Na 7 wat?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
Denk ik na 7 eindelijk een nieuw begin van mijn leven te kunnen maken
In de zomer?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:23 schreef Biogarde het volgende:
Daarom woon ik in de randstad. Daar hebben ze klasse. Bontkraagjes.
Het is koud op een 180'er.quote:
7 uur 's avonds?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:24 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Na 7 wat?
7 bier?
7 afwijzingen?
7 jaar in een dwangbuis?
In Nijmegen spreken ze ook met een zachte 'G'quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Tyf op gek!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:31 schreef LXIV het volgende:
TS is tien maanden geleden vertrokken uit zijn Brabantse varkensdorp, heeft Houdoe zeggen net afgeleerd en praat nu met een wat hardere 'G' en denkt dat nu de tijd gekomen is om zich af te zetten tegen zijn oude dorpsgenoten. Als die hem herkennen en hem op z'n schouder slaan "Hé, hoest nou zunne" dan schaamt hij zich rot tegenover zijn corpsvriendjes.
Dat dus. Nijmegen!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:39 schreef Seam het volgende:
Je wil dat volk ontwijken en je gaat in Nijmegen studeren
Kies dan Leiden uit, dan wordt je omringd door kakkers, ballen en arrogante mongolen die werkelijk denken dat ze een nuttige studie doen.
Waar lees jij dat ik Nijmegen een wereldstad vind? Mensen uit Gelderland zijn erg nuchter en relaxt. Bovendien als je 7 jaar in brabant hebt gewoond is elke willekeurig bevolkingsgroep een ontzettende opluchting. Normaal blijven die boeren binnen hun eigen provinciegrenzen en trekken ze naar den bosch en 'eindhovuh de gekstuh', behalve als psv uitspeelt bij Ajax of dus tijdens de zomerfeesten.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef L0t.. het volgende:
Nee, Nijmegen is een wereldstad wou je zeggenDat is zowat nog Brabant man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |