In je Fobo ook nog plaatjes posten van een naamtopic of dat je tegelijk hetzelfde postte als iemand andersquote:
gebeurdquote:Op maandag 20 juli 2009 00:01 schreef mirved het volgende:
[..]
In je Fobo ook nog plaatjes posten van een naamtopic of dat je tegelijk hetzelfde postte als iemand andersBlijkbaar hecht je nogal wat waarde aan je internet "achievements". Volgens mij ben jij de grote faler hier. Niet een koppeltje dat leuk op vakantie is geweest en gewoon hun camera is verloren. Als je nooit van je zoldertje afkomt gebeurd je zoiets idd nooit.
Dus alleen als je een vriendin hebt kan je een camera verliezenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij zijn camera niet kan verliezen omdat hij geen vriendin heeft
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:01 schreef mirved het volgende:
[..]
In je Fobo ook nog plaatjes posten van een naamtopic of dat je tegelijk hetzelfde postte als iemand andersBlijkbaar hecht je nogal wat waarde aan je internet "achievements". Volgens mij ben jij de grote faler hier. Niet een koppeltje dat leuk op vakantie is geweest en gewoon hun camera is verloren. Als je nooit van je zoldertje afkomt gebeurt je zoiets idd nooit.
Dus wie is hier grootste falerquote:
Ik zou haar geven.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nouja ze is toch lelijk, met d'r zwarte oogranden
Omdat ik spelfouten maak? Is dat je beste argumentquote:Op maandag 20 juli 2009 00:06 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
[..]
Dus wie is hier grootste faler
Spelfouten? Je bent een grammaticaal mispunt jongen! DAAR ligt het probleem!quote:Op maandag 20 juli 2009 00:08 schreef mirved het volgende:
[..]
Omdat ik spelfouten maak? Is dat je beste argument
Jij bent toch dat meisje uit Heerenveen uit dat rijtjeshuis?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou denk ik niet eens meer durven reageren als ik mezelf zo op FOK! tegen zou komen
Volgens mij kwam ik haar ooit tegen in een garagebox in A'dam ZO.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij bent toch dat meisje uit Heerenveen uit dat rijtjeshuis?
Joh.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Jij bent toch dat meisje uit Heerenveen uit dat rijtjeshuis?
quote:Op maandag 20 juli 2009 00:12 schreef Erasmo het volgende:
Het zou pas leuk worden als de dame op de foto niet de vriendin van de jongeman blijkt te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |