar verder eens, als ik in het buitenland zit wil ik geen nederlands voer eten maar echt eten
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:21 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
+ daar merkt niemand het, want niemand kent je. Je kan dus ongemerkt sletten. Daar zijn ze toch naar op zoek![]()
![]()
Maar heb toch liever Nederlanders dan Duitsers of.... Engelsenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Dat mensen de zon opzoeken: logisch. Dat mensen zoveel mogelijk Nederlanders opzoeken: niet logisch
en Duitsers en Engelsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar heb toch liever Nederlanders dan Duitsers of.... Engelsen
En tja... Zon, zee, leuke boulevardjes en zuiptenten staan garant voor veel Nederlanders enzo.
Dan gaat de OP dus niet over jou. Want de OP gaat over mensen die naar Spanje gaan en daar kroketten en bier in het Nederlands bestellen. Of is dit te ingewikkeld?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:31 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
TS denkt dat je in heel Spanje Nederlanders tegenkomt en overal kroketten kan kopen
Kom naar het noorden van Spanje (Baskenland - Galicia) vergeet het maar dat je daar kroketten kan kopen en bier in het Nederlands kan bestellen, je komt er amper buitenlanders tegen
met kinderen die lopen te balen, van de ene kerk naar de andere. die zoeken dan later de feestjes op en als ze 40 zijn ook de grotten en de kerken. . Thats Live. niks mis mee. behalve kamperen,quote:Op maandag 20 juli 2009 01:36 schreef Wisheh het volgende:
Ben zelf naar lloret en chersonissos geweest en heb me daar goed vermaakt. Dit jaar naar Benidorm en ga me zeker weer net zo goed vermaken. Altijd dat domme gedoe over die standaard vakantie plaatsenZe zullen wel niet voor niks zo standaard zijn he als ze geen donder aan zijn
Musea en grotten bezoeken doe ik wel als ik 40 ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |