Kut katquote:
trusten Talithaquote:
Ging je ter beddenquote:
Ja over de bank gezekenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ow....... ik heb niet meer in je topic gekeken.... nog steeds ellende??
da's weer balen...... je hebt toch wel een leren bank hoop ik, anders kan je hem wegpleuren,quote:Op zondag 19 juli 2009 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja over de bank gezeken.. Soms he ?? dan wil ik wel es vlieg lessen geven.
Nee... Huishoudazijn.. en daarna groene zeep. Maar godver de godverquote:Op zondag 19 juli 2009 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
da's weer balen...... je hebt toch wel een leren bank hoop ik, anders kan je hem wegpleuren,
die lucht krijg je er nooit meer uit.....
maar dat moet je eigenlijk in dat topic zetten, misschien zijn er nog meer tips.......
Daar word ik nog meer deprie van !!!quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee... Huishoudazijn.. en daarna groene zeep. Maar godver de godver
Ja zoiets als ik mijjn bed uit komquote:
gifspissertje dus...quote:Op zondag 19 juli 2009 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
da's een kat die de hele boel onderpist........
Je had liever deze gewild?quote:
Ik vind het een leuk liedje !quote:Op maandag 20 juli 2009 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik vin hem wel geinig.. wel gemeen dat dan weer wel
écht zo eentje met véééél wrok........
Jaa die isquote:
een incontinente kutkat?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
nee gewoon incontinent![]()
haar kat heet ook Coos
Blijft aleen een beetje lang in me hoofd hangen. Langer dan ik wilquote:
Sweet dreams !! Beter dan fuck youquote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ga lekker naar mijn bedje toe, met Imagine in mijn hoofd, tata
Beestquote:Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef Chanel5 het volgende:
Heb me bedacht, tis toch vakantie, .... nog ff dan
Tief op die is doodquote:
Fijn te wetenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp en slaap lekker!
Ik ga nog even een half uurtje lezen
welk boek?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Tvp en slaap lekker!
Ik ga nog even een half uurtje lezen
Nee, ik ga naar bed. (moet morgen om 8.30 ergens zijn.quote:
Trustenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, ik ga naar bed. (moet morgen om 8.30 ergens zijn.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Trusten![]()
ik gaat er ook van tussen........
die Grieken kunnen wel koken maar tis één zooitje.... moet nog het één en ander opruimen
voordat ik naar bed kan.....
ik krijg hem nog wel [ afbeelding ]
morgen.......
![]()
doei allemaal
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De eenzaamheid van de priemgetallen.
Ik snap dat je dat denktquote:
Dat voelen de hoofdpersonen uit dat boek zich misschien ook welquote:Op maandag 20 juli 2009 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die is door zichzelf deelbaar of door 1, hoe alleen kun je je voelen?
We hebben het over peuters tochquote:Op maandag 20 juli 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat denkt
Maar nee geen grapje, alleen het gaat niet over wiskunde
http://www.parool.nl/paro(...)-priemgetallen.dhtml
Welk boek?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat voelen de hoofdpersonen uit dat boek zich misschien ook wel
En nu ben ik echt weg.
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:31 schreef Soury het volgende:
Wat ben ik godverdomme blij dat mijn biologishe klok het altijd heeft afgelaten
Heb jij ze ??quote:
Hee Peeetquote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gedeeld door zichzelf of 1...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi welkom terug!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dacht dat het werk leesvoer was .. Mijn schuldquote:Op maandag 20 juli 2009 00:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap er niets meer van, fan vroeg wat ik las, nou dat was dus de eenzaamheid van de priemgetallen over mensen die zich zo eenzaam voelen dat ze alleen deelbaar zijn door zichzelf en één.
Wat peuters er mee te maken hebben ontgaat mij even.
Ik ga maar niet weer zwaaien
Nu snap ik het! Geeft niets!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat het werk leesvoer was .. Mijn schuld
Onkruid vergaat uiteindelijk ook, maar nu nog niet.quote:
Nee hoor ik ben ook een ongedierte ..En laat me ook niet weg meppenquote:Op maandag 20 juli 2009 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Onkruid vergaat uiteindelijk ook, maar nu nog niet.
(klinkt best wel diep hè, een spreekwoord een wending geven: maar eigenlijk is het helemaal niet diep, maar gewoon een taalkundig trucje)
Ik laat me wel wegmeppen, maar ik kom altijd weer terug.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben ook een ongedierte ..En laat me ook niet weg meppen
Ik ga nooit ...quote:Op maandag 20 juli 2009 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik laat me wel wegmeppen, maar ik kom altijd weer terug.
Morgen en overmorgen: U2quote:Op maandag 20 juli 2009 00:56 schreef Peter6000 het volgende:
September: Coldplay
Oktober: The Thermals
November: Muse
December: Placebo
Placebo is erg in vorm, zag ik op de Pinkpopstream (het topic begon terughoudend, maar uiteindelijk werd iedereen enthousiast).quote:Op maandag 20 juli 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen: U2
Augustus: pukkelpop (Placebo, Kraftwerk, Ting Tings, Eagles of Death Metal)
Oktober: The Pixies, Fleetwood Mac
Altijd leuk, zo'n lade vol tickets.
Inderdaad naar aanleiding van wat ik op Pinkpop van ze hoorde, ben ik meteen gaan kijken waar ze nog meer live te zien waren. Dat werd dus een festival in België. Ahoy was toen nog niet bekend.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Placebo is erg in vorm, zag ik op de Pinkpopstream (het topic begon terughoudend, maar uiteindelijk werd iedereen enthousiast).
Goed genoeg om ze live te gaan zien.
Inderdaad naar aanleiding van wat ik op Pinkpop van ze hoorde, ben ik meteen gaan kijken waar ze nog meer live te zien waren. Dat werd dus een festival in België. Ahoy was toen nog niet bekend.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Placebo is erg in vorm, zag ik op de Pinkpopstream (het topic begon terughoudend, maar uiteindelijk werd iedereen enthousiast).
Goed genoeg om ze live te gaan zien.
Heb ze nog nooit gezien, en vind Sleeping With Ghosts (2003) beter dan het nieuwe album.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad naar aanleiding van wat ik op Pinkpop van ze hoorde, ben ik meteen gaan kijken waar ze nog meer live te zien waren. Dat werd dus een festival in België. Ahoy was toen nog niet bekend.
Heb ze één keer eerder gezien, op Lowlands. Dat maakte flink indruk, maar ze hadden toen ook een goede pllaat afgeleverd. Daarna is het een tijd niet zo best geweest, maar die nieuwe CD mag er ook weer zijn.
Truste.quote:
Tnx, jij ook.quote:
Nee.Ik hoef niet zo nodig strak vooraan te staan. Er zijn trouwens nú al mensen die bji de Arena voor de poort liggen.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ga je morgen nu ook al om 1500 voor de Arena staan?
Hoi PC eend.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:27 schreef PC eend het volgende:
Vinden jullie het ook zo erg voor bommie?
Ik sta alleen bij Radiohead vooraan.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee.Ik hoef niet zo nodig strak vooraan te staan. Er zijn trouwens nú al mensen die bji de Arena voor de poort liggen.
Vond mijn clip beterquote:
Allemaal bedankt, ook namens bommiequote:
Oh ok interpreteerde ik je eerste smilie verkeerdquote:
Ach ben je spreekbuis.. How bizarquote:
Ja het is bizar, ik snap er nog steeds geen reet vanquote:
Dat is helemaal niet erg, van jou kan ik het hebben.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:44 schreef PC eend het volgende:
Oh ok interpreteerde ik je eerste smilie verkeerd
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik van rellen hou, of niet dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg, van jou kan ik het hebben.
Vertel es meer dan bommiequote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta alleen bij Radiohead vooraan.![]()
Maar daar staan over het algemeen rustige mensen, die nog nèt geen aantekeningen gaan maken.
De aankleding is een enorm circus, de band zélf is eigenlijk heel basic: twee, bij enkele nummers drie gitaren, een drum en een zanger. Het is een energieke live-band en óf ze hebben er elke keer nog veel plezier in, óf ze weten verdomd goed te doen alsof.quote:Maar have fun morgen, ik las dat ze ondanks dat gedrocht van een podium toch nog gewoon als een band spelen goed zijn.
Vind het wel kudt voor je dat er nu niets te rellen voor je is.quote:Op maandag 20 juli 2009 01:47 schreef PC eend het volgende:
Dat zeg je ook alleen maar omdat ik van rellen hou, of niet dan?
Hij vond dat ik puppet in a string moest zeggen omdat ik 1 van zijn bitches benquote:
Daar zitten we nu niet op te wachten !!!!!!!!!!! Ksssssssssstttttttquote:Op maandag 20 juli 2009 01:48 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
[..]
De aankleding is een enorm circus, de band zélf is eigenlijk heel basic: twee, bij enkele nummers drie gitaren, een drum en een zanger. Het is een energieke live-band en óf ze hebben er elke keer nog veel plezier in, óf ze weten verdomd goed te doen alsof.
Ja idd, maar ik mot die laffer niet tegenkomen nu hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 01:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vind het wel kudt voor je dat er nu niets te rellen voor je is.![]()
Loopt die nog rond ? Of heeft laffer een ban?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:51 schreef PC eend het volgende:
Ja idd, maar ik mot die laffer niet tegenkomen nu hoor
Gadver ik geloof je ook nogquote:Op maandag 20 juli 2009 01:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij vond dat ik puppet in a string moest zeggen omdat ik 1 van zijn bitches ben
Ik ben allang blij dat ie het niet over huub heeftquote:Op maandag 20 juli 2009 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zitten we nu niet op te wachten !!!!!!!!!!! Kssssssssssttttttt
En dat remlof dan een ik steun mijn mod ava neemtquote:Op maandag 20 juli 2009 01:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Loopt die nog rond ? Of heeft laffer een ban?
Circus en Huub zijn 1quote:Op maandag 20 juli 2009 01:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ie het niet over huub heeft
Mis ik wat ?quote:Op maandag 20 juli 2009 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat remlof dan een ik steun mijn mod ava neemt
Zoiets zeg je toch nietquote:
Een beetje te lang verhaal om uit te leggenquote:
Jaquote:Op maandag 20 juli 2009 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet![]()
Hij heeft pas een kind
Hoeft niet een linkje mag ookquote:Op maandag 20 juli 2009 02:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje te lang verhaal om uit te leggen
quote:Op maandag 20 juli 2009 02:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
het spijt me ik ga![]()
Gert veel plezier morgen bij U2, heerlijk zo'n lade met concert tickets.
Als je het maar laatquote:Op maandag 20 juli 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Wordt tijd voor een "Bommie is dood, lang leve Bommie!" topic lees ik?
Ach die sweethart .......quote:Op maandag 20 juli 2009 02:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, 't is wel lekker voor P6K, kan die ook weer een weekje posten![]()
Het was gewoon een grap, het is niet uit te leggenquote:
Neequote:Op maandag 20 juli 2009 02:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was gewoon een grap, het is niet uit te leggen
Dat bommie altijd zo untouchable leek (uit shredder gered, 48 seconden ban).
En dat mod laffer dan een ban zou omdat hij tegen bommie een ban heeft aangesmeerd en dat admin remlof dan een ik-steun-mijn-mod ava neemt
Snap je
Ik kan er nog steeds niet bij hoor, is yvonne op vakantie ofzoquote:Op maandag 20 juli 2009 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Wordt tijd voor een "Bommie is dood, lang leve Bommie!" topic lees ik?
Soo is datquote:
Volgende keer gewoon een beetje meewarig meelachenquote:
Ben niet zo'n mee loopertquote:Op maandag 20 juli 2009 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon een beetje meewarig meelachen
Dan ben je gewoon de goeiste puppetmaster nog niet tegen gekomenquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon de goeiste puppetmaster nog niet tegen gekomen
nmnmnms is volgens mij al die topics aan het doorlezen, ik ga ook maar minimaal 8 uur niet postenquote:
Ohhhquote:Op maandag 20 juli 2009 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
nmnmnms is volgens mij al die topics aan het doorlezen, ik ga ook maar minimaal 8 uur niet posten![]()
Uit solidariteit uiteraard
No strings attachedquote:
Failquote:Op maandag 20 juli 2009 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
No strings attached
Ik moet nu echt gaan, want misschien ligt het wel aan mij
Ok wat jij wil, ik persoonlijk slaap nooit zo lekker met zo een stringquote:
Je hebt bijna gelijkquote:Op maandag 20 juli 2009 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
nmnmnms is volgens mij al die topics aan het doorlezen, ik ga ook maar minimaal 8 uur niet posten![]()
Uit solidariteit uiteraard
Truste mafkeesquote:Op maandag 20 juli 2009 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok wat jij wil, ik persoonlijk slaap nooit zo lekker met zo een string
Ik begrijp mezelf niet meer![]()
![]()
Jij ookquote:Op maandag 20 juli 2009 03:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt bijna gelijk![]()
Maar nu ga ook slapen
Ja en nee, niet verder gekomen dan de big ben en london eyequote:Op maandag 20 juli 2009 10:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge Marrije!
Ooit in Londen geweest en leuke suggestie's?
Ow, schiet niet echt op haha, ga 30 oktober naar Fleetwood Mac, wil nog een theatertje of zo erbij doen, hou niet van die toeristische shit.quote:Op maandag 20 juli 2009 10:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en nee, niet verder gekomen dan de big ben en london eye
Oh, het is dus toch goedgekomen met de kaartjes?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow, schiet niet echt op haha, ga 30 oktober naar Fleetwood Mac, wil nog een theatertje of zo erbij doen, hou niet van die toeristische shit.
quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow, schiet niet echt op haha, ga 30 oktober naar Fleetwood Mac, wil nog een theatertje of zo erbij doen, hou niet van die toeristische shit.
O dear... jij gaat zeker ook nooit "op vakantie" maar "op reis".quote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben je een weekendje op pad geweest of lag je internetverbinding eruit?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. Even een weekend geen FOK! en er is meteen een nieuw subforum. Beetje veel eer voor die Volendammers, maar ik begrijp inmiddels ook dat daar dit weekend al het eea over gezegd is.
Thxc! Fluiter ook! En morgenavond óók weer hè. Ik lijk wel een bakvis.quote:Op maandag 20 juli 2009 08:01 schreef liesje1979 het volgende:
Mogge Luciano![]()
Ja! Tijd! Fijne dag iedereen!![]()
Gert veel plezier bij U2 vanavond!!
Deels op pad geweest en deels geen FOK!zinquote:Op maandag 20 juli 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
Ben je een weekendje op pad geweest of lag je internetverbinding eruit?
Ik ga op reis en ik neem mee konijnenbontjesquote:Op maandag 20 juli 2009 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
O dear... jij gaat zeker ook nooit "op vakantie" maar "op reis".
Ja dat is dan denk ik dialect. Echt nog nóóit van gehoord zelfs, "op reep gaan". Maar dat zegt niet zoveel. Ben tijdens TBO vaker in Brabant geweest dan in m'n hele leven daarvoor.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:42 schreef Copycat het volgende:
En op reep gaan is hetzelfde als de hort op. Blijkbaar Brabants.
Ga je gewoon 2x?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Thxc! Fluiter ook! En morgenavond óók weer hè. Ik lijk wel een bakvis.
Ik heb nog niet eerder in iemand's sig gestaan volgens mij.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:26 schreef Talitha het volgende:
Ik heb nog niet eerder in iemand's sig gestaan volgens mij.![]()
Geeft niet joh. Ik vind het al grappig dat je hem in je sig hebt gezet.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
hij is leuk,
Was wel te groot dus moest 1 regel weglaten.
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:51 schreef Talitha het volgende:
Geeft niet joh. Ik vind het al grappig dat je hem in je sig hebt gezet.
Yup, alles is ingeleverd bij het uitvaartcentrum. Ik hoef de rest van de dag niets meer te doen. Vandaag ff relaxen en morgen zien we wel hoe het loopt.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]Talitha .
Heb je de muziek rond kunnen krijgen?
[ afbeelding ]
Alles wat nu valt kan straks niet meer vallen Fluitertje.....ik heb goede moedquote:Op maandag 20 juli 2009 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
Middag.
NMNS nog steeds veel regen in Tsjechie:
Morgenochtend zal het iig droog zijn in E'hoven volgens weeronline. En warm ook met 27 graden.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Opdat er morgen hopelijk weer een zonnetje schijnt:
Ik begrijp dat je moeder is overleden?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:02 schreef Talitha het volgende:
Yup, alles is ingeleverd bij het uitvaartcentrum. Ik hoef de rest van de dag niets meer te doen. Vandaag ff relaxen en morgen zien we wel hoe het loopt.
Effe iets heel anders: kende jij de uitdrukking "op reep gaan" ook?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Morgenochtend zal het iig droog zijn in E'hoven volgens weeronline. En warm ook met 27 graden.
En ik kan amper plat Eindhovens praten. Kenjenagaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
Effe iets heel anders: kende jij de uitdrukking "op reep gaan" ook?
Of zit Cc hier één of ander Eindhovens, jou onbekend achterbuurtdialect te wauwelen?
Thanks Cc.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeder is overleden?
Gecondoleerd en sterkte met alles.
Ik heb die uitdrukking weleens vaker gehoord ja. Tis dus niet iets wat ze zelf verzonnen heeft.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe iets heel anders: kende jij de uitdrukking "op reep gaan" ook?
Of zit Cc hier één of ander Eindhovens, jou onbekend achterbuurtdialect te wauwelen?
Haha nee dáár zag ik 'r niet voor aan hoor, het stond er veel te nonchalant.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb die uitdrukking weleens vaker gehoord ja. Tis dus niet iets wat ze zelf verzonnen heeft.
Veel plezier bij U2 Gert!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha nee dáár zag ik 'r niet voor aan hoor, het stond er veel te nonchalant.
Zo, op naar de arena.
Praag is mooi, en KarlovyVary nog mooier..dus zal best wel leuk wordenquote:Op maandag 20 juli 2009 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles wat nu valt kan straks niet meer vallen Fluitertje.....ik heb goede moed
Kwam godver pas om half drie mijn bed uitquote:
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwam godver pas om half drie mijn bed uitKut fok
En ik had zoveel plannen en de was is ook al niet gedaanquote:
Zo is dat muis, laat de boeren maar dorsen.quote:Op maandag 20 juli 2009 19:14 schreef Soury het volgende:
Maar verder is het toch nog een prachtige dag [ afbeelding ]
wat gaaaaaaaaaaaaaf deze..........quote:
Oeps mijn spellingquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat muis, laat de boeren maar dorsen.![]()
Dat denkt deze mevrouw wrs ook. Sommige mensen begrijp ik gewoon niet. Een uur op een sokkel plaatsnemen en jezelf belachelijk maken.![]()
http://www.oneandother.co.uk/
Good for you buuf, ik heb gestreken vandaag wat heb ik daar toch een hekel aan.
![]()
Ja ik ken dat !!! http://www.oneandother.co.uk/ Vind het best wel grappigquote:Op maandag 20 juli 2009 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat muis, laat de boeren maar dorsen.![]()
Dat denkt deze mevrouw wrs ook. Sommige mensen begrijp ik gewoon niet. Een uur op een sokkel plaatsnemen en jezelf belachelijk maken.![]()
http://www.oneandother.co.uk/
Good for you buuf, ik heb gestreken vandaag wat heb ik daar toch een hekel aan.
![]()
Ze maakt ook meer stuk dan je lief isquote:Op maandag 20 juli 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door FANN zit ik nu geer & goor te kijken op joetjoep.
hier nog eentjequote:Op maandag 20 juli 2009 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door FANN zit ik nu geer & goor te kijken op joetjoep.
Zit het nu te bekijkenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hier nog eentje![]()
ik zit daar ook nog wel effe......
ik zit nu hier.....quote:Op maandag 20 juli 2009 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stukje met die dildo's in deel II![]()
Heb het wel es op TV gezien.. Hilarisch !!!! Deze nog niet kijk ze wel verder op mijn werk. Heb ik wat te doenquote:
sooooooooo daar vrolijk je effe van opquote:Op maandag 20 juli 2009 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het wel es op TV gezien.. Hilarisch !!!! Deze nog niet kijk ze wel verder op mijn werk. Heb ik wat te doen
Dikke lul .. Ik ga zowaar slapenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
sooooooooo daar vrolijk je effe van op![]()
tenminste ikke wel![]()
over werk gesproken.....ik moet ook effe het één en ander doen nu.
laters
Hier spoelde het een groot deel van de dag.quote:
Ja, vanmiddag was het lekker. Maar pas rond een uur of 3. En over het weer in het oosten kan je beter een Wijze consulteren.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Wat een wereld van verschil dan, ik heb vanmiddag lekker in de tuin zitten lezen, slapen en verkleuren![]()
Morgen is het in het oosten toch wel mooi? Want daar ga ik naartoe.
Vroegah hadden we hier Kahaarin, zij was het Fok! weervrouwtje.quote:Op maandag 20 juli 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was het lekker. Maar pas rond een uur of 3. En over het weer in het oosten kan je beter een Wijze consulteren.
Hoe komt het dat ik dacht dat jij in het Oosten woontquote:Op maandag 20 juli 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag was het lekker. Maar pas rond een uur of 3. En over het weer in het oosten kan je beter een Wijze consulteren.
Blijkbaar kom ik heel wijs over.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik dacht dat jij in het Oosten woont
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Hier is het enorm wisselvallig, van mij mag het weer wat beter worden.
Fijn, en bedanktquote:Op maandag 20 juli 2009 22:23 schreef Coos het volgende:
Van mij mag het vanaf donderdag hier een maand sneeuwen.
Ga fietsen manquote:Op maandag 20 juli 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Coos, nog bedankt voor je lieve woorden.
[ afbeelding ]
En jij zit de hele dag in de SCquote:
Dat denkt iedereen, maar dat is dus niet zoquote:
Bij LS in de vriezer?quote:
Gaan jullie meeten?quote:
als we de zaak verkocht hebben,quote:Op maandag 20 juli 2009 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaan jullie meeten?
Wanneer ga je definitief in Spanje wonen?
Maar gaan jullie nog weg?quote:
Ik ben nu lekker 3 weken vrij, maar ga alleen volgende week een lang weekend naar Parijsquote:
Dan meende ik dat niet hoor van dat sneeuwen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een keertje een vakantie thuis blijven bevalt me eigenlijk wel.
Dat is dan wel weer heel aardig van jequote:Op maandag 20 juli 2009 22:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan meende ik dat niet hoor van dat sneeuwen.![]()
Hoop voor je dat het nog lekker wordt hier. En waarom niet? Het is tenslotte zomer.
Hoihoi allemaal!quote:
en van wie ben jij een kloon?quote:
Ja Coos ze beginnen me weer gek te maken de laatste tijdquote:
Bommie heeft toch tig slapende cellen die hij soms gebruikt om yvonne te ziekenquote:
Die heeft de avond van haar leven gehad!quote:
Leuk!quote:Op maandag 20 juli 2009 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nu lekker 3 weken vrij, maar ga alleen volgende week een lang weekend naar Parijs![]()
Een keertje een vakantie thuis blijven bevalt me eigenlijk wel.
Goedemorgen,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
Ja! Volgende week zaterdag. Samen met dieene. Net de kaartjes geprintquote:
Cool.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Volgende week zaterdag. Samen met dieene. Net de kaartjes geprint.
Je doet je naam eer aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
George Clinton live is een feestje. Tenminste, dat was het 15 jaar geleden nog. Misschien is ie nu wel helemaal doorgesnoven en uitgeblust ...
En ik krijg net een telefoontje dat ze morgen mijn iPhone komen afleveren.
Ben alleen benieuwd of ik voorlopig een tweede nummer krijg ivm nummerbehoud en oude abonnement dat medio oktober afloopt.
quote:
Jeuh, een iPhone, welke krijg je en welke kleur heeft ie? En heb je dr ook zo kek hoesje omheen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
George Clinton live is een feestje. Tenminste, dat was het 15 jaar geleden nog. Misschien is ie nu wel helemaal doorgesnoven en uitgeblust ...
En ik krijg net een telefoontje dat ze morgen mijn iPhone komen afleveren.
Ben alleen benieuwd of ik voorlopig een tweede nummer krijg ivm nummerbehoud en oude abonnement dat medio oktober afloopt.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha nee vanwege al die anderen die ruim 1,5 jaar te laat waren.
Wiiihoooo.
Waren die gisteren in de arena dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus de kroonprins en zijn eega houden niet alleen van Jantje Smit maar ook van U2.
heb jij nog steeds die brugfunctie?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:25 schreef Dementor het volgende:
Oh onze senseo is weer terug van de recall, ze hebben i.p.v het onderdeel te vervangen een gloednieuw apparaat (een nieuwer model) teruggestuurd met opnieuw twee jaar garantie.
http://www.trouw.nl/cultu(...)_kolkende_Arena.htmlquote:
Kun je niet buiten gaan hangen en afwachten?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:36 schreef hondjes het volgende:
Zit al uren te wachten op mijn sateliet-apparaat voor de t.v.![]()
Wedden dat hij , als het meezit,,om 5 uur komt,,en maar binnen hangen en afwachten.
of er komt helemaal niemand.
Aha! De zanger deed gisteren de groeten aan wat Nederlandse vrienden, en zei toen: "Eleksender en Meximuh you're very welcome too!" Niet dat er dan een lichtje gaat branden dat die ook in het stadion zitten of zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/cultu(...)_kolkende_Arena.html
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)ctaculairpodium.html
Gert voor zo wens ik je opnieuw veel plezier in de Arena bij U2.
Neen,quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je niet buiten gaan hangen en afwachten?
Kun je geen briefje ophangen dat ie je op je mobiel belt als ie voor de deur staat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:41 schreef hondjes het volgende:
Neen,![]()
want dan hoor ik de bel niet,
wordt hier altijd zo chagerijnig van,
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:40 schreef Gert het volgende:
Aha! De zanger deed gisteren de groeten aan wat Nederlandse vrienden,
en zei toen: "Eleksender en Meximuh you're very welcome too!" Niet dat er dan een lichtje
gaat branden dat die ook in het stadion zitten of zo.
Als je zo een ding,bestelt, moet je eerst 4 maanden wachten tot het geleverd wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je geen briefje ophangen dat ie je op je mobiel belt als ie voor de deur staat?
Maar die 15 kilo aardappelen past er net in.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:05 schreef Gert het volgende:
Koffer al gepakt Coos?
O nee, jij hoeft geen kleren mee.
Ja, en ik verwacht op z'n minst een personlijke begroeting van de band straks.quote:
O, is "aardappels" het nieuwe code-woord?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar die 15 kilo aardappelen past er net in.
Deze vind ik dan erg grappig.quote:
Oh! Oh! JijhebtmetWimLexenMaxineenruimtevertoefd!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha! De zanger deed gisteren de groeten aan wat Nederlandse vrienden, en zei toen: "Eleksender en Meximuh you're very welcome too!" Niet dat er dan een lichtje gaat branden dat die ook in het stadion zitten of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |