Ze is in elk geval "echter" dan dat Yolanthe is... Yolanthe vond ik altijd wat nep overkomen, LIza is gewoon een normale hollandse meid!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen zeuren wat we willen maar Liza is wel knap
Ja klopt, maar het verschilt nogal per foto.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
We kunnen zeuren wat we willen maar Liza is wel knap
Ik ben na al deze foto's ook wel van gedachten veranderd, ik vind ze ook leuk samenquote:
En geen gouden broekjes, zilveren slippertjes en tasjequote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het wel grappig, misschien is dat het verschil wel. Yo meer nep en glamour, en ligt nu vooral mooi te wezen met Wes. Liza een normale Hollandse (Volendamse zelfs) in een spijkerbroek. Misschien past dat dan toch beter bij Jan. Het is wel een mooie meid.
Lijkt mij dat de bovenste 4 vanuit de bosjes zijn genomen, die stonden in de Storyquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat ze bij sommige foto's wisten dat ze gefotografeerd werden...
Die van Prive waren afgesproken zolang Fem niet in beeld zou komen. Smulders van Story heeft een paar foto's gesneaked zonder Jan en Liza in te lichten en is weer weg gegaan. Hierdoor heeft Prive ook een heel intervieuw met t stel. Gewon goede afspraken maken tussen het stel en de Prive zodat je zeker weet dat Liza's kind niet op de foto komt en je hebt na die fotoserie geen last meer van ze.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:27 schreef Starlie het volgende:
Ik neem aan dat ze bij sommige foto's wisten dat ze gefotografeerd werden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |