Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach nou ja, ik kan het me best voorstellen. Een beetje kinderachtig is het wel, maar heel Nederland 'geniet mee' van de vakantie van Yo en Wes en hun liefde en Jan wilde dat waarschijnlijk niet op zich laten zitten en laten zien dat ie niet achter de geraniaplastic Action bloemen zit te janken.
Die wilde gewoon laten zien 'Kijk, wij zijn óók gelukkig'. Nogmaals: kinderachtig, ja. Begrijpelijk, ook wel een beetje, als je het vanuit hun oogpunt probeert te bekijken.
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegenquote:22 juli 2009
Gerda en Ruud, de ouders van Jan Smit, staan op dezelfde camping in Italië bij het Gardameer als Wim, de ex van Jans nieuwe vriendin Liza. Dit vertelde Evert Santegoeds vanochtend bij Radio 538. Een confrontatie kon natuurlijk niet uitblijven...Maar volgens Evert hebben de Smitjes en Wim het netjes met elkaar uitgepraat.
manomanomanquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:26 schreef beequeen het volgende:
Het is echt oorlog in tabloidland en vallen ze allemaal over elkaar heen. Snapt iemand er nog iets van?![]()
[..]
Dit meen je nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:44 schreef snetje het volgende:
[..]
ga je op vakantie kom je elkaar nog tegen![]()
bron:shownieuws
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?quote:Zij mochten deze reportage maken met als voorwaarde een leuk en lief verhaal te schrijven over Jan en Yolanthe nog eens even flink een trap na te geven.
Ik ben het spoor volledig bijster wat Story en Prive betreft. De één zegt dit, de ander dat.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
en voor Yolanthe die vooral niet vergetenquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat hij in een relatie zat en vreemdging natuurlijk. Maar blijkbaar geldt voor Lisa hetzelfde.
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkjequote:Op woensdag 22 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar waren het niet allemaal stiekeme kiekjes van Wes en Yo?? Dat vind ik toch wat anders dan meewerken met zo'n roddelblad. En je bent toch niet opnieuw verliefd om je ex met fotootjes de ogen uit te steken?
Trouwens, even wat anders: als ik Liza was, had ik wel een make-upje opgedaan. (en dit uit mijn mond!!) Toont toch net even wat lekkerder.
Ze steekt nu zo witjes af tegen Yo.
Leest ze nog mee?quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:52 schreef Doopy-X- het volgende:
Zoals vanaf het 1e moment dat haar naam rondging
*team Liza hier*
![]()
Zien er gelukkig uit en daar gaat het om
O daar gaat m'n theorie.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Yo en Wes hebben uitgebreid geposeerd, die hele reportage stond hier pas met een linkje
Ja, er staat dat Jan pas wat met Liza kreeg toen het over was met Yo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt die trap na richting Yolanthe terug te lezen in Privé?
quote:
vind ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze is in elk geval "echter" dan dat Yolanthe is... Yolanthe vond ik altijd wat nep overkomen, LIza is gewoon een normale hollandse meid!
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
Maar niets over Jan's perikelen met Fleur dus? Aldus die bron. Beetje cheape actie als ik het zo lees.
Edit: reactie op Eef dus.
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:18 schreef Eef999 het volgende:
Hij heeft met Fleur iets gehad voor Yo. Hij heeft haar dat later nooit verteld, zoals hij voor Yo wel met meer vrouwen iets heeft gehad waarover hij haar nooit heeft verteld.Als ze eerlijk was, zou Fleur dat nu alsnog naar buiten brengen in plaats van aandacht binnen te harken voor haar niet al te succesvolle carrière.
Volgens "de Volendamse bron' nietquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat met die Fleur was toch tijdens de relatie met Yolanthe?
Ja, maar die is volgens die loslippige medewerker dus speciaal aan het woord gelaten om Yolanthe nog een trap na te geven. Die geloof ik dus op voorhand al niet.quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:28 schreef Eef999 het volgende:
En als laatste Richarda van Kasbergen aan het woord![]()
[ afbeelding ]
Dat zegt zij niet, dat is de conclusie van de schrijver van dat artikel.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:26 schreef JEEtjuuh het volgende:
beetje bot van moeder v kasbergen zeg ........ hij heeft genoeg geld dus dat geeft Yo maar de aanleiding alles mee te nemen bah bah lekker kortzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |