quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat daar drank, zon, strand en sletjes zijn.
Opgelost.
Die zijn op 1000 andere plekken te vinden, maar dan zonder Hollandse cultuur.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef BigKahuna het volgende:
Omdat daar drank, zon, strand en sletjes zijn.
Opgelost.
Weetje wel hoe ingewikkeld dat wordt voor de niveau 2 MBO elektrotechneut?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:22 schreef TNA het volgende:
[..]
Die zijn op 1000 andere plekken te vinden, maar dan zonder Hollandse cultuur.
Daarom ga je naar de plek waar de meeste Nederlanders zitten? Voor zover ik weet schijnt de zon een enkele keer ook buiten Salou en Lloret de Mar.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil gegarandeerd zon als ik op vakantie ga, daarom dus.
echt niet, die mensen zijn heel wat vriendelijker als die in Nederland. alleen is het daar veel te heet in de zomer, dat is minder.quote:
sarcasme, snap hetquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
echt niet, die mensen zijn heel wat vriendelijker als die in Nederland. alleen is het daar veel te heet in de zomer, dat is minder.
Oh nee, snap ook niet dat mensen dat willen. Zou ook nooit naar Salou en Lloret de Mar gaan, verschrikkelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef TNA het volgende:
[..]
Daarom ga je naar de plek waar de meeste Nederlanders zitten? Voor zover ik weet schijnt de zon een enkele keer ook buiten Salou en Lloret de Mar.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh nee, snap ook niet dat mensen dat willen. Zou ook nooit naar Salou en Lloret de Mar gaan, verschrikkelijkMaar het maakt ze niet uit geloof ik, zolang er maar bier en sletjes te regelen zijn.
Dat mensen de zon opzoeken: logisch. Dat mensen zoveel mogelijk Nederlanders opzoeken: niet logischquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Uhh, wat dachten jullie van de weersomstandigheden?
ja wat er zijn maar een paar landen op deze hele aardkloot waar het lekker weer is en waar het niet vergeven is van de nederlandersquote:Op maandag 20 juli 2009 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Uhh, wat dachten jullie van de weersomstandigheden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |